Mάλλον δεν ηχούν εμμέσως καλά για τον δρόμο Αγρίνιο-Καρπενήσι τα λεγόμενα Καραμανλή για Μπράλο -Άμφισσα.
«Το έργο αυτό είναι ιδιαίτερα σημαντικό κομμάτι του Ε65, που συνδέει την ΠΑΘΕ με την Ιόνια Οδό και φέρνει πιο κοντά τη νοτιοδυτική Ελλάδα με την Κεντρική Στερεά, τη Θεσσαλία και τη Μακεδονία».
Τάδε έφη ο Υπουργός Υποδομών και Μεταφορών, κ. Κώστας Καραμανλής, κατά την υπογραφή της σύμβασης για την κατασκευή του τμήματος Μπράλος- Άμφισσα του διαγώνιου οδικού άξονα Λαμία- Ιτέα- Αντίρριο.
Τα λεγόμενα του είναι ξεκάθαρα και για την ιεράρχηση των προτεραιοτήτων. Για τους κυβερνώντες όλα τα επιχειρήματα για την κατασκευή του οδικού άξονα «Πλατυγιάλι-Αγρίνιο-Καρπενήσι-Λαμία» καλύπτονται από τον ευθέως ανταγωνιστικό δρόμο για τον οποίο υπογράφηκε χθες η σύμβαση.
«Μειώνει το χρόνο της διαδρομής από Πάτρα και Αντίρριο έως τη Λαμία. Δηλαδή, είναι ένα έργο που θα αλλάξει εντελώς τις οδικές μεταφορές και μετακινήσεις. Γιατί, όχι μόνο θα επιτρέψει την ταχύτερη μετακίνηση από τη Στερεά Ελλάδα και τη Θεσσαλία απευθείας προς τη Δυτική Ελλάδα, αλλά και θα συνδέσει το λιμάνι της Πάτρας με αυτό του Βόλου. Και θα αναβαθμίσει τη γέφυρα Ρίου Αντιρρίου», συμπλήρωσε ο Κ.Καραμανλής.
Σημειολογικό: δίπλα στον Καραμανλή, καταγόμενοι από τη Λαμία, δυο πρόσωπα του στενού πυρήνα της διακυβέρνησης (Σταϊκούρας-Οικονόμου).
Ας τα βλέπει αυτά το πολιτικό προσωπικό της Αιτωλοακαρνανίας. Και ας κινητοποιηθεί έστω και τώρα για να «τρέξουν» οι διαδικασίες για τον δρόμο Αγρίνιο-Καρπενήσι.