Δευτέρα, Μάρτιος 18, 2019

Οι Ελληνες… τιµούν τον Αγιο Βαλεντίνο, κυρίως online!

Σε αντίθεση µε άλλους λαούς, είναι προνοητικοί και ψωνίζουν online

Tον «δείκτη της αγάπης» ή ακριβέστερα τον δείκτη των αγορών που συνοδεύουν τις εκδηλώσεις των απανταχού ερωτευµένων καταρτίζει εδώ και µια τριετία η Mastercard, καταλήγοντας πως οι Ελληνες «το γλέντησαν».

Σύµφωνα µε τα στοιχεία της Mastercard, ολοένα και περισσότεροι καταναλωτές σε ολόκληρο τον κόσµο πραγµατοποιούν τις αγορές για την ηµέρα του Αγίου Βαλεντίνου την τελευταία στιγµή, αλλά φαίνεται πως οι Ελληνες εξακολουθούν να είναι προνοητικοί και να προτιµούν ολοένα και περισσότερο τις online αγορές όταν πρόκειται να επιλέξουν δώρα για τα αγαπηµένα τους πρόσωπα.

Ο ετήσιος δείκτης «Mastercard Love Index», ο οποίος προκύπτει από την ανάλυση δεδοµένων των συναλλαγών µε κάρτες, σε ένα διάστηµα τριών ετών κατά την περίοδο του Αγίου Βαλεντίνου (11-14 Φεβρουαρίου 2016-18), αποκαλύπτει πως παρότι οι «συναισθηµατικές» αγορές έχουν αυξηθεί κατά 6% από το 2016, έχει σηµειωθεί µια σηµαντική επιστροφή στα ψώνια της τελευταίας στιγµής το 2018, µε την πλειοψηφία (30%) των αγορών για την ηµέρα του Αγίου Βαλεντίνου να γίνονται ανήµερα της γιορτής των ερωτευµένων (14 Φεβρουαρίου).

untitled.png

Στην Ελλάδα, ωστόσο, οι περισσότερες αγορές που σχετίζονται µε τη γιορτή του Αγίου Βαλεντίνου γίνονται πιο νωρίς στις 11 Φεβρουαρίου (30%). Ο αριθµός των ηλεκτρονικών συναλλαγών έχει αυξηθεί στην Ελλάδα κατά 48% από την ηµέρα του Αγίου Βαλεντίνου το 2016 έως την ηµέρα του Αγίου Βαλεντίνου το 2018. Σύµφωνα και πάλι µε την ανάλυση της Mastercard, οι δαπάνες για λουλούδια αυξήθηκαν στην Ελλάδα κατά 342% από το 2016, την ώρα που ο αριθµός των συναλλαγών έφτασε το 544%.

Την ίδια στιγµή, τα ποσά που δαπανώνται για κοσµήµατα ακολούθησαν ανοδική πορεία (27%) σε σύγκριση µε το 2016. Ακολουθώντας την τάση που θέλει τις εµπειρίες να υπερτερούν των υλικών αγαθών, µια έξοδος για φαγητό παραµένει στην κορυφή της λίστας δώρων του Αγίου Βαλεντίνου, καθώς ο αριθµός των συναλλαγών σε εστιατόρια αυξήθηκε κατά 639% τα τελευταία τρία χρόνια στην Ελλάδα, µε την αύξηση της συνολικής δαπάνης να αγγίζει το 135%. Αναλυτικότερα, οι Ευρωπαίοι ξόδεψαν 30% περισσότερο για την ηµέρα του Αγίου Βαλεντίνου το 2018 σε σχέση µε το 2016, µε την αύξηση στον όγκο συναλλαγών να φτάνει το 41%.

Τα κοσµήµατα παρέµειναν σε µεγάλο βαθµό σταθερά για τους Ευρωπαίους, αλλά τα λουλούδια είναι πιο δηµοφιλή

Οι δαπάνες για διασκέδαση και εµπειρίες (θεάµατα, ταξίδια κ.λπ.) σηµείωσαν σηµαντική ανάπτυξη, καθώς οι δαπάνες σε ξενοδοχεία, εστιατόρια και µεταφορές αυξήθηκαν κατά 23%, 15% και 61% αντίστοιχα. Παρότι τα κοσµήµατα παρέµειναν σε µεγάλο βαθµό σταθερά, σηµειώνοντας αύξηση 1% στις δαπάνες και 7% στον αριθµό των συναλλαγών, τα λουλούδια ήταν ιδιαίτερα δηµοφιλή: το 2018 οι σχετικές δαπάνες αυξήθηκαν κατά 59%, ενώ ο αριθµός των συναλλαγών από το 2016 έως το 2018 σηµείωσε αύξηση κατά 54%.

www.ethnos.gr

Θέματα που ενδιαφέρουν

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται.