Στο πλαίσιο των ακολουθούμενων νεοφιλελεύθερων πολιτικών το δημόσιο σχολείο και οι
εκπαιδευτικοί δέχθηκαν τα τέσσερα τελευταία χρόνια βάναυση επίθεση με καταλυτικές συνέπειες.
Τη δραματική μείωση μισθών και συντάξεων, την υπερφορολόγηση και την τραγική υποβάθμιση της ασφάλισης και περίθαλψης, ακολούθησαν η βίαιη κατάργηση σημαντικών τομέων και ειδικοτήτων στα ΕΠΑΛ, η κατάργηση των ΕΠΑΣ, οι διαθεσιμότητες/απολύσεις χιλιάδων εκπαιδευτικών, η απαξίωση των δομών Ειδικής Αγωγής.
Ταυτόχρονα, επιχειρείται μέσω της αξιολόγησης/χειραγώγησης να κατηγοριοποιηθούν τα σχολεία με στόχο πολλά από αυτά να καταργηθούν και οι εκπαιδευτικοί που εργάζονται σε αυτά να οδηγηθούν στην απόλυση. Και όλα αυτά σε ένα κλίμα ανταγωνισμού, αντιπαραθέσεων, υποταγής και φόβου.
Οι πολιτικές αυτές συνδυάζονται με συμπτύξεις τμημάτων και συγχωνεύσεις σχολείων καθώς και με διάλυση βασικών υποστηρικτών δομών της εκπαίδευσης (σχολικές βιβλιοθήκες, πρόσθετη διδακτική στήριξη και ενισχυτική διδασκαλία), με αποτέλεσμα να υποβαθμίζεται ακόμα περισσότερο η εκπαιδευτική διαδικασία.
Με τις διαθεσιμότητες/απολύσεις, το μηδενισμό των νέων προσλήψεων μονίμων, τη μη αναγνώριση της προϋπηρεσίας των αναπληρωτών, την αύξηση του διδακτικού ωραρίου, τη δραματική μείωση των μεταθέσεων και αποσπάσεων, τις υποχρεωτικές μετακινήσεις, την ανάθεση διδακτικού έργου μέχρι και σε πέντε σχολικές μονάδες, τη βίαιη εξώθηση στη συνταξιοδότηση, με επιστέγασμα τις νέες αναθέσεις μαθημάτων και με φόβητρο το νέο πειθαρχικό δίκαιο, ΚΑΤΑΦΕΡΑΝ να συρρικνώσουν τον κλάδο μας κατά 30.000 μέσα σε μια πενταετία.
Καλλιέργησαν ένα κλίμα εμφύλιου πολέμου και ανταγωνισμού ανάμεσα σε συναδέλφους διαφορετικών ειδικοτήτων.
Στη βάση όλων αυτών είναι προφανές ότι βρίσκεται ο βασικός στόχος των μνημονιακών δυνάμεων: η δραματική μείωση των δημόσιων δαπανών για την Παιδεία, μια μείωση που ανοίγει το δρόμο για την ιδιωτικοποίηση βασικών λειτουργιών της δημόσιας εκπαίδευσης.
Θα τους αφήσουμε να ρημάξουν τις ζωές μας ή θα ανατρέψουμε αυτές τις πολιτικές συνεχίζοντας τον αγώνα για:
Μια ζωή με αξιοπρέπεια χωρίς τρόικα και μνημόνια.
Την κοινωνία των αναγκών και των οραμάτων μας, με κέντρο τον άνθρωπο και όχι το κέρδος.
Δημόσιο σχολείο για όλους τους μαθητές, όλους τους εκπαιδευτικούς, όλη τη γνώση.
ΟΙ ΕΚΛΟΓΕΣ ΓΙΑ ΤΑ ΥΠΗΡΕΣΙΑΚΑ ΣΥΜΒΟΥΛΙΑ ΜΙΑ ΠΡΩΤΗ ΑΠΑΝΤΗΣΗ
Οι εκλογές για την ανάδειξη αιρετών στα Υπηρεσιακά Συμβούλια (Υ.Σ.) γίνονται σε μια κρίσιμη περίοδο ολομέτωπης επίθεσης ενάντια στους εργαζόμενους. Δεν έχουμε την αυταπάτη ότι η συμμετοχή των αιρετών στα Υ.Σ. με την τωρινή σύνθεση (3 υπηρεσιακοί – 2 αιρετοί) μπορεί να ανατρέψει τις εφαρμοζόμενες πολιτικές της κυβέρνησης. Η εκλογή όμως αιρετών εκπροσώπων του κλάδου που δεσμεύονται από τις αποφάσεις των συλλογικών οργάνων απέδειξε ότι μπορεί να δώσει μια πρώτη απάντηση αντίστασης και ανατροπής.
Αντίστασης στον αυταρχισμό και την αυθαιρεσία της διοίκησης, στις προωθούμενες πολιτικές του ελέγχου και της χειραγώγησης των εκπαιδευτικών και της κατηγοριοποίησης των σχολείων μέσω της αξιολόγησης.
Ανατροπής του πελατειακού κατεστημένου και της αδιαφάνειας, που υπηρετούσαν και εκπρόσωποι συνδικαλιστικών παρατάξεων (ΠΑΣΚ και ΔΑΚΕ).
Διεκδικούμε και παλεύουμε για
Θεσμοθέτηση ενός νέου πλαισίου για τη συγκρότηση και λειτουργία Υπηρεσιακών Συμβουλίων πραγματικά ανεξάρτητων και μη ελεγχόμενων από την εκάστοτε εξουσία, με την εκλογή και τρίτου αιρετού. Ενός πλαισίου που θα κατοχυρώνει τη διαφάνεια, την αντικειμενικότητα, τη δικαιοσύνη και τη δημοκρατική τους λειτουργία. Υπολογισμό των πραγματικών κενών με βάση τις θέσεις του κλάδου. Κάλυψη όλων των κενών αυτών με διορισμούς εκπαιδευτικών. Κάλυψη όλων των κενών που παρουσιάζονται
κατά τη διάρκεια της σχολικής χρονιάς με αναπληρωτές με αναγνώριση του συνόλου της προϋπηρεσίας τους.
Μεταθέσεις και αποσπάσεις με διαφάνεια, αντικειμενικά κριτήρια, σεβασμό στις ανάγκες των εκπαιδευτικών και στο δικαίωμα για μια ισορροπημένη, αξιοπρεπή διαβίωση.
Ειδικά για την Αιτωλοακαρνανία άμεση επαναφορά των περιοχών μετάθεσης λόγω του πολύ μεγάλου μεγέθους και του δύσκολου ανάγλυφου της, που σε συνδυασμό με το κάκιστο οδικό δίκτυο κάνουν πολύ δύσκολη και εξουθενωτική τη μετακίνηση
για μεγάλες αποστάσεις.
Άμεση επανεξέταση και διεύρυνση των κριτηρίων ένταξης των εκπαιδευτικών σε ειδικές κατηγορίες.
Αδιάβλητες και αντικειμενικές διαδικασίες για την επιλογή των στελεχών της εκπαίδευσης.
Ο σύλλογος διδασκόντων να έχει τη συλλογική ευθύνη για τη διοίκηση και την
παιδαγωγική διαδικασία στο σχολείο.
Επαναφορά στο ΚΥΣΔΕ της αρμοδιότητας των αποσπάσεων σε υπηρεσίες και φορείς με αντικειμενικά κριτήρια και αδιάβλητες διαδικασίες.
Κατάργηση του αντιδημοκρατικού, αυταρχικού δημοσιοϋπαλληλικού κώδικα και του νέου Πειθαρχικού Δίκαιου. Πειθαρχικά Συμβούλια με τη συμμετοχή αιρετών.
Δεσμευόμαστε για
Πλήρη διαφάνεια, αντικειμενικότητα και αμεροληψία στη δράση των αιρετών εκπροσώπων μας – καμία σχέση με τους μηχανισμούς εξουσίας.
Συνεχή ενημέρωση της ΟΛΜΕ και των ΕΛΜΕ από τους αιρετούς εκπροσώπους μας και προώθηση των θέσεων του συνδικαλιστικού κινήματος στα Υπηρεσιακά Συμβούλια.
Λογοδοσία στις Γενικές Συνελεύσεις των ΕΛΜΕ και στις Γ.Σ. των Προέδρων, δημοκρατικό
έλεγχο και ανακλητότητα όλων των αιρετών μας.
Στις 5 Νοέμβρη δίνουμε μήνυμα ανατροπής
Ψηφίζουμε
ΣΥΜΜΑΧΙΑ ΚΑΘΗΓΗΤΩΝ
για το ΠΥΣΔΕ Αιτωλοακαρνανίας
ΕΝΙΑΙΑ ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΗ ΚΙΝΗΣΗ
για το ΑΠΥΣΔΕ Δυτικής Ελλάδας
ΣΥΝΕΡΓΑΖΟΜΕΝΕΣ
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΕΣ ΚΙΝΗΣΕΙΣ
για το ΚΥΣΔΕ
ΥΠΟΨΗΦΙΟΙ ΓΙΑ ΤΟ ΠΥΣΔΕ ΑΙΤΩΛΟΑΚΑΡΝΑΝΙΑΣ
1 Van Hattem Gerart Gerart ΠΕ07 1ο Γυμνάσιο Ναυπάκτου
2 Γαλατάς Αθανάσιος Ελευθέριος ΠΕ04.01 3ο ΓΕΛ Αγρινίου
3 Γιανούτσος Χρήστος Γεώργιος ΠΕ02 6ο Γυμνάσιο Αγρινίου
4 Γκίζας Σταύρος Γεώργιος ΠΕ03 ΓΕΛ Αιτωλικού
5 Γούργαρης Γιώργος Σπυρίδων ΠΕ03 Γυμνάσιο Γουριάς
6 Γράψας Ιωάννης Κωνσταντίνος ΠΕ11 4ο Γυμνάσιο Αγρινίου
7 Δημοβασίλη Βενετία Σεραφείμ ΠΕ02 3ο ΓΕΛ Αγρινίου
8 Δημούσης Νικόλαος Θεοφάνης ΠΕ04.01 ΕΠΑΛ Μακρυνείας
9 Διαμαντής Δημήτριος Βασίλειος ΠΕ03 1ο ΓΕΛ Αγρινίου
10 Ζάγκας Θεόδωρος Ανδρέας ΠΕ04.01 1ο Γυμνάσιο Αγρινίου
11 Καβαλλάρης Ιωάννης Χρήστος ΠΕ04.05 1ο Γυμνάσιο Αγρινίου
12 Καλαϊτζίδου Παρασκευή Δημήτριος ΠΕ02 ΓΕΛ Αστακού
13 Καραμητσόπουλος Γεώργιος Δημήτριος ΠΕ03 ΓΕΛ Θέρμου
14 Κίντας Παναγιώτης Κυριάκος ΠΕ04.01 Γυμνάσιο Αιτωλικού
15 Κολοβός Ιωάννης Ανδρέας ΠΕ03 5ο ΓΕΛ Αγρινίου
16 Κοτρώτσος Ιωάννης Κωνσταντίνος ΠΕ02 ΓΕΛ Βόνιτσας
17 Κούστας Κωνσταντίνος Νικόλαος ΠΕ11 2ο Γυμνάσιο Μεσολογγίου
18 Κουτσουμπίνα Ιωάννα Κωνσταντίνος ΠΕ02 Γυμνάσιο Αιτωλικού
19 Κριαράς Νικόλαος Κωνσταντίνος ΠΕ04.01 2ο ΓΕΛ Ναυπάκτου
20 Κωνσταντακόπουλος Μιχαήλ Ιωάννης ΠΕ04.01 ΕΠΑΛ Μεσολογγίου
21 Λουκόπουλος Βασίλειος Πέτρος ΠΕ08 2ο Γυμνάσιο Μεσολογγίου
22 Μανδέλου Μαρία Βασίλειος ΠΕ09 ΕΠΑΛ Ναυπάκτου
23 Μαραγιάννης Κωνσταντίνος Φώτιος ΠΕ02 Γυμνάσιο Θέρμου
24 Μεϊμετέας Αντώνιος Ιωάννης ΠΕ03 6ο Γυμνάσιο Αγρινίου
25 Μησιακούλης Κωνσταντίνος Γεώργιος ΠΕ03 Μουσικό Γυμνάσιο Αγρινίου
26 Μίκροβας Αντώνιος Αλέξανδρος ΠΕ04.01 ΓΕΛ Αμφιλοχίας
27 Μούρτου Νικολίτσα Χρήστος ΠΕ04.02 1ο ΓΕΛ Ναυπάκτου
28 Παμποράκης Εμμανουήλ Πασχάλης ΠΕ03 3ο ΓΕΛ Αγρινίου
29 Παπαδημητρίου Γεώργιος Χρήστος ΠΕ04.01 ΕΠΑΛ Ναυπάκτου
30 Παπαθανασίου Βασίλειος Κωνσταντίνος ΠΕ11 Γυμνάσιο Κατούνας
31 Πίτσας Ευστάθιος Γεώργιος ΠΕ03 3ο ΓΕΛ Αγρινίου
32 Πολιτοπούλου Παναγιώτα Χαράλαμπος ΠΕ02 3ο Γυμνάσιο Ναυπάκτου
33 Ρούλιας Κωνσταντίνος Κωνσταντίνος ΠΕ04.02 Μουσικό Γυμνάσιο Αγρινίου
34 Σαπουτζάκης Πέτρος Στέφανος ΠΕ19 ΓΕΛ Αιτωλικού
35 Σκαπετούλια Χριστίνα Δημήτριος ΠΕ05 Γυμνάσιο Αμφιλοχίας
36 Στούμπος Αλέξανδρος Ελευθέριος ΠΕ03 ΕΕΕΕΚ Ναυπάκτου
37 Σφήκα Μαρία Δημήτριος ΠΕ06 1ο Γυμνάσιο Ναυπάκτου
38 Ταμπάκης Χαράλαμπος Βασίλειος ΠΕ02 ΓΕΛ Ματαράγκας
39 Τέφας Σωτήρης Ιωάννης ΠΕ11 1ο Γυμνάσιο Ναυπάκτου
40 Τούλας Σωτήριος Ανδρέας ΠΕ04.01 2ο ΓΕΛ Αγρινίου
41 Τριάντη Αγνή Χρήστος ΠΕ02 Γυμνάσιο Αστακού
42 Τσάτσος Γεώργιος Παναγιώτης ΠΕ08 1ο Γυμνάσιο Μεσολογγίου
43 Τσιρογιάννης Γεώργιος Μιχαήλ ΠΕ04.05 Γυμνάσιο Λουτρού
ΣΥΜΜΑΧΙΑ ΚΑΘΗΓΗΤΩΝ
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ VIDEO
2 Σχόλια
Να προσθέσω κι΄εγώ:
Λαϊκή εξουσία-Λαϊκά δικαστήρια και μεταφορά όλων των “αντιφρονούντων με πλατφόρμες, να κλείσουμε τα ρέματα..”
Καλομελέτα κι έρχεται…