Για πολύ καιρό απασχόλησε και θα απασχολεί η κάθετη σύνδεση του Αγρινίου και την Ιόνια Οδό. Υπάρχουν οι φωνές που δεν πιστεύουν στην αναγκαιότητα χάραξης νέου δρόμου, αλλά στην βελτίωση των υπάρχουσων. Βέβαια από νότια το Χαλίκι απέχει 22 χιλιόμετρα. Άλλα 20 απέχει και ο Κουβαράς.
Το Google Earth βέβαια δείχνει στην απόλυτη ευθεία από τη σημερινή Ιονία 13 περίπου χιλιόμετρα από το σημείο της Ιονίας διέρχεται από τον Οζερό όπως δείχνει στην παραπάνω εικόνα. Απαραίτητη προϋπόθεση είναι η κατασκευή γέφυρας στον Αχελώο. Η ευθεία αυτή θα διέρχεται νοητά έστω πίσω από το στάδιο και θα φτάνει στα φανάρια του Αγίου Κωνσταντίνου.
Εκτός των άλλων, ο Οζερός είναι κάπου στην μέση και επιβαρύνει το ίδιο σε χιλιόμετρο τους διερχόμενους οδηγούς τόσο από Μεσολόγγι όσο και από Κουβαρά. Άρα καλύπτει βορρά και νότο και “τέμνει” τον κύκλο περίπου στη μέση.
Όλα αυτά βέβαια σύμφωνα με το Google Earth. Aν πιάσουν δουλειά οι μηχανικοί ( που ευχόμαστε και πιστεύουμε ότι θα είναι σύντομα), αυτοί θα έχουν και τον τελευταίο λόγο…
Λ.Υ.
4 Σχόλια
Και τώρα τρέχουμε !!!!!
ΚΑΝΕΝΑΣ ΔΕΝ ΥΠΟΛΟΓΙΖΕΙ ΤΟ ΑΓΡΙΝΙΟ. ΦΑΝΤΑΣΟΥ ΤΩΡΑ ΝΑ ΓΙΝΕΤΑΙ ΤΕΤΟΙΟ ΘΕΜΑ ΜΕ ΤΗ ΣΥΝΔΕΣΗ. ΕΝΩ ΘΑ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΗΔΗ ΕΤΟΙΜΗ. ΔΕΝ ΕΧΟΥΜΕ ΟΥΤΕ ΕΙΧΑΜΕ ΠΟΛΙΤΙΚΟ ΝΑ ΜΕΤΡΑΕΙ. ΕΔΩ ΔΕΝ ΕΧΟΥΜΕ ΕΝΑ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟ ΝΑ ΤΟΥΣ ΧΩΣΕΙ ΚΑΙ ΝΑ ΞΥΠΝΗΣΕΙ ΤΟ ΛΑΟ.ΜΕΣΑ ΣΤΙΣ ΔΕΚΑ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΕΣ ΠΟΛΕΙΣ ΘΑ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΕΙΧΑΜΕ ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΧΟΥΜΕ ΤΙΠΟΤΑ.
Ξανά Μανά τα ίδια.
Τα ίδια Παντελάκη μου τα ίδια Παντελή μου.
Καλά είναι τόσο δύσκολο να καταλάβετε οτι :
1) Eίναι σχεδόν αδύνατο να αιτηθούμε μια νέα γέφυρα στον Αχελώο την στιγμή που υπάρχει ήδη μια ;
2) Είναι τόσο δύσκολο να καταλάβει κάποιος οτι είναι αδύνατο να ζητάς την κατσκευη νεων κόμβων την στιγμή που υπάρχουν ήδη 3 για να συνδεθείς ;
3) Η μόνη Αξιόπιστη πρόταση είναι του ΤΕΕ για σύνδεση στο Αγγελόκαστρο, επιτέλους ας το καταλάβουμε αυτό κάποτε .
Ολοι εμείς οι Αγρινιώτες που μας έπιασε τάχα της τώρα το ενδιαφέρον , που είμασταν οταν αναρτούνταν οι μελέτες κατασκεύης ;
Στα ουζερί είμασταν ;
Η σύνδεση της πόλης δεν μπορεί να πάρα να είναι διπλή μια από την μεριά προς Αμφιλοχία και μια από την μεριά της Μακρινίας με αναβάθμιση του υπάρχοντος δικτύου σε 2 λουρίδες με νησίδα αφοί ούτως ή άλλως είναι απαλλοτριωμένα από την χούντα και κάποιοι καλοί μας συμπολίτες με τις ευλογιές των δήμων τα έχουν καταπατήσει!!! Όλες οι άλλες προτάσεις συμπεριλαμβανόμενου του ΤΕΕ κρύβουν από πίσω υποψίες!, για τα παραπάνω που αναφέρω. Αν η πολή θέλει πραγματικά να πάει μπροστά θα πρέπει να απαιτήσει διπλή σύνδεση προς Αθήνα και Γιάννενα όλα τα άλλα είναι μικροπολιτικές ΤΕΕ Δημου ΚΛΠ!!!