«Πάμε να εκσυγχρονίσουμε την πόλη, τι να πω…», ήταν μια αναφορά του δημάρχου Γιώργου Παπαναστασίου που έδειξε την ενόχληση του για την κριτική που εντείνεται για τους σταθμούς στάθμευσης των ηλεκτρικών ποδηλάτων στο Αγρίνιο.
Το θέμα συζητήθηκε χθες στο δημοτικό συμβούλιο καθώς συγκυριακά η δημοτική αρχή ζήτησε να εγκριθεί η απόφαση αλλαγής του σταθμού που προβλέπονταν επί της Πλατείας Άρη Βελουχιώτη και να κατασκευαστεί στον όμορο χώρο πρασίνου δίπλα στην υπάρχουσα παιδική χαρά επί της οδού Σκιαδά.
Ως αιτιολογικό για τη μεταφορά του χώρου ο δήμος επικαλέστηκε το μέγεθος των στάσεων και αυτό ακριβώς είναι το ένα επιχείρημα όσων πολιτών διαμαρτύρονται. Οι σταθμοί είναι ογκώδεις και σε ορισμένες περιπτώσεις καταλαμβάνουν μεγάλο κοινόχρηστο χώρο δημιουργώντας ένα αντιαισθητικό αποτέλεσμα όπως στην περίπτωση της οδού Γρίβα. Οι αντιδράσεις επίσης εστιάζονται στο γεγονός πως ξηλώνονται χώροι πρασίνου.
Το θέμα λοιπόν απασχόλησε χθες τη συνεδρίαση, μέσω τηλεδιάσκεψης, του δημοτικού συμβουλίου. Ο επικεφαλής του συνδυασμού «Ανεξάρτητη Ενωτική Πρωτοβουλία» Σταύρος Καμμένος επισήμανε πως στην περίπτωση της πλατείας Βελουχιώτη η δημοτική αρχή ζητά την έγκριση για κάτι το οποίο ήδη έχει δρομολογήσει. Κατά τα λοιπά δεν εξέφρασε κάποια άλλη διαφωνία.
Οι αντιρρήσεις ωστόσο εκφράστηκαν από το συνδυασμό της Χριστίνας Σταρακά και συγκεκριμένα τον σύμβουλο Παναγιώτη Καψάλη που επισήμανε μια σειρά ζητημάτων που τίθενται διευκρινίζοντας πως ουδείς έχει αντίρρηση με την πρωτοβουλία για τα ηλεκτρικά ποδήλατα. Ο κ. Καψάλης ωστόσο υπογράμμισε πως οι σταθμοί έχουν μεγάλο μέγεθος, μεγαλύτερο από το προβλεπόμενο, και θα έπρεπε να επιλέγουν σημεία που δεν επιφέρουν μεγάλη παρέμβαση στον κεντρικό αστικό ιστό όπως συμβαίνει και στην οδό Γρίβα. Εξέφρασε επίσης τη διαφωνία και με το νέο σημείο πλησίον της πλατείας Βελουχιώτη.
Ο δήμαρχος πάντως ανέφερε πως οι σταθμοί έλαβαν όλες τις άδειες από τις επιτροπές ποιότητας ζωής και περιβάλλοντος, το δημοτικό συμβούλιο και τις αρμόδιες αρχαιολογικές υπηρεσίες αν και δεν είχε «πρόχειρες τα άδειες δόμησης» για την ύπαρξη των οποίων ρώτησε ο κ .Καψάλης.
Έδειξε επίσης ενοχλημένος που «κάποιοι ενοχλήθηκαν» για τη θέση έναντι του αρχαιολογικού μουσείου όπου ο σταθμός κατασκευάζεται σε χώρο πρασίνου. Τόνισε πως έγινε με τη σύμφωνη γνώμη της αρχαιολογικής υπηρεσίας. Πάντως κατέληξε λέγοντας πως «αν πρέπει κάποια πράγματα να διορθωθούν, θα διορθωθούν…».
Οι θέσεις στάθμευσης του συστήματος κοινόχρηστων ηλεκτρικών ποδηλατών είναι:
1. Ο.Τ. 274 (Παλαιά Δημοτικά Σφαγεία)
2. Οδός Πολυζωίδη (Δικαστήρια)
3. Ο.Τ. 118 Αγιος Κων/νος
4. Κ.Χ. 22Γ (έναντι Αρχαιολογικού Μουσείου)
5. Κ.Χ. 1040 Οδός Γούναρη
6. Κ.Χ. 81Β Πλατεία Άρη Βελουχιώτη
7. Στον Πεζόδρομο στο Ο.Τ 113Α (Συμβολή των οδών Γρίβα και Παναγοπούλου).
8. Εντός του Δημοτικού Χώρου Στάθμευσης (Parking) στην πλατεία Δημάδη.
9. Στον Περιβάλλοντα Χώρο του Πανεπιστημίου επί της οδού Σεφέρη.
7 Σχόλια
Εσάς όλους που σας ενοχλούν οι σταθμοί ποδηλάτων γιατί λέει σας χαλάει το πράσινο ετοιμαστείτε να λάβετε απάντηση φωτιά ? από τον ένα και μοναδικό Aki.
Ειδικά σε εποχή κορονοιου πολλοί θα θελήσουν να μοιράζονται ποδήλατα με άλλους… κάτι αντίστοιχο με τον μεγάλο περίπατο της Αθήνας μοιάζει
Ναι ρε φίλε, χαλάσανε το πράσινο και δεν θα έχουμε που να χέσουν τα σκυλιά τους.
Που ακριβώς θα κάνει ποδήλατο κανείς (ηλεκτρικό ή μη) στην πόλη του Αγρινίου;
Στους θαυμαστούς ποδηλατοδρόμους ή στα διαγραμμισμένα πεζοδρόμια της πόλης;
Άραγε, σύμφωνα με τον δήμαρχο, ο λόγος που δεν ενθαρρύνεται η ποδηλασία είναι η έλλειψη ηλεκτροκίνησης μιας και οι πολίτες βαριούνται να κάνουν πεντάλ;
Εκτός από το… σύνηθες μπορεί να απαντήσει υπεύθυνα κάποιος πως προέκυψε αυτή η ιδέα για την ρυμοτομικά χειρότερη ίσως πόλη της Ελλάδας;
Είναι πιο αναγκαίοι αυτοί οι καλαίσθητοι… “σταθμοί” από έστω και μικρούς χώρους πρασίνου;
Εντάξει τους σταθμούς τους περίμενα πιο καλαίσθητους. Αφήστε όμως να το δούμε πως λειτουργεί !!!…..Που ξέρεις καμιά φορά μπορεί να είναι και καλό, αν όχι θα το επανορθώσουν…. Από το να μην γίνεται τίποτα κάτι είναι και αυτό.
καταργήσανε παρκινγκ για δίκυκλα ελέου πεζοδρόμησεις .λιγο χωρο δεν αφησαν στην στο ιστορικό συντριβάνη
εκτρώματα τελείως.
τόσο μεγάλη και άσχημη κατασκευή για να φορτίσουν μερικά ποδήλατα?