«Η πλήρης απαγόρευση της κυκλοφορίας (πεζοδρόμηση) της Οδού Βότση θα επιφέρει τεράστια προβλήματα στην κυκλοφοριακή οργάνωση του κέντρου της πόλης του Αγρινίου», αναφέρει σε ανακοίνωση του ο Δημήτρης Τραπεζιώτης εκπροσωπώντας και το Δίκτυο Ενεργών Πολιτών «Act-now Παρέμβαση τώρα»
Στην πρόταση του υποστηρίζει πως «πρέπει να ανοίξει άμεσα η οδός Βότση διότι δεν εξυπηρετεί κανένα σκοπό που να δικαιολογεί το κλείσιμό της παρά μόνον δημιουργεί τεράστια προβλήματα στην κυκλοφοριακή λειτουργία του κέντρου της πόλης του Αγρινίου».
Η παρέμβαση-πρόταση:
ΠΑΡΕΜΒΑΣΗ – ΠΡΟΤΑΣΗ
ΠΡΟΣ ΤΟ ΔΗΜΟ ΑΓΡΙΝΙΟΥ
________________________________________
ΑΝΟΙΞΤΕ ΤΗ ΒΟΤΣΗ
«Η πλήρης απαγόρευση της κυκλοφορίας (πεζοδρόμηση) της Οδού Βότση θα επιφέρει τεράστια προβλήματα στην κυκλοφοριακή οργάνωση του κέντρου της πόλης του Αγρινίου».
Του Δημήτρη ΤΡΑΠΕΖΙΩΤΗ,
Αυτό επεσήμανε η Ομάδα Μελέτης, αποτελούμενη από τους Πολιτικούς Μηχανικούς – Συγκοινωνιολόγους Ροϊδάκη Αναστάσιο, Δακόπουλο Ευάγγελο και Παρασκευόπουλο Μιχάλη, στους οποίους ανατέθηκε η μελέτη «Τοπικών Τροποποιήσεων Κυκλοφοριακής Μελέτης Αγρινίου» στο πλαίσιο του σχεδίου της Βιώσιμης Αστικής Ανάπτυξης.
Αυτό επισημάνθηκε και στην παρουσίαση της άνω μελέτης από τον μελετητή κ. Μιχάλη Παρασκευόπουλο που έγινε στην αίθουσα του Δ.Σ.
Συγκεκριμένα η προαναφερόμενη Ομάδα Μελέτης πρότεινε:
« Την μετατροπή σε οδό ήπιας κυκλοφορίας του τμήματος της οδού Βότση από την οδό Χαρ. Τρικούπη έως την οδό Αναστασιάδη. Η μετατροπή αυτή μπορεί να επιτευχθεί συνδυαστικά με διαπλάτυνση πεζοδρομίων……… Είναι όμως, σημαντικό να επισημανθεί ότι η πλήρης απαγόρευση της κυκλοφορίας (πεζοδρόμηση) της οδού Βότση θα επιφέρει τεράστια προβλήματα στην κυκλοφοριακή οργάνωση του κέντρου της πόλης. Καθώς -όπως φαίνεται στο χάρτη Π4- το τμήμα αυτό της οδού Βότση εξυπηρετεί μέσο ημερήσιο φόρτο 6.450 οχημάτων και προβλέπεται μετά τις παρεμβάσεις που προτείνει η μελέτη, ότι θα εξυπηρετεί ημερήσιο φόρτο 5.500 οχημάτων. Γεγονός που καθιστά απαγορευτική την πλήρη απαγόρευση της διέλευσης οχημάτων χωρίς παράλληλη, εκ βάθρων, αναπροσαρμογή / αναδιάταξη του τρόπου κυκλοφοριακής λειτουργίας του κέντρου της πόλης.…..».
Την ανωτέρω πρόταση, δηλαδή τη διαμόρφωση της οδού Βότση σε οδό ήπιας κυκλοφορίας συνδυαστικά με διαπλάτυνση πεζοδρομίων και όχι την πλήρη απαγόρευση της κυκλοφορίας στην οδό αυτή υιοθέτησε και αποφάσισε η Επιτροπή Ποιότητας Ζωής του Δήμου Αγρινίου με την υπ’ αριθ. 51/2016 απόφαση της και στη συνέχεια με την υπ’ αριθ. 243/2016 απόφασή του το Δημοτικό Συμβούλιο του Δήμου Αγρινίου. Ακολούθως με την υπ’ αριθ. Πρωτ. 265596/21.11.2019 Απόφαση του Συντονιστή της Αποκεντρωμένης Διοίκησης Πελοποννήσου, Δυτικής Ελλάδας και Ιονίου (ΑΔΠΔΕΙ). ΑΠΟΦΑΣΙΣΤΗΚΕ η διαμόρφωση της οδού Βότση, στο τμήμα της από Αφών Παναγοπούλου έως Αναστασιάδη, σε ΗΠΙΑΣ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΣ. Παρά τις επισημάνσεις της προαναφερόμενης ομάδας μελετητών και κατ’ αντίθεση προς την ανωτέρω Απόφαση της ΑΔΠΔΕΙ η Δημοτική Αρχή Αγρινίου αποφάσισε την πλήρη απαγόρευση της κυκλοφορίας και έκλεισε την οδό Βότση. Αποτέλεσμα αυτής της επιλογής είναι να δημιουργείται κυκλοφοριακή συμφόρηση επί της οδού Παναγοπούλου και στην αρχή της οδού Χαρ. Τρικούπη και εξ αυτού του λόγου να μένουν ακίνητα τα οχήματα για μεγάλο χρονικό διάστημα με τις μηχανές τους σε λειτουργία, αυξάνοντας έτσι την ρύπανση της ατμόσφαιρας με συνέπεια το ρυπαντικό φορτίο να συμβάλει στην κλιματική κρίση, να δυσχεραίνεται το επάγγελμα των αυτοκινητιστών της πόλης και η μεταφορά των επιβατών με ταξί και να υποβαθμίζεται εν γένει η ποιότητα ζωής των κατοίκων του Αγρινίου.
ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΛΟΓΟΥΣ ΑΥΤΟΥΣ επιβάλλεται να ανοίξει άμεσα η οδός Βότση διότι δεν εξυπηρετεί κανένα σκοπό που να δικαιολογεί το κλείσιμό της παρά μόνον δημιουργεί τεράστια προβλήματα στην κυκλοφοριακή λειτουργία του κέντρου της πόλης του Αγρινίου.
Αγρίνιο, 28/05/2021
Για την «Act–now Παρέμβαση τώρα»
ΔΙΚΤΥΟ ΕΝΕΡΓΩΝ ΠΟΛΙΤΩΝ
Δημήτρης ΤΡΑΠΕΖΙΩΤΗΣ
Δικηγόρος, π. Δήμαρχος Θεστιέων
14 Σχόλια
Επιτέλους . Βρέθηκε κάποιος να πει το αυτονόητο!
Πολύ σωστά! Η συγκεκριμένη οδός διευκολύνει τη πρόσβαση όσων έρχονται από καρπενησίου και πρέπει να κινηθούν προς το κέντρο. Αυτή τη στιγμή εκεί γίνεται χαμός..
Ποια Καρπενησίου όλο το ανατολικό κομμάτι της πόλης,το κλείσιμο της Βότσης απλά είναι για γιελια
Δεν υπάρχει λόγος να υφίσταται ο μέσος πολίτης ΚΑΙ αυτό τον οδικό περιορισμό στο Αγρίνιο. Ήδη δυσκολεύει τη μετακίνησή του με όλες τις άλλες πεζοδρομήσεις, ενώ η στάθμευση είναι ούτως ή άλλως στα χέρια της θεάς τύχης με τα αναρίθμητα απαγορευτικά επίσημα, ημιεπίσημα, αυτοσχέδια και μάλιστα πολλαπλά στις πιλοτές όπου θα έπρεπε να ισχύει αυστηρά η μία και μόνο είσοδος- έξοδος οχήματος. Ειδικά για αυτό το τελευταίο αισθάνεται κανείς ότι ο νόμος περί άλλων μεριμνά και τυρβάζει…
Εγώ προτείνω να κλείσουν όλοι η δρόμοι, και ημικυκλιους παντού για τους πεζούς σε κάθε διασταυρωση.
ρε σεις ο δήμαρχος βροντίζει για το καλό σας, να βάλετε το περπάτημα στη ζωή σας και εσείς διαμαρτύρεστε.?
τη αγένια.
Δήμαρχε μην τους ακούς κλείσε τα πάντα, θα σε θυμούνται για πάντα.
#θέλω να κλείσουν όλοι η δρόμοι ΤΏΡΑ
Δυστυχώς το Αγρινιο είναι μια πολη με το χειρότερο κυκλοφοριακό στην Ελλάδα…αν έρθει ένας ξένος και τον αφήσεις μόνο του δεν προέκυτε να βγει ποτέ έξω….θελει την βοήθεια της τροχαίας!Δήμαρχε κλείσε και της εισοδους της πόλης να μην μπαίνει κανείς μέσα…
Κατι ασχετο,εκεινα τα ηλεκτρικα ποδηλατα τα χρησιμοποιει κανεις? ή τσαμπα πηγαν τοσες εκατονταδες χιλιαδες ευρω?
Αιτωλέ αυτό που εννοείς ονομάζεται Ρυμοτομία. Κυκλοφοριακό δεν έχει το Αγρίνιο γιατί δεν έχει και δραστηριότητες. 10 κάγκουροι είναι που έχουν μάθει να γυρνάνε όλη μέρα με τα παπιά και με τα «φτιαγμένα» χιουντάι που παίζουν Βελισσάρη κι άλλοι 5 μεγαλοπροβατάδες, παράγοντες της καρέκλας, που θέλουν να έχουν παρκαρισμένο το αμάξι τους εκεί που πνίγουν όλη μέρα το καλαμάκι του φρέντου.
@Νίκος Παλια-ντζής στις φωτογραφιες εμφανιζονται μποτιλιαρισμενα ταξι, Ι.Χ και ενα περιπολικο της αστυνομιας.Αν υπηρχε ασθενοφορο ή πυροσβεστικο οχημα τι θα ελεγες τοτε Νικο βλακατζη? πολη με 62.000 πληθυσμο και μονο 10 καγουρες και βοσκοι εχουν αυτοκινητα? Δεν εχουμε δραστηριοτητες? Δεν ζουμε ολοι με το ΚΕΑ που παιρνεις εσυ.
Ανώνυμε από το ΚΕΑ μάλλον εσύ ζεις και γενικά είσαι αποκομμένος από τη διαδικασία του μακροοικονομικού κυκλώματος. Διαφορετικά δεν θα ανησυχούσες για τα χρήματα που ξοδεύτηκαν στα ηλεκτρικά ποδήλατα. Γιατί με τα τυπικά προσόντα δικαιούχου ΚΕΑ που διαθέτεις, είναι λογικό να μην γνωρίζεις ότι τα ηλεκτρικά ποδήλατα έγιναν από το ΒΑΑ των ολοκληρωμένων χωρικών επενδύσεων του ΕΣΠΑ 2014-2020. Με τα λεφτά της «κακιάς» Ευρώπης δηλαδή.
Όσο για τους προβληματισμούς σου, ένας κάκγουρας αρκεί για να κλείσει έναν οποιοδήποτε δρόμο στο Αγρίνιο. Δεν χρειάζεται να βγείτε όλοι έξω. Και σχετικά με τη χρήση των ηλεκτρικών ποδηλάτων που σε απασχολεί, ο Αγρινιώτης, ο μπεγλεροφόρος, ο βαρύμαγκας, με τη γνώση ετών του καφενείου στις πλάτες του και τα πτυχία του «πανεπιστημίου της ζωής» στο κεφάλι, δεν ανεβαίνει στο δημοτικό ποδήλατο με το καλαθάκι για να πάει «ζπλατία». «Ούι! Αυτά είνι για τσ φλώρς!»
Το ΕΣΠΑ θα μπορουσαν να τα δωσουν για ενεργειακη αναβαθμιση σχολικων κτηριων αλλα ειναι πιο ωραια ο δημαρχος σου να κανει show και να βγαζει φωτογραφιες για το facebook με τα κακης κατασκευης ποδηλατα.Με γεια και η ασφαλτος στην μπαιμπα,να φανει οτι κατι κανει ο παπαναστασιου τωρα που θα ερθει η ΠΤΔ.
Κάγκουρα, σταμάτα να αυτοπροσδιορίζεσαι με την ασχετοσύνη σου και ενημερώσου:
https://www.agriniopress.gr/dimos-agrinioy-energeiaki-aytonomia-kai-koinoniki-politiki/
https://agrinio.gov.gr/agrinionews/main_post_one.php?id=15285&id1=%CE%94%CE%95%CE%9B%CE%A4%CE%99%CE%91%20%CE%A4%CE%A5%CE%A0%CE%9F%CE%A5
https://neaait.gr/dimos-agriniou-energeiaki-anavathmisi-11ou-17ou-dimotikou-scholeiou-oi-paremvaseis/
Δήμαρχε μην ακούς προχώρα,σιγά μην κάνουμε πίσω και να παραδεχθούμε οτι κάναμε μπιπ…άλλωστε το χρήμα για τα έργα έχει έρθει.
Έχουμε και ηλεκτρικά ποδήλατα,χωρίς ποδηλατόδρομους βεβαια
Μιλάμε για μία πόλη (ο θεός να την κάνει) με την πιο άθλια ρυμοτομία στη χώρα. Είναι κυριολεκτικά στα πρότυπα ενός χωριού στη μέση του πουθενά! Όλα τα χωριά χαρακτηρίζονται από άναρχα πλέγματα με μία κεντρική πλατεία στην μέση. Το ίδιο και το Αγρίνιο, το οποίο ποτέ δεν άλλαξε αυτή την αναρχία,ούτε και την εκμεταλλεύτηκε πεζοδρομώντας όσα περισσότερα μπορεί . Δεν υπάρχει ένα δρόμος που να πηγαίνει σε ευθεία για πάνω από 400-500 μέτρα σε όλη τη “πόλη”. Βέβαια όλη και όλη η “πόλη” είναι 2-3 χιλιόμετρα απ’άκρη σε άκρη, όσο μία γειτονιά δηλαδή, κάτι που πραγματικά θα έπρεπε να κάνει πολλούς να αναρωτηθούν γιατί τόσος κόσμος δεν περπατάει, ή γιατί τόσοι χρησιμοποιούν το αυτοκίνητο για να κάνουν μία απόσταση 200-300 μέτρων που είναι όλο και όλο στο υποτιθέμενο και μικροσκοπικό-δίχως αξία “Κέντρο”! Ο λόγος είναι τα άθλια πεζοδρόμια και η έλλειψη διαδρομών για πεζούς. Επίσης όλοι οι δρόμοι είναι υπερβολικά στενοί. Το υποτιθέμενο ¨”κέντρο” θα έπρεπε να είναι κλειστό για αυτοκίνητα για τλχστν 2-3 τετράγωνα γύρω απο την πλατεία Δημοκρατίας. Ένας δακτύλιος, δηλαδή μία διανοιγμένη περιμετρική οδός θα έλυνε το πρόβλημα του κυκλοφοριακού επίσης. Αλλά αυτά δεν φαίνεται να αλλάζουν μέσα στα επόμενα 50-100 χρόνια τουλάχιστον, επομένως δύσκολο να θυμίσει έστω και λίγο “Ευρωπαϊκή” πόλη, αυτός ο αχταρμάς που θέλει να ονομάζεται “πόλη”! Δυστυχώς θα συμφωνήσω με τον προλαλήσαντα Gianni Papagewrgiou που προτείνει να κλείσει αυτό το χάλι που ονομάζεται Αγρίνιο, γιατί πραγματικά γινόμαστε ξεφτίλα διεθνώς! Πολιτικός μηχανικός είμαι με εξειδίκευση στα πολεοδομικά και ρυμοτομικά θέματα , επομένως έχω μελετήσει για πολλές περιπτώσεις ανά την Ελλάδα. Το Αγρίνιο είναι ότι χειρότερο ειλικρινά και μοναδική περίπτωση! Κυκλοφορείς λίγο στους δρόμους και σε πιάνει κλειστοφοβία και κατάθλιψη! Πρώτη φορά θυμάμαι όταν πήγα Πάτρα και Θεσσαλονίκη (αυτές τις δύο θεωρώ ιδανικές ως προς τον χαρακτήρα τους ως πόλεις, με τις θάλασσες τους , τις Άνω πόλεις τους,τα κάστρα τους κτλπ,όπως επίσης δεν είναι τυχαίο ότι τα πρώτα ρυμοτομικά εφαρμόστηκαν εκεί,στην Πάτρα πιο συγκεκριμένα το παλαιότερο επί Βούλγαρη) ως φοιτητής και η υπέροχη τους ρυμοτομία με εξέπληξε , υπήρχε άλλος “αέρας”, πραγματικής πόλης και “άπλας”.