Δέκτης πλήθους παραπόνων για περιπτώσεις πολύωρων αναμονών, για κάθε λογής ιατρικό ζήτημα, στο Νοσοκομείο Αγρινίου έχει γίνει το τελευταίο διάστημα το agrinionews.gr.
Όπως είναι λογικό, ασθενείς και συνοδοί- συγγενείς, έχοντας και τον… πόνο τους, κυριολεκτικά ή μεταφορικά, σε συνθήκες άγχους για τα όποια ζητήματα υγείας υπάρχουν, δεν μπορούν να υποστούν την αναμονή, ιδίως όταν αυτή ξεπερνάει τα όρια της ανθρώπινης υπομονής.
Στον αντίποδα, οι υγειονομικοί, κάτω από δυσχερείς συνθήκες, επιβαρυμένες ελέω πανδημίας και μέσα στο πλαίσιο γνωστών, χρόνιων παθογενειών του συστήματος υγείας, πρέπει να υπερβάλλουν εαυτόν.
Χαρακτηριστικά, αναφέρει πολίτης που επικοινώνησε με το agrinionews.gr ότι η αδερφή της ανέμενε δύο και πλέον ώρες, όντας θετική στον κορωνοϊό, μέχρι να εξεταστεί, αντιμετωπίζοντας παράλληλα και πρόβλημα με το άσθμα της.
Σε έτερη περίπτωση καταγγέλθηκε ότι πολίτης με 39 πυρετό ανέμενε για πολλές ώρες, απόγευμα της προηγούμενης εβδομάδας, στην είσοδο των επειγόντων, δίχως προφανή λόγο. Υποστηρίχθηκε δε ότι δεν υπήρχε κόσμος ώστε να προκύπτει εύλογα τόση καθυστέρηση μέχρι να επιτραπεί η είσοδος στο Νοσοκομείο και ακολούθως η όποια εξέταση.
Κύκλοι του Νοσοκομείου αναγνωρίζουν ότι υπάρχουν περιπτώσεις που είναι ανθρωπίνως αδύνατο να μην προκύπτουν ουρές, αναμονές και καθυστερήσεις, ωστόσο υπογραμμίζουν ότι ορισμένες φορές υπάρχει και δόση υπερβολής στα όσα καταγγέλλονται. «Σε Νοσοκομεία του Λονδίνου γνωρίζουμε δικούς μας ανθρώπους που αναμένουν και 4,5 ώρες για να εξεταστούν, δηλαδή εκεί τι πρέπει να γίνει;», υπογραμμίστηκε από έμπειρο υγειονομικό.
Πέραν της αμοιβαίας κατανόησης και συνεργασίας που απαιτείται τόσο από μεριάς υγειονομικών, όσο και από μεριάς ασθενών, υπάρχει και το Γραφείο Εξυπηρέτησης του Πολίτη στο οποίο και μπορούν να καταθέτουν επισήμως τα παράπονά τους όσοι το επιθυμούν.
1 Σχόλιο
Και η δημοσιογραφία του είπα μου είπαν άκουσα συνεχίζεται.