Πολύς λόγος γίνεται για την διαφήμιση στις μηχανές αναζήτησης. Όταν μιλάμε για μηχανές αναζήτησης στην Ελλάδα εννοούμε το Google και όλοι αναφερόμαστε σε αυτό. Αυτό φυσικά έχει κάποια προτερήματα αλλά και κάποια μειονεκτήματα.
Τι είναι η διαφήμιση Google AdWords ή αλλιώς Google ads;
Πως γίνεται όμως η πληρωμένη διαφήμιση στο Google δηλαδή πως εμφανίζεται η ιστοσελίδα μας στα κορυφαία αποτελέσματα της Google; Η Google έχει δημιουργήσει ένα εργαλείο που ονομάζεται διαφήμιση Google AdWords. Υπάρχουν λοιπόν οι διαφημίσεις στην μηχανή αναζήτησης της Google και τα οργανικά αποτελέσματα τα οποία βασίζονται στην μηχανή αναζήτησης της Google και είναι τα αποτελέσματα που δίνει ο αλγόριθμος της Google.
Ποια είναι τα πλεονεκτήματα με τη διαφήμιση Google AdWords;
- Η διαφήμισή σας φαίνεται όπως θέλετε αφού με το Google AdWords σας δίνεται η δυνατότητα να μορφοποιήσετε και να γράψετε ακριβώς ότι θέλετε εσείς στην διαφήμιση σας.
- Πληρώνεται μόνο εάν κάποιος κάνει κλικ στην διαφήμιση σας και όχι στην απλή εμφάνιση.
- Μπορείτε να ορίσετε εσείς σε ποιες “λέξεις κλειδιά” ή αλλιώς keywords θα εμφανίζεται οι διαφήμισή σας.
- Εκτός από τον ορισμό λέξεων κλειδιών μπορείτε να ορίσετε και πού, δηλαδή σε ποια μέσα της Google, θα εμφανίζεται· δηλαδή εάν θέλετε η διαφήμιση GoogleAdWordsνα εμφανίζεται μόνο στα αποτελέσματα των μηχανών αναζήτησης ή εάν θα θέλατε να εμφανίζεται και στις συνεργαζόμενες σελίδες με την Google που κάνει adscence.
- Έχετε άμεσο αποτέλεσμα, από τη στιγμή που θα εγκριθεί η διαφήμιση σας και δεν χρειάζεται να περιμένετε, όπως με τις τεχνικές προώθησης στα οργανικά αποτελέσματα της Google.
Από την άλλη, συμπληρωματικά με τη διαφήμιση Google AdWords, μπορούμε να επενδύσουμε χρόνο και χρήματα για τη βελτιστοποίηση του SEO.
Τι είναι όμως το SEO;
- SEO (Search EngineOptimization) είναι η διαδικασία βελτιστοποίησης μιας ιστοσελίδας με σκοπό την κατάταξη της σε υψηλότερες θέσεις κατά την παρουσίαση αποτελεσμάτων έρευνας μέσω μηχανών αναζήτησης.
- Ο ευκολότερος τρόπος εύρεσης μιας ιστοσελίδας είναι μέσω των μηχανών αναζήτησης (πχ. Google, Bing), χρησιμοποιώντας συγκεκριμένες λέξεις ή φράσεις κλειδιά (keywords). Αυτές μπορεί να είναι το όνομα μιας εταιρείας, η κατηγορία υπηρεσιών, κάποιο συγκεκριμένο προϊόν κ.λπ..
- Τα αποτελέσματα που μας δίνουν οι μηχανές αναζήτησης ποικίλουν από μερικές χιλιάδες μέχρι πολλά εκατομμύρια ιστοσελίδες σχετικές με τη λέξη ή φράση κλειδί που χρησιμοποιήσαμε κατά την αναζήτηση.
- Στην κορυφή των αποτελεσμάτων θα διαπιστώσετε ότι εμφανίζονται οι ιστοσελίδες που έχουν μεγαλύτερη συνάφεια ως προς τη συγκεκριμένη λέξη ή φράση κλειδί.
Μπορείτε να επιλέξετε λοιπόν ανάμεσα στη δημιουργία ενός δυνατού SEO, κάτι το οποίο χρειάζεται σαφώς εμπειρία με όλα τα εργαλεία του ίντερνετ και τους διάφορους τρόπους marketing ή να επενδύσετε στη διαφήμιση της σελίδας σας μέσω της διαφήμισης GoogleAdWords και να αυξήσετε έτσι τους επισκέπτες, το traffic, όπως ονομάζεται, στην ιστοσελίδα σας.
Σε κάθε περίπτωση, είναι σημαντικό, για να μην σπαταλήσετε μάταια χρόνο και χρήμα να συμβουλευτείτε έναν ειδικό για να έχετε τα μέγιστα δυνατά αποτελέσματα με βάση το budget που είστε σε θέση να διαθέσετε.