«Αφού ήταν γνωστή η δράση του, πώς είναι δυνατόν να μην είχε αντιμετωπισθεί ριζικά ώστε να προφυλαχθούν πιθανά υποψήφια θύματα και η κοινωνία από αυτό το απόστημα;»
Την απορία αυτή «σημαντικού επισκόπου» επικαλείται ο βουλευτής Αιτωλοακαρνανίας του ΣΥΡΙΖΑ Γιώργος Βαρεμένος για να επικρίνει τη στάση της Μητρόπολης Αιτωλίας και Ακαρνανίας στην υπόθεση του ιερέα που προφυλακίστηκε καθώς κατηγορείται για βιασμό και ασέλγεια σε ανήλικες.
«Το να μεταθέτει κανείς έναν ιερέα παρομοίου φυράματος από ενορία σε ενορία ή από χωρίου εις χωρίον, τί ακριβώς επιτυγχάνει; Το ζήτημα είναι απλώς η αποφυγή του σκανδάλου και όχι ο κολασμός του δράστη και των πράξεών του;», ρωτά ο βουλευτής και είναι αλήθεια πως αυτό το ερώτημα είναι στα χείλη πολλών Αιτωλοακαρνάνων μετά και τη χθεσινή ανακοίνωση της Μητρόπολης που έδειξε να μην αντιλαμβάνεται για ποιους λόγους της ασκείται κριτική.
Το άρθρο του Γιώργου Βαρεμένου:
Κάλλιον το αποκαθαίρειν του συγκαλύπτειν
Η πρόσφατη είδηση για την σύλληψη ιερέα με την κατηγορία του βιασμού και της σεξουαλικής παρενόχλησης ανήλικων, όπως και της εμπλοκής του σε παιδική πορνογραφία, συγκλονίζει δικαιολογημένα όχι μόνο τον λαό της Αιτωλοακαρνανίας, αλλά και γενικότερα το πανελλήνιο. για δύο λόγους. Είναι προφανής απαξία της πράξης: διπλά αποκρουστικό να εκμεταλλεύεται κάποιος την εμπιστοσύνη που εμπνέει, ειδικά στις νεαρές, άδολες ηλικίες, το ιερατικό σχήμα, και να ασελγεί σε σώματα και ψυχές.
Η είδηση αυτή δεν έπεσε δυστυχώς σαν κεραυνός εν αιθρία, με δεδομένα τα όσα βλέπουν το φως της δημοσιότητας για την δραστηριότητα του συγκεκριμένου υπηρέτη του θεού. Σημαντικός επίσκοπος μου έλεγε, όταν του έθεσα το θέμα που καίει και ζεματάει την τοπική κοινωνία, ότι: Αφού ήταν γνωστή η δράση του, πώς είναι δυνατόν να μην είχε αντιμετωπισθεί ριζικά ώστε να προφυλαχθούν πιθανά υποψήφια θύματα και η κοινωνία από αυτό το απόστημα;
Το να μεταθέτει κανείς έναν ιερέα παρομοίου φυράματος από ενορία σε ενορία ή από χωρίου εις χωρίον, τί ακριβώς επιτυγχάνει; Το ζήτημα είναι απλώς η αποφυγή του σκανδάλου και όχι ο κολασμός του δράστη και των πράξεών του;
Η αντιμετώπιση του θέματος από την ιεραρχία της εκκλησίας ως ένα πρόβλημα ιατρικής και μόνον φύσεως και με την πρόνοια να περνούν από ψυχιατρική εξέταση οι υποψήφιοι ιερείς, συνιστά άραγε ριζική αντιμετώπιση;
Η κ. Μπεκατώρου δήλωσε ότι, αν θέλουμε να αντιμετωπίσουμε το πρόβλημα, πρέπει να προσεγγίζουμε την κάθε περίπτωση, ανεξαρτήτως επαγγέλματος, που στην συγκεκριμένη περίπτωση είναι και λειτούργημα.
Αν θεωρηθεί ότι η αποκάλυψη μιάς απεχθούς συμπεριφοράς θα συνιστούσε βλάβη για την εκκλησία, αποτρέποντας έτσι την αντιμετώπιση του φαινομένου καθ’ εαυτόν, τότε τα περιστατικά αυτού του είδους θα αναπαράγονται. Η αυτοκάθαρση είναι ο μόνος τρόπος για να αποτραπεί, εκτός των άλλων, το φαινόμενο μαζί με τα ξερά να καίγονται και τα χλωρά.
8 Σχόλια
Είναι η πρώτη φορά που συμφωνώ 100% με τον Γιώργο Βαρεμένο.
Δεν αρκει ομως να συμφωνουμε με τον Βαρεμενο αλλα και να καταδικαζουμε και τον δεσποτη ( ο θεος να τν κανει) ακουλη
Δεν με παρακολουθείς Ανωνυμούλη….
Ο κύριος βαρεμένοι καλά θα κάνει να μην πια ει στο στόμα του το δεσπότη που σίγουρα αν είχε πέσει στην αντίληψη του κάτι τόσο σοβαρό θα το είχε διαχειριστεί ανάλογα αυτό που βλέπω είναι ότι ψάχνουν ευκαιρία να λοιδορησουν τον μητροπολίτη μας ξέρουν ότι δεν μπορούν να του κάνουν κακό και αρχίζουν όλοι το παραλήρημα..
ΑΓΑΠΗΤΗ ΜΑΡΙΑ ΔΕΝ ΉΞΕΡΕ ΤΙΠΟΤΑ ΤΟΣΑ ΧΡΟΝΙΑ ΓΙΑ ΤΑ ΚΟΙΝΟΒΙΟ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΊ ΟΛΟ ΤΟ ΑΓΡΙΝΙΟ ΤΟ ΉΞΕΡΕ ΓΙΑ ΤΟΝ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΈΝΟ ΙΕΡΑ ΜΑΡΚΡΙΑ ΑΠΟ ΟΠΑΔΟΣ ΚΑΙ ΝΑ ΒΛΈΠΟΥΜΕ ΤΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΚΑΙ ΤΑ ΓΕΓΟΝΌΤΑ ΟΠΩΣ ΕΧΟΥΝ ΚΑΙ ΚΑΛΟ ΕΙΝΑΙ Ο ΔΕΣΠΌΤΗΣ ΝΑ ΑΠΟΜΑΚΡΎΝΕΙ ΤΟΥΣ ΣΝΥΒΟΥΛΟΥΣ ΤΟΥ ΓΙΑΤΙ ΚΑΚΟ ΤΟΥ ΚΑΝΟΥΝ ΚΑΙ ΤΟΝ ΕΚΤΕΘΟΥΝ
Ο Βαρεμενο συνηθως στεκεται σούζα μπροστά στον Κοσμά. Και μαλιστα σε σταση προσοχής.
Αποριας αξιο το οτι ασκει κριτική σημερα.
1. Πως αποδεικνύεται ότι ο Κοσμάς ήξερε για τη δράση του παπά;
2. Απο ποιο χωριό είχε μετατεθεί, πότε και για ποιον λόγο;
“Κάλλιον το αποκαθαίρειν του συγκαλύπτειν” , αναρωτιέμαι μήπως αυτό το ρητό πρέπει να εφαρμοσθεί πρώτα στους βουλευτές μας!!!