Πέμπτη, 28 Ιανουαρίου, 2021

Σπίρτζης: Υποψήφιο στο Γκίνες για τον χρόνο κατασκευής το τούνελ Κλόκοβας

Σπίρτζης: Υποψήφιο στο  Γκίνες για τον χρόνο κατασκευής το τούνελ Κλόκοβας

“Δεν έμεινε πίσω το Αντίρριο – Κλόκοβα”

spirtzis2-960x480

Τεράστιο έργο με πολλαπλά οφέλη για το σύνολο των παραγωγικών δραστηριοτήτων και κατ΄επέκταση για την οικονομία χαρακτήρισε το έργο της Ιόνιας Οδού ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών Χρήστος Σπίρτζης, μιλώντας στον ραδιοφωνικό σταθμό του Αθηναϊκού – Μακεδονικού Πρακτορείου Ειδήσεων “Πρακτορείο 104,9 FM”.

Το συγκεκριμένο έργο, που ουσιαστικά συνδέει το Αντίρριο με τα Ιωάννινα, αλλάζει τον κυκλοφοριακό χάρτη σε ολόκληρη τη χώρα, καθώς, όπως είπε ο υπουργός, “αν κάποιος θέλει να μετακινηθεί από το λιμάνι της Πάτρας προς τη Θεσσαλονίκη, πλέον, όσον αφορά τον χρόνο και το δίκτυο, η διαδρομή είναι πολύ πιο εύκολη και λιγότερος ο χρόνος (που απαιτείται)”. Αυτό -σύμφωνα με τον κ. Σπίρτζη- σημαίνει ότι αλλάζουν πολλά σε σχέση με τις παραγωγικές δραστηριότητες της χώρας, γιατί οι οδικοί άξονες δεν αφορούν μόνο τη μετακίνηση των πολιτών με ασφάλεια, αλλά έχουν πολλαπλά οφέλη στην παραγωγική δραστηριότητα.

Ο υπουργός ξεκαθάρισε ότι το τμήμα Αντίρριο – Κλόκοβας δεν έμεινε καθόλου πίσω (σε σχέση με το χρονοδιάγραμμα κατασκευής), λέγοντας χαρακτηριστικά πως αυτό το τμήμα έπρεπε να παραδοθεί τον Αύγουστο του 2017 και παραδίδεται τώρα, μήνες νωρίτερα.

“Είναι ένα έργο στο οποίο έγιναν οι σήραγγες σε χρόνο ρεκόρ, είναι μάλιστα υποψήφιος ο χρόνος της κατασκευής των σηράγγων αυτών για να γραφτεί στο βιβλίο Γκίνες” ανέφερε χαρακτηριστικά.

Ο υπουργός σημείωσε επίσης ότι το μικρό τμήμα που απομένει για την ολοκλήρωση της Ιονίας Οδού θα είναι έτοιμο πριν τον Αύγουστο για να παραδοθεί για πλήρη χρήση.

Αναφερόμενος στο θέμα των διοδίων τόνισε – μεταξύ άλλων – ότι “τα διόδια είναι ένα από τα μελανά σημεία των συμβάσεων αυτών”. Και, συμπλήρωσε, “το λέω αυτό γιατί έγινε ένας σχεδιασμός που δεν έλαβε καθόλου υπόψη του την κοινωνία, την οικονομική κρίση, το πώς μπορεί να συμβάλλει θετικά η χρήση του αυτοκινητοδρόμου στο ξεπέρασμα της κρίσης”.

Οπως υπογράμμισε ο κ. Σπίρτζης, “το δικό μας μέλημα είναι να πάμε σε ένα ενιαίο ηλεκτρονικό αναλογικό σύστημα διοδίων, ήδη ετοιμαζόμαστε γι’ αυτό”. Και, πρόσθεσε, “δεύτερον, θα επιχειρήσουμε να πάμε σε διαπραγματεύσεις με τις τράπεζες και τους παραχωρησιούχους προκειμένου να μπορεί ο χρόνος να είναι ένα μεταβλητό μέγεθος για την παραχώρηση, άρα να μπορούμε να έχουμε μείωση των τιμών των διοδίων”.

 

Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ

Θέματα που ενδιαφέρουν

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται.