Με κίνδυνο τη ζωή τους, οι ντόπιοι περνούν με οχήματα τον Εύηνο ποταμό για να πάνε γρήγορα και… οικονομικά στις καθημερινές δουλειές τους!
Η αποκατάσταση της γέφυρας του Ευήνου ποταμού φαίνεται ότι έχει αφεθεί για το… μέλλον, με τους πιο τολμηρούς κατοίκους της ευρύτερης περιοχής να αναγκάζονται ακόμη και να περάσουν τον ποταμό για να εξοικονομήσουν χρόνο, καύσιμα ακόμη και διόδια για να περάσουν την αντίπερα όχθη του Ευήνου.
Όπως θα δείτε στα βίντεο που προκαλούν σοκ, οι γνώστες της περιοχής που ξέρουν σημεία όπου το ποτάμι είναι ρηχό, ρισκάρουν ακόμη και να περάσουν μέσα από τα ορμητικά νερά του.
Η άμεση αποκατάσταση της γέφυρας είναι επιτακτική ανάγκη πριν θρηνήσουμε θύματα!
Πηγή: iaitoloakarnania.gr
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ VIDEO
5 Σχόλια
Από το 1968-69, έλεγε ένας μπάρμπας μου που είχε απολυθεί από τον στρατό 4-5 χρόνια πιο πριν, ότι στο μηχανικό που υπηρετούσε, σε 1-2 ώρες στήνανε γέφυρα, περνούσαν από πάνω τα τανκς κι όλα τα τροχοφόρα, ξανά μάζευαν τα υλικά και προχωρούσε η εκπαίδευση.
Ύστερα από τόσα χρόνια, δεν μπορεί η πολιτεία με τον έναν ή τον άλλον τρόπο, να στήσει μία γέφυρα για ελαφρά οχήματα και πεζούς, ώσπου να ξανά γίνει η γέφυρα;
Επί τη ευκαιρία, είχε ελέγξει κάποιος/οι την αντοχή της γέφυρας; Από πότε είχε να συντηρηθεί;
Στέλιος Αγγελής!
Μήπως γνωρίζεις του τεχνικούς περιορισμούς μιας στρατιωτικής ζεύξης κολλήματος;
Μήπως έχεις υπόψιν σου το μήκος της γέφυρας που καταστράφηκε και αν αυτή είναι εφικτό να υποκατασταθεί από τα διαθέσιμα μέσα του μηχανικού του στρατού;
Γνωρίζεις άραγε αν υπάρχει παγκόσμιο προηγούμενο (εκτός της κομμουνιστικής Κίνας όπου και πέφτει ξύλο) γέφυρας οποιουδήποτε μήκους που να κατασκευάστηκε μέσα σε ένα μήνα;
Μήπως έχεις ακουστά ότι η πρόσβαση μέσω της ασφαλούς Ιόνιας οδούς είναι δωρεάν;
Μήπως τελικά αυτοί που βαριούνται να πάνε από το νέο δρόμο και βάζουν το αμάξι στο ποτάμι είναι ηλίθιοι;
Αν δεν γνωρίζεις τα παραπάνω, ρώτησε κάποιον μπάρμπα στο καφενείο μήπως και σε διαφωτίσει.
Κ. Παλια/ντζή Πρώτα απ’ όλα σ’ ευχαριστώ πολύ που αντέδρασες, αν και υποτιμητικά, και προς τον κόσμο. Επίσης δεν μου απάντησες, αν η γέφυρα είχε κάποτε ελεγχθεί.
Ένα ξέρω από τότε που γεννήθηκα: Αν και οι διάφοροι μηχανισμοί της εποχής μας έχουν αλλάξει πολύ, πάρα πολύ, κυρίως το δημόσιο, ΠΑΠΑΜΕΝΕΙ στο:
Τα ζώα μου αργά!!..
Καλή σας μέρα!!.
Το αν η γέφυρα έχει ελεγχθεί είναι ένα θέμα και δεν σχετίζεται με τις παράλογες απαιτήσεις που εγείρονται ούτε δικαιολογεί την ηλιθιότητα κάποιων να κινδυνεύουν χωρίς λόγο διασχίζοντας το ποτάμι με το αυτοκίνητο. Αν και δεν έχω πληροφόρηση εκτιμώ ότι η γέφυρα είχε ήδη υποστεί διάβρωση για να καταρρεύσει από το νερό. Με βάση τα εγχειρίδια της μηχανικής ο τυπικός χρόνος ζωης ενός δημόσιου έργου όπως μια γέφυρα είναι 50-70 χρόνια. Μετά το διάστημα αυτό πρέπει να γίνει επιθεώρηση και να αποφασιστεί αν συμφέρει η συντήρησή της. Όταν δεν συμφέρει η συντήρηση προτείνεται η αντικατάσταση. Γνωρίζοντας ότι η γέφυρα είναι της δεκαετίας του 60, έχω την εντύπωση ότι μια γενικευμένη επιθεώρηση της κατάστασής της θα έπρεπε να είχε γίνει ή να έχει προγραμματιστεί.
Τίποτα δεν είναι απίστευτο στην Αιτωλοακαρνανία.