Ταχύτερη θα είναι η πρόσβαση στο νησί του Ιονίου πελάγους μόλις ολοκληρωθεί ο δρόμος Βόνιτσα-Λευκάδα.
Περίπου 15 λεπτά θα διαρκεί το ταξίδι από τη Βόνιτσα στη Λευκάδα μόλις ολοκληρωθεί ο νέος δρόμος, μήκους περίπου 16 χλμ. ο οποίος εντάσσεται στο έργο της Διπλής Σύνδεσης Λευκάδας.
Όπως δήλωσε πριν από λίγες μέρες ο Βουλευτής Ν. Λευκάδας, Θανάσης Καββαδάς, ο δρόμος θα είναι έτοιμος στο σύνολό του μέχρι το τέλος του τρέχοντος έτους.
Ειδικότερα, το πρώτο κομμάτι του Βόνιτσα-Λευκάδα που θα παραδοθεί -μέχρι τα μέσα Μαρτίου- είναι αυτό από τη Γέφυρα μέχρι το Κάστρο του Γρίβα, ενώ το κομμάτι από το Κάστρο μέχρι τον Άγιο Νικόλαο θα παραδοθεί στο ένα ρεύμα τον Ιούνιο και στο άλλο ρεύμα τον Σεπτέμβριο. Ο δρόμος θα αναβαθμιστεί σε οδό ταχείας κυκλοφορίας με 1+1 λωρίδα ανά κατεύθυνση.
Ο άλλος δρόμος της διπλής οδικής σύνδεσης είναι το Άκτιο-Άγιος Νικόλαος, μήκους 5 χλμ. ο οποίος παραδόθηκε στην κυκλοφορία στα μέσα Απριλίου 2023.
Όπως μπορείτε να δείτε και στις εικόνες που δημοσίευσε ο φωτογράφος Χρήστος Σαμιώτης (Chris Samiotis Photography) από τον υπό κατασκευή δρόμο Βόνιτσα-Λευκάδα, οι εργασίες διαπλάτυνσης στο τμήμα από το Κάστρο της Αγίας Μαύρας μέχρι το κάστρο του Γρίβα (στροφή Πλαγιάς) έχουν φτάσει σε ιδιαίτερα προχωρημένο στάδιο και πλέον μετράμε αντίστροφα για τη λειτουργία του.
Σημειώνεται ότι η αποπεράτωση του τμήματος Βόνιτσας – Λευκάδας συνοδεύεται και από την εγκατάσταση αγωγού ύδρευσης μήκους 7,85 χλμ. ο οποίος θα ενωθεί με τον μεγάλο αγωγό Πρέβεζας – Άρτας – Λευκάδας, ώστε να βελτιωθεί η υδροδότηση του νησιού.
Τα έργα χρηματοδοτούνται από το Επιχειρησιακό Πρόγραμμα «Δυτική Ελλάδα 2014-2020» του ΕΣΠΑ 2014-2020 και θα σημάνουν τη συντόμευση των μετακινήσεων από και προς της Λευκάδα, καθώς και τη σύνδεση με την Ιόνια και την Αμβρακία Οδό.
Η τελευταία εγκαινιάστηκε στο σύνολό της πρόσφατα και είναι μήκους 49,5 χλμ. χωρίς διόδια και έχει χαρακτηριστικά κλειστού αυτοκινητοδρόμου με 2+2 λωρίδες ανά ρεύμα κυκλοφορίας, πλάτους 3,5 μ. έκαστη, και κεντρική διαχωριστική νησίδα με αμφίπλευρο στηθαίο.
Ο οδικός άξονας, ξεκινάει από τον Α/Κ Αμβρακίας της Ιόνιας Οδού και καταλήγει στην υποθαλάσσια σήραγγα Πρέβεζας-Ακτίου.