Στις 17 Απριλίου πραγματοποιήθηκε πανελλαδικά η δραστηριότητα των εθελοντών LET’S DO IT.
Σε συννενόηση και σε συνεργασία με τον δήμο Αγρινίου ο Ανεξάρτητος Σύνδεσμος Εφέδρων Ενόπλων Δυνάμεων έδειξε ακόμη μια φορά το εθελοντικό του πρόσωπο αναλαμβάνοντας τον καθαρισμό για την ανάδειξη του πολυβολείου.
Η ιστορία του κρατάει απο το έπος του 1940 και είναι ένα απο τα λίγα άγνωστα ιστορικά μνημεία της πόλης.
Στη δράση αυτή συμμετείχαν επίσης ο διοικητής και στελέχη του αεροπορικού αποσπάσματος Αγρινίου καθως και μέλη της Εθελοντικής Ομάδας Έρευνας Διάσωσης (ΕΟΕΔ) Ι.Π. Μεσολογγίου.
O Ανεξάρτητος Συνδέσμος Εφέδρων Ενόπλων Δυνάμεων ευχαριστεί τον κ. Τ.Καλατζή για τα πλάνα με το Drone του, καθώς και όλους τους συμμετέχοντες και τον Δήμο Αγρινίου για την πρόσκλησή του αυτή.










1 Σχόλιο
Στο Αγρίνιο ιστορία είναι αυτό που λένε οι κουκουέδες το εργατικό κέντρο και η ανταρσία.