Με ελάχιστη συμμετοχή, όπως αναμενόταν, διεξήχθησαν σήμερα, Σάββατο 7 Νοεμβρίου, οι ηλεκτρονικές εκλογές για την ανάδειξη αιρετών εκπροσώπων στα υπηρεσιακά συμβούλια των εκπαιδευτικών.
Παρά τις αντιδράσεις του συνδικαλιστικού κινήματος για τη διενέργεια των πρώτων ηλεκτρονικών εκλογών αυτές διεξήχθησαν κανονικά σήμερα καθώς «πράσινο φως» έδωσε το Συμβούλιο της Επικρατείας, σε συνέχεια σχετικής απόφασης και από την Αρχή Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα.
Συγκεκριμένα, το ΣτΕ απέρριψε τις αιτήσεις προσωρινής διαταγής για την αναστολή εκτέλεσης των υπουργικών αποφάσεων που αφορούσαν στη διαδικασία ηλεκτρονικής ψηφοφορίας και στις πράξεις ανακήρυξης υποψηφίων.
Κατά συνέπεια ναι μεν οι εκλογές διεξήχθησαν, ωστόσο η πλειοψηφία των υποψηφιών δεν κινητοποιήθηκε και οι εκπαιδευτικοί απαξίωσαν τη διαδικασία μην ψηφίζοντας.
Η συμμετοχή στην Αιτωλοακαρνανία- με 1788 εγγεγραμμένους εκπαιδευτικούς- είναι, σύμφωνα με ανεπίσημα στοιχεία, η εξής σε δευτεροβάθμια και πρωτοβάθμια αντίστοιχα:
Εγγραμμένοι: 1788
Ψήφισαν για
ΠΥΣΔΕ: 105 συμμετοχή 5.8%
ΑΠΥΣΔΕ: 117 συμμετοχή 6.5%
ΚΥΣΔΕ: 131 συμμετοχή 7.32%
Εγγεγραμμένοι: 1886
Ψήφισαν για
ΠΥΣΠΕ: 199 συμμετοχή 10,6%
ΑΠΥΣΠΕ: 161 συμμετοχή 8,5%
ΚΥΣΠΕ: 161 συμμετοχή 8,5%
12 Σχόλια
Μικρή διακοπή από τον σχολιασμό και επίλυση εμμονικών απωθημένων με τους εκπαιδευτικούς.
Οι υπερασπιστές ξεχνούν ότι το σχέδιο του υπουργείου και της κυβέρνησης για την πανδημία στα σχολεία ήταν μάσκες αλεξίπτωτα και σφηνάκι παγουρινο και μάλιστα δύο φορές αφού δεν μπορούν να πετύχουν το μέγεθος. Ούτε λόγος για μείωση μαθητών, περισσότερες αίθουσες σε άδεια κτίρια και περισσότερες προσλήψεις. Μάλιστα καθιέρωσαν και τις τρίμηνες συμβάσεις με πρώην υπουργό να δηλώνει ” αντί για μισθό να τους δίνουν επιπλέον μόρια”.Από το “δεν κολλάνε οι μαθητές” πήγαμε στο να τα “κυνηγάμε στις πλατείες”.Επίσης υπάρχει η ανησυχία της ταυτοποίησης του εκπαιδευτικού από την στιγμή που Α.Μ είναι εύκολο να βρεθεί ή να χρησιμοποιηθεί από αλλον(πχ να ψηφίσει ο σύζυγος ή αδελφός ή φίλος εάν εγώ δεν μπορώ να ψηφίσω για κάποιους λόγους απλά για να δώσω ψηφιακη παρουσία).Επίσης κανείς δεν είπε ότι είναι πρόβλημα στο να ψηφίσουν σε ώρες εκτός σχολικού ωραρίου, πρότειναν μάλιστα αρχές ή μέσα Σεπτεμβρίου που οι μαθητές δεν έχουν πάει ακόμη.Το υπουργείο έδωσε παράταση στην θητεία των διευθυντών αλλά αρνήθηκε στους εκλεγμένους αιρετούς για κάποιους μήνες ώστε να μπορεί να γίνει σωστά η ψηφοφορία….
Η αποχή αγγίζει το 90% και κάποιοι μιλάνε ακόμη για αργίες.Μεσα στο ποσοστό αυτό είναι και υποψήφιοι της παράταξης που προέρχεται από την ΝΔ. Δεν είναι τυχαίο αυτό,τους έχει όλους απέναντι. Θα έπρεπε πρώτοι από όλους να είναι οι γονείς που στέλνουν τα παιδιά τους σε τμήματα με 25 μαθητές με τις ευλογίες του κράτους αφού τους προμήθευσε μάσκες αλεξίπτωτα και σφηνάκια παγουρινο.
Ποιος απαξίωσε τελικά;οι καθηγητές που δεν ψήφισαν ή το κράτος που βάζει 25 παιδιά μέσα σε μια τάξη όταν σε αντίστοιχα τετραγωνικά στα μαγαζιά έβαζαν μόνο 5-6 άτομα;Που δεν έγιναν προσλήψεις ώστε να έχουμε περισσότερες τάξεις σε άλλα κτίρια όπως έγινε στην Ιταλία;Που έδωσαν δύο φορές μάσκες σε διαστάσεις αλεξίπτωτου και ένα παγουρινο μιας δόσης;Που είναι τα δωρεάν τεστ ώστε να υπάρχει μεγάλη ιχνηλάτηση στα σχολεία που τα παιδιά είναι ασυπτωματικα;Που είναι τα τάμπλετ και τα λάπτοπ για τους μαθητές που δεν έχουν;κάθε σχολείο θα πήρε 2 ή το πολύ 3 τάμπλετ…ποιο παιδί να παρει;
@ Συμμετοχή 1%
Μπλέκεις πολλά ζητήματα στο σχόλιό σου σε σημείο που αυτό να καταντά ασυνάρτητο. Αν είσαι εκπαιδευτικός, λυπάμαι διότι αυτό προδίδει ανεπάρκεια…
Εμ βέβαια… Τώρα που δεν χάσανε μάθημα…. Σιγα μην ενδιαφερόταν…
Αγαπητό Agrinionews,
Επειδή βλέπω κάποια σχόλια (προερχόμενα από εκπαιδευτικούς;) τα οποία μόνον θλίψη προκαλούν και βιάζουν την λογική, παραθέτω κάποια στοιχεία και θέτω αντίστοιχα ερωτήματα:
Σύμφωνα με το http://www.ipaidia.gr «Ο συνολικός αριθμός των μαθητών στην Α/θμια και Β/θμια εκπαίδευση ανέρχεται σε 1.366.936. Οι μαθητές αυτοί κατανέμονται σε 13.513 σχολικές μονάδες. Οι μαθητές ανέρχονται σε 707.241 και οι μαθήτριες σε 659.695.»
Εξανίστανται κάποιοι σχολιαστές γιατί εν μέσω πανδημίας «το κράτος έχει ακόμη 25 μαθητές ανά τμήμα και δεν μειώνει τον αριθμό σε 15 ανά τμήμα». Και ερωτώ εγώ: Όταν χρειάζονται 13.513 σχολικές μονάδες για να στεγάσουν σχεδόν ενάμιση εκατομμύριο μαθητές ΠΟΣΕΣ ΕΠΙΠΛΕΟΝ ΑΙΘΟΥΣΕΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΞΑΣΦΑΛΙΣΤΟΥΝ για να στεγάσουν τα μικρότερα σε αριθμό τμήματα; Υπάρχουν σε διαθεσιμότητα αυτές οι αίθουσες; Και με τι κόστος;
Και συνεχίζω: ΠΟΣΟΙ ΕΠΙΠΛΕΟΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΡΟΣΛΗΦΘΟΥΝ για να διδάξουν όταν μετά την μείωση των μαθητών ανά τμήμα ουσιαστικά θα έχουμε διπλασιασμό τμημάτων; Και με τι κόστος;
Ρωτούν οι σχολιαστές: «Που είναι τα δωρεάν τεστ ώστε να υπάρχει μεγάλη ιχνηλάτηση στα σχολεία;». Και ερωτώ εγώ: ΠΟΣΑ ΔΩΡΕΑΝ ΤΕΣΤ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΓΙΝΟΥΝ σε ενάμιση εκατομμύριο μαθητές, ΠΟΙΟΣ ΘΑ ΤΑ ΚΑΝΕΙ, και ΚΑΘΕ ΠΟΣΟ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΠΑΝΑΛΑΜΒΑΝΟΝΤΑΙ; Και με τι κόστος;
Ρωτούν οι σχολιαστές: «Που είναι τα τάμπλετ και τα λάπτοπ για τους μαθητές που δεν έχουν;κάθε σχολείο θα πήρε 2 ή το πολύ 3 τάμπλετ…ποιο παιδί να παρει;». Και ερωτώ εγώ: ΠΩΣ ΜΠΟΡΕΙ ΓΙΝΕΙ ΕΡΕΥΝΑ ΓΙΑ ΤΟ ΠΟΙΟΣ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΕΞΟΠΛΙΣΜΟ; ΚΑΙ ΠΟΙΟΣ ΘΑ ΠΛΗΡΩΣΕΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΔΑΠΑΝΗ; Ο φορολογούμενος; Αφού, ως γνωστόν, στην πραγματική ζωή αυτό που εσύ παίρνεις «δωρεάν» το πληρώνει κάποιος άλλος…
Λυπάμαι πολύ, αλλά αν οι σχολιαστές που θέτουν αυτά τα ερωτήματα είναι καθηγητές, αλίμονο στα παιδιά μας!
Αν οι σχολιαστές είναι και εκπαιδευτικοί και «συνδικαλιστές», δυο φορές αλίμονο! Και στα παιδιά μας και στον συνδικαλισμό!
Υ.Γ Στα σχόλια που παραθέτω διατήρησα την πρωτότυπη ορθογραφία …
@παρακληση δεν μπλέκω πολλά ζητήματα αλλά υπάρχουν πολλά ζητήματα.Οι εκλογές γίνανε σε στυλ δημοψηφίσματος από το υπουργείο μετά το εμαιλ που στάλθηκε στην φιλική προς αυτούς παράταξη,για συμμετοχή στις εκλογές. Υπάρχουν πολλά θέματα ανοικτά στα οποία το υπουργείο δεν ακούει την εκπαιδευτική κοινότητα. Εάν τα ποσοστά ήταν αντίστροφα τότε η υπουργός θα μιλούσε για απαξίωση του συνδικαλισμού και ότι τα μέτρα που πάρθηκαν ήταν τα σωστά. Η αποχή λοιπόν έγινε για πολλούς λόγους και οχι μόνο για το Σάββατο όπως πήγε να περάσει. Εαν ήσουν αναπληρωτής δεν θα πανηγυριζες για την τρίμηνη σύμβαση!ούτε εάν ήσουν δάσκαλος με 25 μικρά παιδάκια. Διάβασε καλύτερα για να καταλάβεις λοιπόν.
Κάποιοι παίρνουν την κυβερνητική αποτυχία ως προσωπική γιατί αλλά περίμεναν και με λύπη διαπιστώνουν την ανυπαρξία. Καλό θα είναι να σχολιάζουμε το άρθρο και τις πολιτικές αποφάσεις γιατί αυτές επηρεάζουν τις ζωές μας. Η εξυπνάδα του καθενός δεν θα κριθεί μεσα από ένα μικρό σχόλιο σε τέτοια τεράστια ζητήματα. Ανεπάρκεια λοιπόν ή δυσκολία στην κατανόηση φίλε;
Αίθουσες βρήκε η Ιταλία και έκανε περισσότερες προσλήψεις.Η Σλοβακία έκανε δωρεάν τεστ στο μισό πληθυσμό της μέσα σε ένα Σαββατοκύριακο. Το υπουργείο πανηγύριζε ότι θα δώσει τάμπλετ σε μαθητές που τα έχουν ανάγκη.Οταν είδε το νούμερο των αναγκών αρκέστηκε σε δύο ή τρία σε κάθε σχολείο.Αυτο λοιπόν που έκανα κάποιες χώρες σε εμάς φαίνεται αδιανόητο γιατί δεν υπάρχουν χρήματα όπως αυτά που δώσανε στα ΜΜΕ ( 20 εκ στην αρχή,μισές άδειες μέχρι τον Νοέμβριο και άλλα δύο τώρα).
Πολλή αγανάκτηση από μια κοινωνία που διυλίζει τον κώνωπα και καταπίει την κάμηλον…
Δεν περιμένει κανείς τίποτα περισσότερο από αυτούς που θεωρούν το σχολείο ως Parking. Να τους ενημερώσουμε, ότι οι εκπαιδευτικοί προτιμούν την τάξη και όχι την τηλεκπαίδευση έστω και εάν αυτή μπορεί να γίνει με πιτζάμες και λούτρινες παντοφλίτσες. Υπάρχουν μαθητές χωρίς την δυνατότητα παρακολούθησης ή να γίνεται μέσα από κινητό(για 6 ώρες συνεχόμενα). Φαντάζομαι ότι κανένας γονιός δεν θα έβαζε το παιδί του να λιποθυμήσει για το σώσει ο κάθε Αλέξης( Στημένα, μόνο στις τυχαίες συναντήσεις του πρωθυπουργού).Εδώ και καιρό η ΔΑΚΕ είναι στις πρώτες δυνάμεις στον χώρο της εκπαίδευσης άρα δεν ψηφίζουν όλοι Αλέξη φοβούμενοι την αξιολόγηση. Θα έπρεπε πρώτοι οι γονείς να αντιδράσουν για τα αυτονόητα, να έχουν τα παιδιά τους σε ολιγομελή τμήματα, με την σωστή υγειονομική ασφάλεια και όχι να πέφτει το βάρος μόνο στους εκπαιδευτικούς όταν φωνάζουν.(Δεν μπορεί να είναι λάθος το 95% της αποχής και όχι το 5%,κάτι συμβαίνει λοιπόν)