Το νέο διαφημιστικό σποτ για τον εμβολιασμό που ανέβασε ο Κυριάκος Μητσοτάκης στον λογαριασμό του
Με ένα νέο σποτάκι που απευθύνεται ειδικά στους νέους η κυβέρνηση προσπαθεί να αυξήσει τα ραντεβού για εμβολιασμό εναντίον του κορονοϊού, καθώς οι μετρήσεις και τα κρούσματα δείχνουν ότι το πρόγραμμα έχει “κολλήσει” και οι μεν νέοι αδιαφορούν ενώ ένας μεγάλος αριθμός ηλικιωμένων διστάζει.
Μπροστά στον κίνδυνο του 4ου κύματος, η κυβέρνηση μέσα από το διαφημιστικό σπότ- που ανέβασε και ο πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης στον λογαριασμό του στο facebook και στο Twitter – απευθύνεται κυρίως στους νέους.
“Είναι στο χέρι μας να προστατέψουμε την υγεία μας”
Στο ένα πλάνο φαίνεται ένας νεαρός καθώς ετοιμάζεται να πάρει το πλοίο για να ξεκινήσει τις διακοπές του. Παίρνει ταξί, φθάνει στο πλοίο και φορώντας μάσκα φλερτάρει με μια κοπέλα. Τηρεί τα μέτρα προστασίας. Είναι εμβολιασμένος και δεν κινδυνεύει.
Στο άλλο πλάνο είναι ο ίδιος νεαρός και είναι ανεμβολίαστος. Στο κινητό παίρνει μήνυμα ότι μια κοπέλα από την παρέα βρέθηκε θετική στον κορονοϊό και συνεπώς πρέπει να μπει και αυτός σε καραντίνα. Πάνε οι διακοπές..
Και το μήνυμα, είναι το μήνυμα που γράφει ο πρωθυπουργός στην ανάρτησή του:
“Είναι στο χέρι μας να προστατέψουμε την υγεία μας. Το ραντεβού για το εμβόλιο είναι ραντεβού ζωής. Κλείστε το δικό σας εδώ”.
Είναι στο χέρι μας να προστατέψουμε την υγεία μας. Το ραντεβού για το εμβόλιο είναι ραντεβού ζωής. Κλείστε το δικό σας εδώ: https://t.co/FrpK74j3Ps pic.twitter.com/mF4DsUKcI6
— Prime Minister GR (@PrimeministerGR) July 5, 2021
Πηγή: thetoc.gr