ΒΑΣΙΚΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ
1. Μορφή Έρευνας: α) Τηλεφωνικά 75%
β) Συνάντηση 25%
2. Δείγμα: 112 Εμπορικές Επιχειρήσεις.
3. Πόλη: Αγρίνιο.
4. Περιοχή: α) Ιστορικό Κέντρο: 92% (τμήματα των οδών: Παπαστράτου, Σουλίου, Δημοτσελίου Σπ. Τσικνιά, Δαγκλή, Αναστασιάδη, Κύπρου, Γρίβα, Μπαϊμπά, Ι. Σταϊκου, Καραϊσκάκη, Μπουκογιάννη, Γ. Καραπαπά, Πλ. Στράτου, Στοά Παπαγιάννη, Αρ. Παρθένη, Διαλέτη, Ηλία Ηλού, Καζαντζή, Αντωνοπουλου, Πλ. Δημοκρατίας.)
β) Περιφερειακά: 8%.
5. Ανάλυση δείγματος κατά είδος εμπορίας (αριθμητικά κατά είδος, ο αριθμός των επιχειρήσεων που μετείχαν στην έρευνα).
Είδος Εμπορίας:
Τρόφιμα 2 – Ένδυση 40 – Αξεσουάρ 5 – Υπόδηση 15 – Δερμάτινα Είδη 4 Εσώρουχα 5 – Λευκά Είδη 4 – Υφάσματα 2 – Καλλυντικά 3 – Είδη κιγκαλερίας 1 – Η/Υ, ηλεκτρονικά είδη, εξοπλισμός 1 – Είδη σπιτιού , έπιπλα 11 – Ηλεκτρικά είδη 4 – Παιχνίδια 1 – Βιβλιοχαρτοπωλεία 4 – Ωρολόγια ,κοσμήματα 7 – Οπτικά 3.
ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟ
1. ΕΙΣΤΕ ΙΚΑΝΟΠΟΙΗΜΕΝΟΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΚΙΝΗΣΗ ΤΗΣ ΑΓΟΡΑΣ ΤΗ ΜΕΓΑΛΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑ; |
|
ΝΑΙ |
4% |
ΟΧΙ |
82% |
ΔΕΝ ΓΝΩΡΙΖΩ – ΔΕΝ ΑΠΑΝΤΩ |
14% |
2. ΥΠΗΡΞΕ ΜΕΤΑΒΟΛΗ ΣΤΟΝ ΤΖΙΡΟ ΣΑΣ; |
|
ΜΕΙΩΣΗ |
84% |
ΣΤΑ ΙΔΙΑ ΕΠΙΠΕΔΑ |
9% |
ΑΥΞΗΣΗ |
4% |
ΔΕΝ ΓΝΩΡΙΖΩ – ΔΕΝ ΑΠΑΝΤΩ |
3% |
3. ΠΟΥ ΟΦΕΙΛΕΤΑΙ ΚΑΤΑ ΤΗ ΓΝΩΜΗ ΣΑΣ Η ΠΤΩΣΗ ΤΟΥ ΤΖΙΡΟΥ; |
|
ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΚΡΙΣΗ |
35% |
ΑΡΝΗΤΙΚΗ ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΗ |
32% |
ΠΟΛΥΚΑΤΑΣΤΗΜΑΤΑ |
10% |
ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΚΟ – PARKING |
11% |
ΠΑΡΕΜΠΟΡΙΟ |
7% |
ΚΙΝΕΖΙΚΑ /ΛΑΪΚΕΣ ΑΓΟΡΕΣ |
3% |
ΑΛΛΟ…………….. |
|
ΔΕΝ ΓΝΩΡΙΖΩ – ΔΕΝ ΑΠΑΝΤΩ |
2% |
4. Η ΚΙΝΗΣΗ ΤΟ 2010, ΣΕ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΠΕΡΥΣΙ, ΚΑΤΑ ΤΟ ΜΗΝΑ ΜΑΡΤΙΟ (ΕΩΣ ΤΟ ΣΑΒΒΑΤΟ ΤΟΥ ΛΑΖΑΡΟΥ) ΗΤΑΝ: |
|
ΚΑΛΥΤΕΡΑ |
17% |
ΧΕΙΡΟΤΕΡΑ |
65% |
ΤΑ ΙΔΙΑ ΜΕ ΠΕΡΥΣΙ |
8% |
ΔΕΝ ΓΝΩΡΙΖΩ – ΔΕΝ ΑΠΑΝΤΩ |
10% |
5.ΗΤΑΝ ΘΕΤΙΚΗ Η ΠΡΩΤΟΒΟΥΛΙΑ ΤΟΥ ΕΣΑ ΜΕ ΤΟ ΣΥΝΘΗΜΑ: «Η ΤΟΠΙΚΗ ΑΓΟΡΑ ΣΤΟ ΕΠΙΚΕΝΤΡΟ ΖΩ ΕΔΩ, ΔΟΥΛΕΥΩ ΕΔΩ, ΨΩΝΙΖΩ ΕΔΩ» |
|
ΚΑΘΟΛΟΥ |
2% |
ΛΙΓΟ |
3% |
ΑΡΚΕΤΑ |
79% |
ΠΟΛΥ |
11% |
ΔΕΝ ΞΕΡΩ – ΔΕΝ ΑΠΑΝΤΩ |
5% |
6. ΘΕΛΕΤΕ ΑΝΤΙΣΤΟΙΧΕΣ ΔΡΑΣΕΙΣ; |
|
ΝΑΙ |
96% |
ΟΧΙ |
4% |
7. ΠΙΣΤΕΥΕΤΕ ΟΤΙ ΒΟΗΘΑΝΕ; |
|
ΝΑΙ |
82% |
ΟΧΙ |
18% |
ΕΠΙΣΗΜΑΝΣΕΙΣ ΤΟΥ Δ.Σ. ΤΟΥ ΕΣΑ:
Ø Η συγκεκριμένη έρευνα αποτελεί τμήμα ευρύτερης που θα καλύπτει την χρονική περίοδο από 1-1-2010 έως και 30-4-2010 και η οποία θα παρουσιαστεί αναλυτικά και με σχολιασμό στο 2ο 10ημέρο του ΜΑΙΟΥ.
Ø Η θεματολογία (ερωτηματολόγιο) της συνολικής έρευνας είναι διευρυμένο.
Ø Για τους κλάδους: ένδυσης και υπόδησης θα υπάρξει ανάλυση και αντίστοιχη γνωστοποίηση των αποτελεσμάτων κατά υπόκλαδο δηλ. (ανδρικό, γυναικείο, νεανικό, παιδικό).
Ø Κατά την παρουσίαση της συνολικής ερευνάς θα δημοσιοποιηθούν και με κλίμακα ανά 5 μονάδων επί τις % τα επίπεδα μείωσης ή αύξησης του τζίρου.
Ø Το Δ.Σ. του ΕΣΑ σχολιασμό και τοποθέτηση επί των αποτελεσμάτων θα κάνει αναλυτικά με την παρουσίαση της έρευνας στο 2ο 10ημερο του Μαΐου.
Το Δ.Σ. του ΕΣΑ