«Στο 11770 για κοινωνική πολιτική»και όχι στα κεντρικά του Αγρινίου…
Όπως αναφέρουν τον τελευταίο καιρό πολλοί καταναλωτές που ήθελαν να κάνουν διακανονισμό των οφειλόμενων λογαριασμών τους στη ΔΕΗ, ιδιαίτερα επαγγελματίες με συσσωρευμένους λογαριασμούς, το σύστημα στα τοπικά γραφεία άλλαξε ριζικά και πλέον έχει αδειάσει η περιοχή μπροστά από το τοπικό γραφείο της διοίκησης όπου τους τελευταίους μήνες γινόταν το αδιαχώρητο.
Τώρα η απάντηση είναι ότι «εμείς δεν κάνουμε διακανονισμούς» και «η κοινωνική πολιτική γίνεται τηλεφωνικά από το 11770». Κάπως έτσι έχει αραιώσει σημαντικά και ο κόσμος που συσσωρευόταν καθημερινά έξω από το γραφείο του προϊστάμενου, παρότι σήμερα από το πρωί η γραμμή είχε προβληματάκια και επανήλθε μόλις πριν λίγα λεπτά, ίσως από τον αριθμό κλήσεων που μπορεί κανείς να φανταστεί .
Βέβαια η άρνηση για διακανονισμό δια ζώσης και η παραπομπή στο αρμόδιο νούμερο δεν ξεχειλίζει από ευγένεια, ειδικά αν σκεφτείς ότι η ΔΕΗ έχει να κάνει με επαγγελματίες στα όρια της απελπισίας που βάλλονται πανταχόθεν και δικαιούνται αν όχι ένα καλό λόγο τουλάχιστον μια συμπεριφορά προσαρμοσμένη στους τύπους. Ίσως η πίεση στα γραφεία προϊσταμένου και εξυπηρέτησης τους μήνες που προηγήθηκαν άφησαν τα σημάδια τους.
Πρόσφατα επαγγελματίας του κέντρο με λογαριασμό 2.500 ευρώ(αξιοσημείωτο είναι ότι από αυτά τα 1.500 είναι ένα ειδικό τέλος για την χρήση επαγγελματικού ρεύματος…) πήρε την κοφτή απάντηση ότι «εμείς εδώ δεν κάνουμε πλέον τέτοια και υπάρχει νούμερο να απευθυνθείτε, γιατί την κοινωνική πολιτική την έχουν αναλάβει άλλοι και είναι άλλο πράγμα η ΔΕΗ Αγρινίου, άλλο η ΔΕΗ Λάρισας, με άλλες ανάγκες κατά τόπους». Πράγματι ο επαγγελματίας πήρε τηλέφωνο και μέσα σε 5 λεπτά είχε ρυθμίσει την οφειλή του -από τον επόμενο, μάλιστα, μήνα -με 6 δόσεις των 400 ευρώ και κάτι.
Το ότι απλουστεύτηκαν οι διαδικασίες και ότι περιορίζονται οι ουρές είναι είδηση. Το ότι οι μαγαζάτορες και οι επιχειρηματίες είναι στα όριά τους και στις συναλλαγές τους θέλουν σεβασμό και κατανόηση δεν είναι είδηση.
Γ.Σ.