Ο μητροπολίτης (που κατάγεται από τη Ναύπακτο) χαρακτήρισε παλιάνθρωπο τον Βουλευτή του Σύριζα Βασίλη Διαμαντόπουλο που ξεφτίλισε με τις πράξεις του την ορθοδοξία και το άγιο δισκοπότηρο (vid)
Κυριολεκτικά άστραψε και βρόντηξε ο Μητροπολίτης Γόρτυνος και Μεγαλοπόλεως κατά τη διάρκεια του χαιρετισμού του στην εκδήλωση της αδελφότητας Δημητσανιτών στην Αθήνα.
Χαρακτήρισε παλιάνθρωπο τον Βουλευτή του Σύριζα Βασίλη Διαμαντόπουλο που ξεφτίλισε με τις πράξεις του την ορθοδοξία και το άγιο δισκοπότηρο, ενώ ζήτησε από τους Έλληνες ορθόδοξους ψηφοφόρους να κάνουν πρώτα το σταυρό τους πριν ρίξουν τη ψήφο τους στην κάλπη.
Με μια ομιλία σε εξαιρετικά υψηλούς τόνους, προκαλώντας αμηχανία προς στιγμήν στο ακροατήριο του από την ένταση, ο μητροπολίτης κ. Ιερεμίας ζήτησε «οι άρχοντες της χώρας μας να κάνουν το Σταυρό τους» για να τονίσει με ένταση «Άμα σου λέει ο άλλος ότι δεν πιστεύω θα δώσεις ψήφο σε αυτόν που δεν πιστεύει;».
Ο κ. Ιερεμίας κάλεσε τους πιστούς να βάλουν τον Χριστό στα σπίτια τους και στην πατρίδα για να έχουν προκοπή και ζήτησε από τους πολιτικούς να λένε τουλάχιστον «πιστεύω στο Χριστό, πιστεύω στην Παναγιά όχι να λένε εγώ δεν πιστεύω».
Λίγο πριν πει όλα αυτά ο μητροπολίτης σημείωσε πως βρίσκεται σε ξένη μητρόπολη, στην Αρχιεπισκοπή Αθηνών συγκεκριμένα, για να αναρωτηθεί: «Κι αν τα μάθει ο Αρχιεπίσκοπος;».
Την απάντηση την δίνει αμέσως ο ίδιος: « Θέλω να τα μάθει, και θα του αποδείξω ότι είμαι δεσπότης Δημητσάνας» για να συμπληρώσει πως «σε όποιον με πειράξει, το ράσο μου πετάει τριφασικό ρεύμα, γιατί είναι ποτισμένο από τον Γρηγόριο Ε΄» λέγοντας πως σε παλαιότερη επίσκεψη του στο Φανάρι ακούμπησε το ράσο του στην πόρτα όπου οι Τούρκοι κρέμασαν τον Πατριάρχη Γρηγόριο.
Δείτε στο βίντεο του ArkadiaPress την “οργή” του κ. Ιερεμία.
news247.gr
2 Σχόλια
Σχετικά με τη μισθοδοσία και το κράτος-εκκλησία. Η μισθοδοσία ανάγεται στο ότι το κράτος είχε πάρει κτήματα απο την εκκλησία και τα μοίρασε σε αγρότες. Δεν γίνεται να κατάσχονται οι περιουσίες οιουδήποτε. Κάπως έτσι είναι με τη μισθοδοσία απο το κράτος.
Οσο για το εκκλησία-κράτος, έτσι πρέπει να μείνει διαφορετικά με τις κατά το εκκλησιαστικό δίκαιο και κάτι περαιτέρω νομολογίες σε περίπτωση χωρισμού οι “νέες χώρες” θα περάσουν εκκλησιαστικά στην εξουσία του νομάρχη Κωνσταντινούπολης, η Εθνικά Τράπεζα (λόγω Μητρόπολης Ιωαννίνων κλπ) θα γίνει με το νόμο Τουρκική κλπ κλπ. Το κράτος το Ελληνικό θα βγεί πολύ χαμένο απο ενδεχόμενο χωρισμό κράτους-εκκλησίας,
Ας μην παρασυρόμαστε, ερευνήστε τα, ψάξτε τα και μην παρασύρεστε εύκολα. Οχι φανατικά, απλά ψάξτε τα. Το Πασόκ ως αντιπολίτευση μετά το 2004 είχε καταθέσει νόμο στη βουλή για τον χωρισμό εκκλησίας-κράτους. Σε 1-2-3 χρὀνια έγινε κυβέρνηση. Και μήπως εγινέ τίποτα?
Ας είμαστε λίγο cool για να μην μας τρελλαίνουν με τις μπουρδολογίες (λόγια ανευ νοήματος), τα ψέμματα (ζάπεια, επαναδιαπραγματεύσεις κλπ) και μην μασάμε καθόλου στο να στρέφουν τον ένα εναντίον του άλλου (διαίρει και βασίλευε λέγεται).
κ. “Νικόλαε K.lein”, o Richard Clogg (Geschichte Griechenlands im 19 und 20 Jahrhundert, Koeln 1997, s.17 – Ιστορία της Ελλάδας στον 19ο και 20ο αιώνα) αναφέρει ότι η οθωμανική κυριαρχία απέκοψε τον ελληνικό κόσμο από τα μεγάλα ιστορικά κινήματα, της αναγέννησης, της μεταρρύθμισης, της επιστημονικής επανάστασης του 17ου αιώνα, της διαφώτισης και της γαλλικής και βιομηχανικής επανάστασης, που τόσο ισχυρά επηρέασε την ιστορική ανάπτυξη της Δυτικής Ευρώπης… Ακριβώς ο συντηρητισμός, δηλαδή η εμμονή στα παραδεδομένα και η άρνηση κάθε νεωτερισμού στους πολιτικούς ή κοινωνικούς θεσμούς, που επικρατούσε στην ιεραρχία της ορθόδοξης εκκλησίας, ενδυνάμωσαν την απομόνωση. Μετά την κατάκτηση της Κωνσταντινούπολης εξέλεξε ο Μεμέτ τον Γεώργιο Γεννάδιο-Σχολάριο τον πρώτο πατριάρχη κάτω από την οθωμανική αυτοκρατορία. Αυτή η επιλογή άρεσε σε πολλούς, διότι ο Γεννάδιος ήτανε πεπεισμένος αντίπαλος της ένωσης της ορθόδοξης και καθολικής εκκλησίας, και αυτό ασφαλώς ήτανε το ενδιαφέρον του Μεμέτ, να κρατήσει δηλαδή σταθερά την παραδοσιακή εχθρότητα. Η δύναμη και τα προνόμια της ορθόδοξης εκκλησίας ήτανε μεγαλύτερα κάτω από τους 0θωμανούς σουλτάνους, απ΄ ότι από τους Βυζαντινούς Αυτοκράτορες.
Στο Βυζάντιο ήταν τόσος ο φανατισμός και ο ανταγωνισμός ενωτικών και ανθενωτικών (αυτών δηλαδή που υποστηρίζανε ή και καταπολεμούσανε την ένωση Ανατολικής και Δυτικής Εκκλησίας), που εκείνοι κι΄ ετούτοι δεν άκουγαν και δεν έβλεπαν τα ταμπούρλα και τις σημαίες των Οθωμανών έξω από τη Βασιλεύουσα. Η Κωνσταντινούπολη έπεσε στις 29 Μαϊου 1453, ημέρα Τρίτη. Λίγες ημέρες προ της άλωσης ο Μέγας Δούκας, Λουκάς Νοταράς έλεγε, ότι προτιμότερο είναι να δει να εξαπλώνεται στην Πόλη το σαρίκι των Τούρκων παρά η μίτρα των καθολικών ιερέων… Κατ΄ άλλους πάλι ένας άρχοντας της αυτοκρατορίας, ένα χρόνο πριν από την άλωση ανάκρασε το διαβόητο: «Κρειττότερόν εστίν ειδέναι εν μέση τη πόλει φακιόλιον βασιλεύον Τούρκων ή καλύπτραν λατινικήν» (Καλύτερα να δούμε μέσα στην Πόλη τούρκικο σουλτανικό σαρίκι παρά λατινική (παπική) πάρα, βλέπε: Μάριος Πλωρίτης, Βυζαντινισμοί, «Το Βήμα» 04.02.1996, σ.20). Επειδή έχετε φόβους μην “τουρκοποιηθούμε” και αν θέλετε αναλύστε μας τους λόγους των 400 ετών τουρκικής μας κατοχής …..