Δευτέρα, Μάρτιος 18, 2019

Βασίλειος Σώζος: “Συμφωνούμε στην προσέγγιση της Frapport”

Ο υποψήφιος περιφερειακός σύμβουλος, με την παράταξη του Απόστολου Κατσιφάρα, Βασίλειος Σώζος, έκανε την ακόλουθη δήλωση σχετικά με την προσέγγιση της Frapport  η οποία ,όπως αναφέρει, «στηρίζει περισσότερο την τοπική οικονομία».

Αναλυτικά η δήλωσή του:

“Συμφωνούμε στην προσέγγιση της Frapport η οποία δίνει βάση στους ανεξάρτητους ταξιδιώτες, στηρίζοντας περισσότερο την τοπική οικονομία!

Στόχος μας είναι η ανάπτυξή του αεροδρομίου, η οποία θα δώσει ώθηση στην ευρύτερη περιοχή θα φέρει κόσμο ο οποίος θα γνωρίσει τα αξιοθέατα της, ενώ θα αυξήσει και τα έσοδα των επαγγελματιών της περιοχής μας αναδεικνύοντας την σε έναν από τους δημοφιλέστερους τουριστικούς προορισμούς της χώρας”.

Θέματα που ενδιαφέρουν

1 Σχόλιο

  1. Ο Θεος

    “Σκάνδαλο Fraport” στα περιφερειακά αεροδρόμια – Τι καταγγέλεται

    Σε σοβαρές καταγγελίες για την πορεία της ιδιωτικοποίησης των 14 περιφερειακών αεροδρομίων της χώρας προχώρησαν οι εργαζόμενοι της Υπηρεσίας Πολιτικής Αεροπορίας και τα μέλη της Πρωτοβουλίας Πολιτών κατά της εκχώρησης του αεροδρομίου Χανίων, σε κοινή συνέντευξη Τύπου που παραχώρησαν χθες από τον Δημοτικό Κήπο Χανίων.

    Ο πρόεδρος της ΟΣΥΠΑ Βασίλης Αλεβιζόπουλος βρέθηκε χθες στην Κρήτη, υπό το βάρος των εξελίξεων και των δημοσιογραφικών αποκαλύψεων ως προς τις οικονομικές δυνατότητες της Fraport και μετά τις απανωτές αναβολές της «εισόδου» της εταιρείας στα ελληνικά αεροδρόμια.

    Ο κ. Αλεβιζόπουλος μίλησε για μια εταιρεία που δεν έχει την οικονομική δυνατότητα να προχωρήσει στη συγκεκριμένη επένδυση, καθώς από τον τελευταίο ισολογισμό της φαίνεται πως έχει διαθέσιμα μόλις 200 εκατομμύρια ευρώ, τη στιγμή που μόνο για το εφάπαξ τίμημα της σύμβασης με το ελληνικό Δημόσιο απαιτείται να καταβάλει 1,23 δισ. ευρώ.

    «Ο κ. Σόιμπλε επιχειρεί να… επενδύσει πάνω στη δημόσια περιουσία της Ελλάδας χωρίς λεφτά», είπε ο κ. Αλεβιζόπουλος, θυμίζοντας πως η συγκεκριμένη ιδιωτικοποίηση επιβλήθηκε από τους δανειστές στις ελληνικές κυβερνήσεις με ρητή αναφορά εντός του τρίτου Μνημονίου.

    «Είναι προφανές πως η εταιρεία αυτή δεν έχει τη δυνατότητα να επενδύσει, καθώς οι υποχρεώσεις της μέχρι το 2021 αγγίζουν τα 3,6 δισ.», ανέφερε ο ίδιος.

    Μιλώντας στην «Εφ.Συν.» ο κ. Αλεβιζόπουλος τονίζει:

    «Η υπόθεση της ημι-κρατικής Fraport, έτσι όπως επιβλήθηκε από τους δανειστές στην προηγούμενη και στην παρούσα κυβέρνηση, αποτελεί έναν ξεκάθαρο εκβιασμό της Γερμανίας και του Σόιμπλε εις βάρος της χώρας μας. Στόχος τους είναι τα έσοδα από τον ελληνικό τουρισμό και μάλιστα χωρίς να επενδύσουν το παραμικρό.

    »Ανακαλύψαμε πως ακόμα και στην ίδια τη σύμβαση προβλέπονται διάφορα “κόλπα” και παιχνίδια με τον ΦΠΑ που καθιστούν αμφίβολη ακόμα και την εξ ολοκλήρου καταβολή του εφάπαξ τιμήματος του 1,23 δισ. ευρώ. Για όλα αυτά προσφεύγουμε άμεσα στη Δικαιοσύνη, υποβάλλοντας μήνυση κατά παντός υπευθύνου».

    Ιδιαίτερη αίσθηση έχουν προκαλέσει αποκαλύψεις των τελευταίων ημερών σε σχέση με τον ρόλο του ΤΑΙΠΕΔ και τη βοήθεια που παρέχουν στελέχη του στη Fraport ώστε να βρει τα χρήματα για την επένδυση στην Ελλάδα.

    Σύμφωνα με ρεπορτάζ του Protagon.gr: «Στελέχη της Fraport μαζί με συμβούλους του ΤΑΙΠΕΔ και της Alpha Bank βρέθηκαν στο Λονδίνο προκειμένου να λυθεί το ζήτημα των εξασφαλίσεων και να προχωρήσει η επένδυση».

    Οι ευρωπαϊκοί κανόνες

    Τις πληροφορίες αυτές επιβεβαίωσε και ο πρόεδρος της Ομοσπονδίας Υπαλλήλων της Πολιτικής Αεροπορίας, διερωτώμενος προφανώς για τον ρόλο «εγγυητή» που καλείται να παίξει το ελληνικό Δημόσιο ώστε να περάσει στα χέρια της γερμανικής εταιρείας η δημόσια περιουσία.

    «Σας θυμίζω πως έχουμε ήδη προσφύγει στην Ευρωπαϊκή Επιτροπή, καθώς οι ευρωπαϊκοί κανόνες απαγορεύουν την εκποίηση υποδομών που έχουν φτιαχτεί με κρατικές και κοινοτικές ενισχύσεις, όπως τα αεροδρόμια των Χανίων και της Θεσσαλονίκης. Εδώ στην ουσία ζητείται ακόμα μία κρατική ενίσχυση, με το ίδιο το Δημόσιο ως εγγυητή για να γίνει η επένδυση», λέει στην «Εφ.Συν.» ο κ. Αλεβιζόπουλος.

    Η διάθεση της εταιρείας να επενδύσει χωρίς να βάλει βαθιά το χέρι στην τσέπη έχει διαφανεί και από την ένταξή της στο «πακέτο Γιούνκερ» για το συγκεκριμένο έργο.

    Αν και από τις συμβατικές της υποχρεώσεις η κοινοπραξία Fraport-Slentel οφείλει εντός της πρώτης τετραετίας να πραγματοποιήσει επενδύσεις ύψους 300 εκατομμυρίων ευρώ στα ελληνικά αεροδρόμια, έχει ήδη εγκριθεί η χρηματοδότησή της από το συγκεκριμένο πακέτο ενισχύσεων με… 400 εκατομμύρια!

    Πέρα πάντως από τις δημοσιογραφικές πληροφορίες, τα σύννεφα πάνω από την υλοποίηση της επίμαχης σύμβασης έχουν αρχίσει να πυκνώνουν μετά και την τρίτη συνεχή αναβολή της ανάληψης της διοίκησης των 14 αεροδρομίων από την κοινοπραξία Fraport-Slentel.

    Η είσοδος της εταιρείας είχε προγραμματιστεί αρχικά για τον Νοέμβριο του 2016, στη συνέχεια για την 1η Ιανουαρίου και κατόπιν αναβλήθηκε για την 1η Φεβρουαρίου.

    Πλέον η μετάβαση μετατέθηκε για τα μέσα Μαρτίου ή αρχές Απριλίου, ενώ η επίσημη δικαιολογία είναι οι διάφορες τεχνικές εκκρεμότητες που παρουσιάζει η σύμβαση.

    Την 1η Φεβρουαρίου, με τη λήξη της σχετικής προθεσμίας, πολίτες των Χανίων επιδίωξαν να κάνουν «έξωση» στα στελέχη της Fraport τα οποία έχουν εγκατασταθεί ήδη στο αεροδρόμιο και σε γραφεία που τους έχουν παραχωρηθεί από την ΥΠΑ.

    Οι πολίτες υποστήριξαν πως η παρουσία των στελεχών εκεί συνιστά κατάληψη δημόσιας περιουσίας, ενώ το συμβάν έληξε μετά από παρέμβαση της αστυνομίας.

    «Μην περιμένετε να δείτε τη Fraport στα αεροδρόμια εντός του 2017 – και να δούμε αν αυτό επιτευχθεί το 2018», είπε χθες από τα Χανιά ο πρόεδρος της ΟΣΥΠΑ, τονίζοντας πως η εταιρεία δεν είναι έτοιμη ούτε από οικονομικής ούτε από πλευράς εκπαίδευσης του προσωπικού της.

    Για «Σκάνδαλο Fraport» μιλούν πλέον οι πολίτες των Χανίων.

    Να χιρεστε τους σωτηρες σας!!!

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται.