Λίγες μέρες μετά το τραγικό τροχαίο στα διόδια των Νέων Μαλγάρων που στοίχησε τη ζωή στις δύο φοιτητριες από Αγρίνιο και Μεσολόγγι και τον σοβαρό τραυματισμό του οδηγού του λεωφορείου που συγκρούστηκε με την νταλίκα, τα ερωτηματικά για τα αίτια παραμένουν και αναμένεται να απαντηθούν από την έρευνα που είναι σε εξέλιξη.
Ωστόσο ενδιαφέρον έχουν οι απόψεις του ΚΤΕΛ Αιτωλοακαρνανίας όπως εκφράζονται σε όσα δηλώνει σήμερα στην εφημερίδα “Γεγονός” και στην τηλεόραση του Αχελώου ο πρόεδρος του Γιώργος Καψιαμπέτης. Η θλίψη στο Υπεραστικό ΚΤΕΛ είναι διάχυτη και το κλίμα βαρύ καθώς ενώ επί εικοσαετία λεωφορεία του δεν ενεπλάκησαν σε τροχαία, τον τελευταίο μήνα αυτό συνέβη τρεις φορές και ήταν θανατηφόρα.
Δείτε τι δηλώνει στην τηλεόραση του Αχελώου ο εμφανώς συντετριμμένος πρόεδρος του ΚΤΕΛ:
8 Σχόλια
Σίγουρα κανείς δε θα ήθελε να βρίσκεται στη θέση του. Όμως, για να μη συμβούν ξανά τέτοια τραγικά γεγονότα, προσωπικά έχω να κάνω κάποιες προτάσεις. Α) Κάποια πολύ παλιά λεωφορεία πρέπει ν’ αντικατασταθούν με καινούρια για καλύτερη παθητική ασφάλεια. Αν στο συγκεκριμένο δυστύχημα δεν ήταν καινούριο λεωφορείο, όπως είπε κι ο πρόεδρος, σκεφτείτε πόσους νεκρούς θα θρηνούσαμε. Β) Η διοίκηση κι ο πρόεδρος προσωπικά να δώσουν εντολές αυστηρότατες στους οδηγούς για την οδική – κι όχι μόνο – συμπεριφορά τους. Να μην καπνίζουν, αφήνοντας το παράθυρό τους ανοιχτό ακόμα και χειμώνα με κρύο,να μην βάζουν στη θέση του εισπράκτορα γυναίκες και συνομιλούν καθ’ όλη τη διάρκεια του ταξιδιού, να μην μιλούν στα κινητά, να ικανοποιούν αιτήματα επιβατών σε σχέση με τον κλιματισμό, να οδηγούν τηρώντας αυστηρά τον Κ.Ο.Κ., γιατί και γρήγορα οδηγούν κάποιοι, συναινώντας και με τη θέληση πολλών επιβατών δυστυχώς, κι αποστάσεις δεν κρατούν και επικίνδυνες προσπεράσεις κάνουν. Γ) Οι οδηγοί είναι κι αυτοί άνθρωποι και κουράζονται. Αν είναι αλήθεια ότι ο συγκεκριμένος οδηγός που ήταν κάπου 8 ώρες πάνω στο τιμόνι σ’ αυτή την ηλικία, είχε – όπως γράφτηκε – και δρομολόγιο το προηγούμενο βράδυ, τότε έχουμε να κάνουμε και με ηθική αυτουργία. Αυτά πρέπει να προσέχονται και να υπάρχει – κυρίως σε μεγάλα ταξίδια – και δεύτερος οδηγός. Και κάτι άλλο που έχει μεγάλη σημασία. Κάποια δρομολόγια εκτελούνται σε επαρχιακούς δρόμους – καρμανιόλες, που έπρεπε να ελέγχονται τακτικά απ’ την τροχαία για το αν εγκυμονούν κινδύνους. Πατήστε εδώ σας παρακαλώ στη στήλη “απόψεις” και στη σελίδα ( τετραγωνάκι ) 3 και κοιτάξτε τη φωτογραφία στο τέλος άρθρου μου κι εγγράφου μου. Δείτε πού περνούν λεωφορεία! Πέρυσι , ως διοίκηση του ΚΤΕΛ, με το υπ’ αρ. πρωτ. 14953/26-02-2013 έγγραφό σας απαγορεύσατε τη συγκοινωνία στο συγκεκριμένο σημείο, όμως κάποιοι οδηγοί το εκτελούσαν “με δική τους ευθύνη”! Αν και οι υπεύθυνοι για την κατάσταση εκεί θα λογοδοτήσουν, οι οδηγοί οι συγκεκριμένοι το παίζουν “μάγκες”? Έτσι είναι και τώρα, κούφιο κι από κάτω γκρεμός! Αν κάποιο λεωφορείο πάει στο ρέμα, δε θα ευθύνεται και το ΚΤΕΛ? Ας σταματήσετε τη συγκοινωνία εκεί, στέλνοντας και την τροχαία να βάλει σήμανση, όπως κάνατε και πέρυσι. Ας αφήσουμε τους υπεύθυνους για την κακοτεχνία. Αυτοί είναι καθ’ οδόν προς τα δικαστήρια με βαρύτατες κατηγορίες. Εσείς σαν ΚΤΕΛ, κάντε αυτό που πρέπει για την ασφάλεια των επιβατών. Ας πάει και η τροχαία καμιά βόλτα στο άθλιο επαρχιακό δίκτυο να ελέγξει, γιατί παντού υπάρχουν επικίνδυνες παγίδες, μπας και σωθούνε κάποιες ψυχές πριν είναι αργά, εξ αιτίας αυτών που τώρα νοιάζονται μόνο για τις εκλογές…
Αλλη μια απόδειξη της (α)καταλληλότητας των λεωφορείων και των οδηγών του ΚΤΕΛ Αιτωλοακαρνανίας
Δευτέρα 13 Αυγούστου 2012
Μόνο αφού οι επιβάτες κάλεσαν την αστυνομία το ΚΤΕΛ Αιτωλοακαρνανίας άλλαξε λάστιχα
Αναστατώθηκαν οι επιβάτες υπεραστικού λεωφορείου Αιτωλοακαρνανίας που ξεκίνησε την προγραμματισμένη, τακτική διαδρομή του από την Αθήνα με τελικό προορισμό το Αγρίνιο, όταν ο οδηγός, κατά την διαδρομή,χρειάστηκε να αλλάξει δύο λάστιχα.Σύμφωνα με τους επιβάτες που επικοινώνησαν με το enikos.gr, ήδη από την αρχή του ταξιδιού, θόρυβος που έφτανε στην καμπίνα των επιβατών προκάλεσε ανησυχία.
Αυτοί που ήταν πιο έμπειροι σε μεγάλα οχήματα ζήτησαν από τον οδηγό εξηγήσεις. Η απάντηση που πήραν δεν τους καθησύχασε και έτσι μετά από λίγη ώρα, περίπου στο ύψος του Ξυλοκάστρου, ένας επιβάτης αφού διαπληκτίστηκε με τον οδηγό, έπεισε τους υπόλοιπους να ζητήσουν επιτακτικά να σταματήσει το λεωφορείο σε βουλκανιζατέρ για έλεγχο.
Ένας από τους επιβαίνοντες κάλεσε την αστυνομία η οποία έσπευσε στον τόπο που είχαν υποδείξει για να πραγματοποιήσει σχετικό έλεγχο. Το λεωφορείο παρέμεινε για περίπου δύο ώρες στο σημείο μέχρι να ολοκληρωθεί ο έλεγχος αλλά κυρίως επειδή χρειάστηκε να αλλάξουν δύο λάστιχα του οχήματος. Πριν λίγο ο κόσμος επιβιβάστηκε πάλι και το όχημα συνέχισε το ταξίδι του προς το Αγρίνιο.
πηγή : enikos.gr
TO ΛΕΩΦΟΡΕΙΟ ΑΥΤΟ ΗΤΑΝ 15ΕΤΙΑΣ ΚΑΙ ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΜΕΝΟ ΑΠΟ ΚΑΛΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΟΠΩς ΒΛΕΠΕΤΕ…ΤΑ ΣΤΑΝΤΑΡ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ ΜΕ ΤΑ ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΑ ΠΟΥΛΜΑΝ ΔΕΝ ΔΙΑΦΕΡΟΥΝ ΣΗΜΑΝΤΙΚΑ…ΣΑΝ ΛΕΩΦΟΡΕΙΟ ΤΟ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟ ΗΑΤΝ ΚΑΛΟ, ΑΛΛΑ ΓΙΑ ΝΑ ΠΑΘΕΙ ΤΟΣΗ ΖΗΜΙΑ Η ΤΑΧΥΤΗΤΑ ΠΟΥ ΕΙΧΕ ΜΕΣΑ ΗΤΑΝ ΠΟΛΥ ΑΝΩ ΤΩΝ 100ΚΜ/ΗR, ΓΙΑΤΙ ΣΕ CRASH TEST ΤΩΝ ΛΕΩΦΟΡΕΙΩΝ ΜΕ ΤΑ ΕΥΡΩΠΑΙΚΑ ΣΤΑΝΤΑΡ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ ΤΟΣΗ ΖΗΜΙΑ ΔΕΝ ΞΑΝΑΠΡΟΚΛΗΘΗΚΕ
ΓΙΩΡΓΟ ΔΗΜΗΤΡΕΛΟ, ΓΡΑΦΕ ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΚΑΙ ΜΗΝ ΕΠΑΝΑΛΑΜΒΑΝΕΙΣ ΛΕΞΕΙΣ, ΓΙΑΤΙ ΑΠΛΑ ΘΕΣ ΝΑ ΚΑΤΗΓΟΡΗΣΕΙΣ ΤΑ ΚΤΕΛ ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΜΠΕΙΣ ΣΤΗ ΘΕΣΗ ΤΟΥΣ ΚΑΙ ΝΑ ΚΑΤΑΛΑΒΕΙΣ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΤΑ ΑΙΤΙΑ ΤΟΥ ΔΥΣΤΥΧΗΜΑΤΟΣ
ΚΑΙ ΕΣΥ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗ ΝΑΙ ΑΥΤΟ ΤΟ ΓΕΓΟΝΟΣ ΕΙΝΑΙ ΚΑΤΑΔΙΚΑΣΤΕΟ ΚΑΙ ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΗ ΑΥΘΥΝΗ ΤΟΥ ΟΔΗΓΟΥ-ΜΕΤΟΧΟΥ, ΑΛΛΑ ΜΗΝ ΚΡΙΝΟΥΜΕ ΤΟ ΚΤΕΛ ΜΕ 1 ΘΑΝΑΤΗΦΟΡΟ ΣΥΜΒΑΝ ΜΕΣΑ ΣΤΑ 25 ΧΡΟΝΙΑ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ ΧΩΡΙΣ ΘΥΜΑΤΑ…
ΝΑ ΥΠΕΝΘΥΜΙΣΩ ΠΩΣ ΤΑ 2 ΑΛΛΑ ΣΥΜΒΑΝΤΑ ΤΟΥ ΔΕΚΕΒΡΙΟΥ Ο ΟΔΗΓΟΣ ΤΟΥ ΛΕΩΦΟΡΕΙΟΥ ΔΕΝ ΕΦΕΡΕ ΚΑΜΙΑ ΕΥΘΥΝΗ, ΑΛΛΑ ΟΙ ΟΔΗΓΟΙ ΤΩΝ Ι.Χ. ΕΦΤΑΙΓΑΝ
ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΣΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΣΥΣΤΥΧΗΜΑ ΦΤΑΙΝΕ ΚΑΙ ΟΙ 2 ΟΔΗΓΟΙ ΛΕΩΦ. ΚΑΙ ΝΤΑΛΙΚΑΣ, ΑΝ ΕΝΑΣ ΕΚ ΤΩΝ 2 ΗΤΑΝ ΠΙΟ ΠΡΟΒΛΕΠΟΜΕΝΟΣ(ΑΛΑΡΜ, ΧΑΜΗΛΟΤΕΡΗ ΤΑΧΥΤΗΤΑ ΚΑΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΗ ΠΡΟΣΟΧΗ), ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ΔΕΝ ΘΑ ΘΡΗΝΟΥΣΑΜΕ 2 ΨΥΧΕΣ
ΤΟ ΧΕΙΡΟΤΕΡΟ ΚΤΕΛ. ΕΤΣΙ ΑΠΛΑ.
ΠΑΝΕ-6 Ο ΧΕΙΡΟΤΕΡΟΣ ΟΛΩΝ. ΕΤΣΙ ΑΠΛΑ
Ότι του κατέβει του καθενός γράφει!
Το ΚΤΕΛ συμφωνα με τον προεδρο σας έχει 20 χρονια να κάνει θανατηφόρο τροχαίο.
Στον επόμενο τόνο ο χρόνος που το ΚΤΕΛ έχει να κάνει θανατηφόρο τροχαίο είναι 30 χρόνια!
Στον επόμενο τόνο ο χρόνος που το ΚΤΕΛ έχει να κάνει θανατηφόρο τροχαίο είναι 35 χρόνια!
Όσο για τα άλλα δυο τροχαία (τρία θανατηφόρα σε λιγότερο από λενα μήνα), ή είσαι αυτόπτης μάρτυρας και στα δύο, ή είσαι ανακριτής της τροχαίας πάλι και στα δύο, ή απλά κάνεις εξυπηρέτηση στο ΚΤΕΛ για να δημιουργήσεις εντυπώσεις!!!
ΕΓΩ ΓΡΑΦΩ ΟΤΙ ΜΟΥ ΚΑΤΕΒΕΙ? ΕΤΣΙ ΑΠΛΑ ΕΙΣΑΙ ΜΕΤΟΧΟΣ ΜΑΛΛΟΝ Η ΟΔΗΓΟΣ ΠΑΝΑΙΤΩΛΙΚΕ. ΛΟΙΠΟΝ ΠΑΡΕ ΝΑΧΕΙΣ ΓΙΑ ΝΑ ΜΑΘΕΙΣ ΝΑ ΜΙΛΑΣ ΑΛΛΗ ΦΟΡΑ ΚΑΙ ΝΑ ΔΕΙΣ ΠΟΙΟΣ ΕΙΝΑΙ Ο ΧΕΙΡΟΤΕΡΟΣ ΟΛΩΝ. ΑΓΡΙΝΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΑ ΔΙΑΡΚΕΙΑ ΤΑΞΙΔΙΟΥ ΩΡΕΣ ΤΡΕΙΣ!!!!!!! ΧΙΛΙΟΜΕΤΡΙΚΗ ΑΠΟΣΤΑΣΗ 160 ΧΙΛΙΟΜΕΤΡΑ .ΕΛΕΟΣ. ΕΚΤΕΛΕΙ ΚΑΙ ΧΡΕΗ ΘΑ ΜΟΥ ΠΕΙΣ ΑΣΤΙΚΟΥ ΛΕΟΦΩΡΕΙΟΥ ΤΗΣ ΑΡΤΑΣ ΚΑΙ ΣΧΟΛΙΚΟΥ ΛΕΟΦΩΡΕΙΟΥ. ΑΓΡΙΝΙΟ ΠΑΤΡΑ ΔΙΑΡΚΕΙΑ ΤΑΞΙΔΙΟΥ 1 ΩΡΑ ΚΑΙ 45 ΛΕΠΤΑ ΧΙΛΙΟΜΕΤΡΙΚΗ ΑΠΟΣΤΑΣΗ 60 ΧΙΛΙΟΜΕΤΡΑ!!!!!!!!!!!ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΠΕΡΙΤΤΑ.ΑΓΡΙΝΙΟ ΑΘΗΝΑ ΕΛΑΧΙΣΤΑ ΕΞΠΡΕΣΣ ΛΕΟΦΩΡΕΙΑ ΚΑΙ ΣΥΝΕΧΩΣ ΤΑΛΑΙΠΩΡΙΟΜΑΣΤΕ ΟΛΟΙ ΟΙ ΑΓΡΙΝΙΩΤΕΣ ΜΕ ΤΙΣ ΒΟΛΤΕΣ ΣΤΟ ΜΕΣΟΛΟΓΓΙ ΚΑΙ ΑΙΤΩΛΙΚΟ. ΑΓΡΙΝΙΟ ΘΕΣ/ΝΙΚΗ 6 ΩΡΕΣ ΤΣΑΜΠΑ ΠΟΥ ΕΓΙΝΕ ΔΗΑΛΗ Η ΕΓΝΑΤΙΑ ΓΙΑΤΙ ΤΟ ΔΙΚΟ ΜΑΣ ΚΤΕΛ ΤΗΝ ΑΚΥΡΩΣΕ.ΜΙΣΗ ΩΡΑ ΧΩΡΙΣ ΛΟΓΟ ΒΟΛΤΕΣ ΣΤΗΝ ΚΟΖΑΝΗ. ΚΑΙ ΕΙΣΗΤΗΡΙΟ 75 ΜΕ ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΠΑΝΑΚΡΙΒΟ!!!ΝΑ ΜΗ ΜΙΛΗΣΩ ΓΙΑ ΤΑ ΔΡΟΜΟΛΟΓΙΑ ΣΕ ΒΟΝΙΤΣΑ ΚΑΙ ΤΑ ΛΟΙΠΑ. ΗΣΟΥΝ ΑΤΥΧΟΣ ΠΟΥ ΕΧΩ ΚΑΝΕΙ ΑΠΕΙΡΑ ΤΑΞΙΔΙΑ ΜΕ ΤΟ ΔΙΚΟ ΜΑΣ ΚΤΕΛ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΜΕ ΠΟΛΛΑ ΑΛΛΑ. ΚΑΝΕ ΕΝΑ ΤΑΞΙΔΙ ΜΕ ΤΟ ΚΤΕΛ ΛΑΡΙΣΗΣ Η ΔΡΑΜΑΣ ΓΙΑ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ ΚΑΙ ΕΛΑ ΝΑ ΜΟΥ ΠΕΙΣ ΠΟΙΟΣ ΕΙΝΑΙ Ο ΧΕΙΡΟΤΕΡΟΣ ΟΛΩΝ.
Προς απάντηση του ΠΑΝΟΥ ΑΓΡΙΝΙΟ
Καταρχήν έχασες το μέτρημα: το ΚΤΕΛ εμπλέκεται σε 3 ΘΑΝΑΤΗΦΟΡΑ ΤΡΟΧΑΙΑ ΣΕ ΛΙΓΟΤΕΡΟ ΑΠΟ ΕΝΑ ΜΗΝΑ.
Μέρα μεσημέρι, σε ευθεία χιλιομέτρων με καλό καιρό, διεύφυγε της προσοχής ολόκληρη νταλίκα, τα αλάρμ της νταλίκας θα έκαναν τη διαφορά;