Αναφορικά με το ζήτημα της καθυστέρησης των εργασιών στο έργο της βελτίωσης της Εθνικής Οδού Αγρινίου- Καρπενησίου, απάντηση σε Ερώτηση του Βουλευτή Αιτωλοακαρνανίας Κωνσταντίνου Καραγκούνη, έδωσε ο Υπουργός Χρήστος Σπίρτζης, με έγγραφο της Ε.Υ.Δ.Ε.- Κ.Σ.Σ.Υ. του Υπουργείου Υποδομών Μεταφορών και Δικτύων,.
Συγκεκριμένα, απαντώντας το αρμόδιο Υπουργείο αποδίδει την καθυστέρηση στην υλοποίηση των εργασιών του έργου, καταρχήν σε προβλήματα απαλλοτριώσεων λόγω του μεγάλου αριθμού ιδιοκτησιών και των επικειμένων ανά ιδιοκτησία . Τονίζει πως η αρμόδια Επιτροπή ασχολείται, μέχρι σήμερα, με τη συλλογή των απαραίτητων δικαιολογητικών που τεκμηριώνουν την απαίτηση των δαπανών για αποζημιώσεις επιτάξεων στους δικαιούχους. Επίσης η καθυστέρηση αποδίδεται στις αντιδράσεις ιδιοκτητών των παρακείμενων στην οδό ιδιοκτησιών για την κατασκευή του δρόμου, καθόσον αυτός διέρχεται μέσα από περιοχή στην οποία έχουν ανεγερθεί επιχειρήσεις και αξιόλογης κατασκευής κτίρια και στην εκκρεμή σχετική δικαστική διαμάχη ενώπιον του ΣΤΕ, καθβς και στην υπ, αρ. 122/2015 απόφαση του Δ.Σ. του Δήμου Αγρινίου σύμφωνα με την οποία αποφασίστηκε να γίνουν ενέργειες για αλλαγές στην κατασκευή του 1ου τμήματος του έργου προς όφελος της πόλης του Αγρινίου.
Το Υπουργείο, με απάντηση του, χωρίς να δίνει σαφή χρονοδιάγραμμα έναρξης των εργασιών, παρείχε τη διαβεβαίωση ότι μεριμνά για την εκτέλεση του έργου, εξετάζοντας ορισμένες τροποποιήσεις στη χάραξη του 1ου τμήματος της οδού και φροντίζοντας να ξεπεραστούν τα προβλήματα απαλλοτριώσεων και επιτάξεων για την πληρωμή των αποζημιώσεων στους θιγόμενους ιδιοκτήτες , ώστε να είναι υλοποιήσιμος ο άξονας Αγρινίου- Καρπενησίου, μήκους 7,15 χλμ.
Ο κ. Καραγκούνης , από την πλευρά του, αναφέρει πως θα εξακολουθήσει να πιέζει προς την κατεύθυνση της άμεσης έναρξης των εργασιών του έργου, λαμβανομένης υπόψη της δραματικής κατάστασης στο συγκεκριμένο οδικό δίκτυο και της συνεπαγόμενης αυξημένης επικινδυνότητας στις καθημερινές μετακινήσεις των κατοίκων της περιοχής. «Δεν θα γίνουν ανεκτές, περαιτέρω καθυστερήσεις, που οφείλονται, μεταξύ άλλων, και στην έλλειψη χρημάτων, που το Υπουργείο, λόγω της αδράνειάς του, δεν φρόντισε να εξασφαλίσει», αναφέρει.
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ VIDEO
3 Σχόλια
Σπίρτζη τη σιδηροδρομική γραμμή για Σκόπια την άνοιξες ή ακόμα; Το 1.5 εκατομμύριο ζημιά στην ΤΡΑΙΝΟΣΕ θα τα βάλεις από την τσέπη σου; Την τρύπα στις αστικές συγκοινωνίες που άνοιξες το καλοκαίρι θα την κλείσεις εσύ ή εμείς με την αύξηση των εισιτηρίων;
Αλλά τί λέω τώρα… Εσύ διόρισες τους δικούς σου, οπότε το έβγαλες το μεροκάματο… Να είναι καλά οι πελάτες…
ΕΞΙΣΟΥ ΚΩΜΙΚΟ ΑΚΟΥΓΕΤΑΙ ΕΚΕΙΝΟ ΠΟΥ ΓΡΑΦΕΤΕ ΓΙΑ ΤΙΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ ΚΑΙ ΤΑ ……ΑΞΙΟΛΟΓΗΣ ΚΑΤΑΣΚΕΥΗΣ ΚΤΙΡΙΑ ΠΟΥ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΚΑΤΑ ΜΗΚΟΣ ΤΗΣ ΔΙΑΔΡΟΜΗΣ.
ΠΛΗΝ ΜΙΑΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗΣ ΕΠΙ ΤΗΣ Ε.Ο. ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΔΥΣΤΥΧΩΣ ΤΙΠΟΤΕ ΑΛΛΟ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣ ΚΑΤΑΣΚΕΥΗΣ ,ΟΥΤΕ ΔΥΣΤΥΧΩΣ ΚΟΣΜΟΣ ΤΗΣ ΥΠΑΙΘΡΟΥ ΠΙΑ…
Eσείς που γράφεται επιεικώς είστε ανημέρωτοι και κατά βάση κολλημένοι. Ο δρόμος αυτός σχεδιάστηκε και καταστρέφει περιουσίες εκατοντάδων αγρινιωτών στην καλύτερη περιοχή της πόλης. Πάνω απο 25 προσφυγές έχουν γίνει στο Σ.τ. Ε. και θα κερδηθούν όλες καθώς οι 2-3 που έβαλαν λίτούς και δεμένους για να γίνει αυτός ο σχεδιασμός είχαν φροντίσει όλα να γόνουν στα μουλωχτα. Ο Καραγκούνης να το βουλώσει γιατί είναι ένας απ’ αυτούς τους λεγόμενους μπροστινούς που έπρωξε τον συγκεκριμενο σχεδιασμό. Να είναι σίγουροι όμως ότι δεν θα τους περάσει και το έργο ή δεν θα γίνει ή εαν γίνει θα γίνει όπως πρέπει και θα περνάει απο κει που πρέπει.