Δευτέρα, Ιούνιος 24, 2019

Επικοδομητική ενδοσχολική επιμόρφωση στο Γυμνάσιο-Λύκειο Ματαράγκας

Με μεγάλη επιτυχία πραγματοποιήθηκε, την Παρακευή 17-5-2019, στην αίθουσα εκδηλώσεων του Γυμνασίου Ματαράγκας ενδοσχολική επιμόρφωση.
Έλαβε χώρα κατόπιν πρωτοβουλίας των δύο διευθυντών, του Γυμνασίου Ματαράγκας Ελένης Μπρούτα και του Λυκείου Ματαράγκας Ιωάννη Ζέλου . Η επιμόρφωση περιλάμβανε τους εξής εισηγητές με την ακόλουθη θεματολογία:
1. Μαργάρα Θεοδώρα, Διευθύντρια 7ου Γυμνασίου Αγρινίου, Κοινωνιολόγος – Εγκληματολόγος με θέμα: «Καλές Πρακτικές διαχείρισης κρίσεων στη σχολική τάξη: Πώς δημιουργούμε όρια στη συμπεριφορά των μαθητών»
2. Μάκη Κωστούλα, Κοινωνική Ψυχολόγος, MSc στην Κριτική Θεώρηση, PhD στην Ανάλυση Λόγου στην Κοινωνική Ψυχολογία με θέμα: «Διαχείριση Προβλημάτων Σχολικής Τάξης, μια ανοιχτή συζήτηση με βιωματικό τρόπο».
Η επιμόρφωση προλογίστηκε εμπεριστατωμένα από τον Συντονιστή Εκπαιδευτικού Έργου και Υπεύθυνο Παιδαγωγικής Ευθύνης των σχολείων κ.Νάκο Κωνσταντίνο ο οποίος περιέγραψε αφενός την αξία της επιμόρφωσης των εκπαιδευτικών αφετέρου τη σημασία της διαχείρισης προβλημάτων της σχολικής τάξης η οποία πρέπει να διέπεται από παιδαγωγικά ορθές και ευέλικτες μεθόδους.
Όπως υπογραμμίζουν οι δύο διευθυντές «η ενδοσχολική επιμόρφωση αποτελεί ζητούμενο σε μια εποχή που η παιδαγωγική στρέφει την προσοχή της στις ευαίσθητες ισορροπίες που πρέπει να τηρούνται στη σχολική κοινότητα. Οι εκπαιδευτικοί αισθανόμαστε την ανάγκη να δεχόμαστε ερεθίσματα και τέτοιες προσλαμβάνουσες οι οποίες διευκολύνουν το εκπαιδευτικό έργο και οδηγούν σε αποτελεσματική διαχείριση των κρίσεων στο σχολείο. Κάθε στοιχείο που εμπλουτίζει τη δυναμική του σχολείου, τροφοδοτεί τη σχολική ζωή, διανοίγει τα γνωστικά μας εφόδια και δημιουργεί μια κουλτούρα στο σχολείο του «μαθαίνω ες αει»».

Θέματα που ενδιαφέρουν

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται.