Τετάρτη, Μάιος 22, 2019

Διατροφή και ανοσοποιητικό

Σημαντικό ρόλο στην άμυνα και ενίσχυση του οργανισμού μας παίζει η διατροφή μας. Τι πρέπει να επιδιώκουμε και τι να αποφεύγουμε; Έχουμε ακούσει τόσο πολλά, αλλά η επανάληψη των βασικών αρχών στη διατροφή μας δεν έβλαψε ποτέ κανέναν.

Τα συστατικά που αποδεδειγμένα ενισχύουν το ανοσοποιητικό μας σύστημα είναι:

Βιταµίνη Α. Βρίσκεται στα γαλακτοκομικά προϊόντα, τα αυγά, το συκώτι, τα καρότα, τις γλυκοπατάτες, τα βερίκοκα, τα κόκκινα φρούτα.

Βιταµίνη C. Ο οργανισμός την λαμβάνει από τα εσπεριδοειδή, τα ακτινίδια, τις φράουλες, το σπανάκι, το μπρόκολο, τις ντομάτες, το πεπόνι, τις πιπεριές.

Βιταµίνες Β12, Β6, φυλλικό οξύ. Καταναλώστε δημητριακά, γάλα, κρέας, συκώτι, ξηρούς καρπούς.

Βιταµίνη Ε. Ελαιόλαδο, θαλασσινά, βρόμη, αμύγδαλα είναι οι βασικές τροφές που μας την παρέχουν.

Μαγνήσιο. Βρίσκεται στα δημητριακά ολικής αλέσεως, το σουσάμι, τα όσπρια, τα γαλακτοκομικά, τον τόνο.

Σίδηρος. Συκώτι, κρέας, αυγά, θαλασσινά, ξηροί καρποί είναι άριστες πηγές.

Ψευδάργυρος. Υπάρχει στα θαλασσινά, τα ψάρια, τα αυγά, το κρέας.

Όλα τα παραπάνω μόνα τους δεν αρκούν. Συνδυάστε τα με:

– Καθημερινή άσκηση
– Έλεγχο των αγχωτικών παραγόντων στην καθημερινότητά σας
– Συμπληρώματα διατροφής, όταν χρειάζεται και με τη σύμφωνη γνώμη του γιατρού ή του φαρμακοποιού σας.

Η συντακτική ομάδα του Pharmacy2020

Οι πληροφορίες και τα άρθρα που δημοσιεύονται έχουν αποκλειστικά ενημερωτικό χαρακτήρα και δεν αποτελούν ιατρικές συμβουλές. Η δημοσίευση των πληροφοριών αυτών δεν συνιστά άσκηση της ιατρικής και δεν υποκαθιστούν τις συμβουλές του γιατρού σας ή άλλου φορέα παροχής υγειονομικής περίθαλψης.

Θέματα που ενδιαφέρουν

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται.