Επιταχύνονται οι ρυθμοί για την παράδοση του οδικού άξονα, που έχει ήδη αλλάξει τις μεταφορές στην περιοχή.
Στο παραπάνω χρονοδιάγραμμα φαίνεται πως συγκλίνει και η πρόσφατη απόφαση του υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών να παρατείνει τη χρονική προθεσμία της σύμβασης κατασκευής μέχρι τα τέλη Νοεμβρίου.
Έως τώρα, έχουν παραδοθεί τα 17 χλμ. (παράκαμψη Αμφιλοχίας), από τα 49 χιλιόμετρα του οδικού άξονα της Αμβρακίας Οδού, προϋπολογισμού 160,5 εκατ. ευρώ.
Με την παράδοση της Παράκαμψης άλλαξαν συνολικά οι οδικές μεταφορές, στο κομμάτι από την Ιόνια Οδό και δυτικά της περιοχής της Αμφιλοχίας.
Επίσης, αποσυμπιέστηκε το κέντρο της πόλης από την κυκλοφορία των οχημάτων που διέρχονται από και προς τη δυτική ακτή και τα νησιά του Ιονίου, ενώ βελτίωσε τις μετακινήσεις και αναβάθμισε την ασφάλεια.
Ο νέος άξονας μήκους 48,5 χιλιομέτρων έχει χαρακτηριστικά κλειστού αυτοκινητόδρομου και διαθέτει 2 λωρίδες ανά ρεύμα κυκλοφορίας.
Επιπλέον, περιλαμβάνεται ως έργο προαίρεσης, που έχει ενεργοποιηθεί, η απευθείας σύνδεση της απόληξης του οδικού άξονα Άκτιο–Αμβρακία με την Ιόνια Οδό, στον ανισόπεδο κόμβο Ριβίο.
2 Σχόλια
ΣΥΓΧΡΟΝΟΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΔΡΟΜΟΣ ΚΛΕΙΣΤΟΥ ΤΥΠΟΥ …. ΜΕΝ …. ΧΩΡΙΣ Λ.Ε.Α. …ΔΕ , ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΙΚΑ ΤΟ ΜΟΝΟ ΠΟΥ ΧΡΕΙΑΖΟΝΤΑΝ ΕΠΙ ΠΛΕΟΝ ΠΛΑΤΟΣ ΣΕ ΚΑΘΕ ΡΕΥΜΑ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΣ ΧΩΡΙΣ ΕΠΙ ΠΛΕΟΝ ΜΕΛΕΤΕΣ ….. ΣΙΓΑ ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΒΕΒΑΙΑ ΘΑ ΤΟ ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΟΥΜΕ ΣΤΟ ΜΕΛΛΟΝ ΜΕ ΕΚΠΟΝΗΣΗ ΝΕΑΣ ΜΕΛΕΤΗΣ…..
@ Δεν ανήκει στην κατηγορία των αυτοκινητοδρόμων , γι΄αυτό ακριβώς δεν έχει και ΛΕΑ. Είναι Οδός Ταχείας Κυκλοφορίας, αλλά μοιάζει πολύ με αυτοκινητόδρομο , γι΄αυτό και η παρανόηση από πολλούς… Κοντολογίς, οι Οδοί Ταχείας Κυκλοφορίας επιλέγονται ως λύση εκεί όπου οι κυκλοφοριακοί φόρτοι δεν είναι τόσο μεγάλοι ώστε να απαιτείται Αυτοκινητόδρομος με ΛΕΑ. Πχ. η κίνηση Αγρίνιο – Καρπενήσι δεν δικαιολογεί Αυτοκινητόδρομο, ούτε καν Οδό Ταχείας Κυκλοφορίας…
Σε κάθε περίπτωση, η Αμβρακία Οδός είναι ένα σπουδάιο έργο για τον τόπο μας , και το κυριότερο ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΔΙΟΔΙΑ!