Για μια μέρα ακόμα πρέπει να γράψουμε για τις απίθανες νοοτροπίες που επικρατούν όπου μαζευόμαστε πολλοί. Στη Νάουσα λέει περήφανοι και αδάμαστοι Έλληνες δεν δέχτηκαν την προσφορά του εβραιομασόνου κατάπτυστου Τζόρτζ Σόρος για καμιά 20ριά τόνους πετρέλαιο για τα σχολεία της περιοχής! Είναι πολύ υποψιασμένοι λέει γιατί τον πήρε ο πόνος τον «ευαίσθητο μεγιστάνα» και αυτοί θέλουν να αναλάβει το κράτος της ευθύνες του, εξηγώντας μάλιστα δια του επικεφαλής τους ότι αν ήθελαν θα μπορούσαν να βάζουν οι γονείς λεφτά για το πετρέλαιο αλλά το θέμα δεν είναι αυτό! «Πετρέλαιο θα μπορούσαμε να αγοράσουμε και μόνοι μας, με χρήματα των γονέων. Αλλά δεν είναι αυτός ο ρόλος των συλλόγων μας», είπε κάποιος κ. Γαλίτης!
Αυτό μας βάζει σε υποψίες ότι πέρα από την ελληνορθόδοξη λεβεντιά μπορεί να κρύβεται και καμιά θεωρία που λέει ότι «άσε τα παιδιά να κρυώνουν, ενώ μπορούμε να τα βοηθήσουμε για να έρθουν πιο κοντά οι εξελίξεις…». Είναι γνωστό ότι για κάποιους η ανέχεια δεν πρέπει να αντιμετωπίζεται με βοήθεια αλλά με εξαθλίωση για να έρθει η μέρα της Κρίσης.
Κάποιος, βέβαια, πρέπει να πει σε όλους αυτούς τους αγωνιστές/γονείς ότι ο Σόρος είναι επίσης…αντιμνημονιακός! Για τους δικούς του λόγους(και ίσως για να ακουστεί η άποψή του πιο γλυκά, γι’ αυτό βοηθάει) θέλει έξοδο της Ελλάδας από το Μνημόνιο και την ευρωπαϊκή βοήθεια, ενώ έχει δηλώσει ότι η Ελλάδα σώζεται μόνο με δραχμή! Πληροφοριακά για να ξέρουμε όλοι με ποιανού τις απόψεις συμπίπτουμε…
Εδώ βέβαια υπάρχουν-πέραν της παράνοιας- και δυο παρατηρήσεις. Η πρώτη είναι ότι στη Νάουσα συνεδρίασε σε μια αίθουσα η Γενική Συνέλευση του Συλλόγου Γονέων των Σχολείων και πήρε μια απόφαση που πάντως δεν δεσμεύει ούτε τον δήμο ούτε τα σχολεία. Θέλω να πω δεν συνήλθε κάποιος Σύλλογος που έχε φτιαχτεί από γονείς από ενδιαφέρον και που γράφεσαι και γίνεσαι μέλος του…
Η δεύτερη παρατήρηση είναι ότι δεν είναι ότι πιο εξωφρενικό έχουμε ακούσει τις τελευταίες μέρες. Τις προάλλες κάποιοι ζήτησαν τον λόγο από καθηγητή καλλιτεχνικών στο Αγρίνιο γιατί ζητάει υλικό από τα παιδιά για να κάνει το μάθημά του. Εννοείται ότι το παντοδύναμο κράτος πρέπει να δίνει όλα τα υλικά που χρειάζεται ένα μάθημα καλλιτεχνικών και αν δεν τα δίνει δεν τα βρίσκουμε, για να μην πάρει θάρρος το ρημάδι. Απλά καταγγέλλουμε και το κράτος και τον ανάλγητο καθηγητή. Αλλά εδώ την απάντηση την έδωσε ο εκπρόσωπος των μαθητών που είπε «ο καθηγητής των καλλιτεχνικών είναι ο καλύτερος που υπάρχει και είμαστε περήφανοι που τον έχουμε»…Και το γλίτωσε το εγκεφαλικό ο άνθρωπος, γιατί θα τα μάθαινε αργότερα, αφού όταν γινόταν η κουβέντα για το πόσο ανάλγητος είναι δεν ήταν καν παρών! Από ευγένεια και τακτ δεν αναφέρουμε το σχολείο που έγινε αυτό γιατί έγινε θέατρο του παραλόγου τελευταία. Ευτυχώς, αποδείχτηκε ότι η συντριπτική πλειοψηφία δεν έχει την ίδια θεώρηση των πραγμάτων…
Γ.Σ.