Δεν είναι λίγες οι διασταυρώσεις στο Αγρίνιο που χαρακτηρίζονται από την επικινδυνότητα τους και στις οποίες καταγράφονται σωρεία ατυχημάτων. Το ζήτημα απασχολεί την Τροχαία που υπέβαλλε προτάσεις για κυκλοφοριακές αλλαγές σε επικίνδυνα σημεία.
Σφαιρική και εμπεριστατωμένη πρόταση για κυκλοφοριακές ρυθμίσεις και αλλαγές στις κατευθύνσεις των οχημάτων εντός του αστικού ιστού, κατέθεσε πρόσφατα το Τμήμα Τροχαίας Αγρινίου στις αρμόδιες υπηρεσίες του Δήμου και της Περιφέρεια Δυτικής Ελλάδος.
Αφορμή αποτέλεσε η μελέτη των στατιστικών στοιχείων που αφορούν την συχνότητα των τροχαίων ατυχημάτων σε επικίνδυνα σημεία και διασταυρώσεις στην πόλη του Αγρινίου.
Άμεσος στόχος του τμήματος τροχαίας Αγρίνιου αποτελεί η οδική ασφάλεια πεζών και οχημάτων και η ελαχιστοποίηση των τροχαίων ατυχημάτων.
Ενδεικτικά, ένα από τα σημεία που προτάθηκε η άμεση λήψη μέτρων και ρυθμίσεων είναι η επικίνδυνη διασταύρωση των οδών Οινέως και Άγιου Γεωργίου καθώς και η- σε μικρή απόσταση- διασταύρωση των οδών Αγίου Γεώργιου και Βαρνακιώτη.
Μεταξύ των άλλων εξάλλου, σύμφωνα με τις πληροφορίες του agrinionews.gr, από το Tμήμα Tροχαίας Αγρινίου προτάθηκε και η τοποθέτηση στηθαίων τύπου NEW JERSEY επί της ε.ο Αγρινίου – Θέρμου στην περιοχή της Αγίας Βαρβάρας ώστε να αποτρέπεται η επί τόπου στροφή των οχημάτων , τακτική που έχει οδηγήσει σε τροχαία ατυχήματα στο εν λόγω σημείο.
6 Σχόλια
Πολυ σωστες οι συγκεκριμενες προτασεις του Τμηματος Τροχαιας Αγρινιου αλλα και αλλες που εχουν γινει στο παρελθόν οι οποιες δυστυχως δεν εχουν εισακουσθεί…!Ας καταλαβουν μερικοί καποτε οτι δεν προσβαλλονται με το να συνεργαστούν και να ακουσουν προτασεις μιας αλλης υπηρεσίας που καθημερινα ζει το κυκλοφοριακο προβλημα στην πολη.! Με το να επιβαλλονται προστιμα δεν λυνεται το κυκλοφοριακό…….!
Βάλτε Φανάρια στις επικίνδυνες διασταυρώσεις … οτιδήποτε άλλο είναι πασαλείμματα . όπως πχ καθεφτάκια που δεν βλέπεις ποτέ και τπτ και τα σπάνε/αφαιρούν σε χρόνο dt.
Φανάρια με αριθμιση χρόνου , διαβάσεις πεζών με ηχητικό χρόνο διάβασεις φωτισμός επαρκείς πεζοδρόμια χωρίς εμπόδια!!!!! Αυτά τα λίγα όπως και πολλά άλλα που δεν γίνονται λόγο της κακής σχεδίασης των δρόμων & χωρίς υπόγειους κάδους απορριμάτων και ανακύκλωσης.
Κυκλοφοριακή αγωγή, λέξη άγνωστη για τους περισσότερους οδηγούς της πόλης και περιχώρων!!!!!!!!!!!!! Πεζοδρόμια σχεδόν ανύπαρκτα. Χώροι στάθμευσης παντού και χωρίς τάξη μόνο για είσπραξη χρημάτων;;;;; Πόλη για το βιβλίο Γκίνες!!!!!!!!!!!
Κύριε Παύλο
Γνωρίζεις και γνωρίζω ότι η τροχαία από παλιά αλλά και σήμερα ήταν και είναι αρωγός στα θέματα του προβλήματος της κυκλοφορίας στη πόλη. Δυστυχώς όμως η επιτροπή κυκλοφοριακου του Δήμου διαφορετικά αποφασίζει
Ενώ υπήρξε μελέτη από ειδικούς που πληρώθηκαν για αυτή τη δουλειά διαχρονικά η επιτροπή του Δήμου την μετέτρεψε για άγνωστους λόγους με αποτέλεσμα να οξύνει τα προβλήματα .
Ο κόσμος όμως για την ταλαιπωρία που υφίσταται την τροχαία βρίζει και παρόλα αυτά απαιτεί από αυτή να του λύσει το πρόβλημα.
ΥΓ
Για το θέμα των προστίμων Γνωρίζεις καλά ποιος είναι οφελημενος αφ’ενός και αφετέρου ότι ο τροχονόμος είναι το αυγό που όπως και να κυλήσει θα σπάσει.
Επίσης ότι και να γράψεις ότι και να γράψω τζάμπα ο κόπος όπως συνέβαινε και παλιότερα βλέπεις υπερισχύει η πλειοψηφία των μη ειδικών και όχι έστω η συμβουλή των εκ του καθήκοντος ειδικών.
Αετε…..ο καθενας ας βγαλει τα συμπερασματα του…..ειναι ομως αδικο να τα φορτωνουμε ολα στη Τροχαια απ την στιγμη που αλλοι ευθυνονται για την απαραδεκτη αυτη καθημερινη εικονα στην πόλη… πρεπει να καταλαβουν μερικοι οτι ο ρολος της Τροχαιας δεν ειναι να κοβει κλησεις ουτε θα λυθει το προβλημα ετσι………!