Πέμπτη, 28 Ιανουαρίου, 2021

Πως θα ήταν ένα υδατοδρόμιο υδροπλάνων στην Αιτωλοακαρνανία

Πως θα ήταν ένα υδατοδρόμιο υδροπλάνων στην Αιτωλοακαρνανία
ydroplanook
Απεικόνιση περιφερειακού υδατοδρομίου. Πηγή: http://hellenic-seaplanes.com/

19 maximum οι επιβάτες ανά πτήση

Η κουβέντα για υδροπλάνα είναι προς το παρόν καθαρά θεωρητική. Θα επιχειρήσουμε να γίνει μια προσομοίωση στην πραγματικότητα για το τι σημαίνει υδροπλάνο σε μια περιοχή. Στην φωτό μπορείτε να δείτε μια τυπική εξέδρα υδροπλάνου σε περιφερειακό υδατοδρόμιο. Αυτό σημαίνει κάπως έτσι θα είναι, αν γίνει αύριο στην Αμφιλοχία ή κάποια στιγμή στην Τριχωνίδα, το Μεσολόγγι ή τη Λίμνη Κρεμαστών.  Οι τύποι των αεροπλάνων που διατίθενται είναι για 9, 12 και 19 επιβάτες (Dornier_Seastar και DHC-6 ). Το ύψος τους είναι κάτι λιγότερο από 6 μέτρα και το βάρος τους 5 τόνοι. Σε ένα  υδατοδρόμιο όπως της Αιτωλοακαρνανίας θα μπορούσαν να προσαράξουν από ένα έως πέντε υδροπλάνα αν ήταν Περιφερειακό ή και περισσότερα αν είχε τις προδιαγραφές “Κεντρικού”

Πιο σύντομο και από κανονικό αεροπλάνο;

Για να πάει κάποιος σε ένα πολιτικό αεροδρόμιο, χρειάζεται δύο ώρες check-in και check out + την ώρα της πτήσης. Αυτό θα συμβεί, αν ισχύσουν οι σύντομες διαδικασίες που αναφέρουν εταιρείες στα ενημερωτικά τους σημειώματα.  Στην περίπτωση αυτή το υδροπλάνο μπορεί να αποδειχθεί πιο σύντομο και από την χρήση Ι.Χ. ή λεωφορείου και για κοντινή απόσταση.

Εμπόριο, περιηγητικός τουρισμός σαν drone  και…απευθείας Μύκονο.

Το υδροπλάνο θα φέρει ανατροπές και στον τρόπο διακίνησης προϊόντων. Στο εξωτερικό χρησιμοποιείται πολύ σαν..drone με επιβάτες, διότι περιηγούνται πετώντας σε χαμηλό ύψος σε διάφορους προορισμούς. (Δείτε το παράδειγμα του Seatle εδώ).

Ο αναπόφευκτος ανταγωνισμός υδροπλάνων με υπόλοιπα μέσα μαζικής μεταφοράς.

Στη φάση αυτή το υδροπλάνο έχει ως βασικό μειονέκτημα την μεταφορά μικρού αριθμού επιβατών ( ούτε μισό λεωφορείο). Η ευελιξία του όμως μπορεί να αφομοιώσει μεγάλο αριθμό ταξιδιών. Π.χ. δεν θα χρειάζεται κάποιος να πάει με ανταπόκριση από την Αιτωλοακαρνανία στο Αιγαίο, αλλάζοντας λεωφορείο και καράβι. Το ίδιο ισχύει και με εμπορεύματα. Τα παραπάνω ίσως πυροδοτήσουν έναν ανταγωνισμό υψηλού επιπέδου.

Τι θα σημάνει ένα υδατοδρόμιο στην Αμφιλοχία.

amfiloxia
Ενδεικτική απεικόνιση υδατοδρομίου. Πηγή: http://www.amphilochia-seadrome.com/

Εξαρτάται με το αν συνδυαστεί με νέες υποδομές ( ξενοδοχεία, τουριστικά πακέτα κτλ). Μπορεί να χρησιμοποιηθεί μόνο περιηγητικά, κάποιος να πετάει γύρω από την περιοχή και στην πορεία να αποχωρεί. Αν χτιστούν και άλλα υλικά-οικονομικά δίκτυα , τότε κόσμος θα πηγαίνει και θα έρχεται Αμφιλοχία και ( κατ’ επέκταση) Αιτωλοακαρνανία. Σημειωτέον σύμφωνα με  παλαιότερο δημοσίευμα της εφημερίδας “Γεγονός” το υδατοδρόμιο της Αμφιλοχίας προορίζεται για Κεντρικό και όχι Περιφερειακό ( δείτε εδώ). Όπως και να έχει, βρίσκεται υπό εξέταση , ενώ δεν υπάρχουν ακόμα εξελίξεις για Μεσολόγγι, Τριχωνίδα.

Λ.Υ.

 

Θέματα που ενδιαφέρουν

3 Σχόλια

  1. antikeimenikos

    Δεν θέλουμε υδατοδρομια στο Αγρινιο τρομάζουν τα ψάρια και οι φασιστεροί θα μας τα κάνουν μπαλόνια αν δεν πάρουν πρώτα τη μίζα τους…

  2. new air

    ήμαστε αιώνες πίσω… μακάρι να γίνει το υδατοδρόμιο στην Τριχωνίδα.

  3. iann

    Κοψοχολιασμένη δρομίτσα θα τρώτε άμα έρθουν αυτά τα σατανικά σύνεργα …

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται.