Παρασκευή, Φεβρουάριος 15, 2019

Γιατί το Μεσολόγγι θα είναι η πιο φθηνή έξοδος στην Ιόνια Οδό για Κεφαλλονιά-Ιθάκη

Γεγονός ουσίας είναι η ακτοπλοϊκή σύνδεση Κεφαλλονιάς-Ιθάκης με λιμάνι Μεσολογγίου, αν αυτή πραγματοποιηθεί. Φαίνεται όμως ότι είναι στην πρόθεση της εταιρείας (δείτε εδώ).

Η εξέλιξη βέβαια αυτή, αν ευοδωθεί, έχει και μια άλλη ανάγνωση, πολύ σημαντική και για τους κατοίκους Κεφαλλονιάς-Ιθάκης αλλά και για την Αιτωλοακαρνανία: Το Μεσολόγγι και η Αιτωλοακαρνανία θα καταστούν ως η πιο φθηνή έξοδος των κατοίκων των παραπάνω νησιών προς την Ιόνια.

Σύμφωνα λοιπόν με τα τωρινά δεδομένα, το δρομολόγιο Κεφαλλονιά – Αστακός και η μεταφορά αμαξιού κοστίζει 54 ευρώ. Αναλογικά λοιπόν πάνω -κάτω θα κοστίσει η μεταφορά προς Μεσολόγγι, άντε να πάει 60 ευρώ.

Αν ένας Κεφαλλονίτης επιλέξει να βρεθεί στο Μεσολόγγι και στην Ιόνια μέσω Πάτρας έχει να πληρώσει:

50 ευρώ για έναν επιβάτη και πλοίο+ 13, 5 Γέφυρα + 3 διόδια Κλόκοβας+ 10 ευρώ τουλάχιστον βενζίνη= 76 ευρώ.

Με άλλα λόγια η έξοδος προς Ιόνια Οδό μέσω Μεσολογγίου θα είναι 25% φθηνότερη σε σχέση με Πάτρα.  Η συμφέρουσα περίπτωση του Μεσολογγίου  θα ανατραπεί όταν ενωθεί το Πλατυγιάλι με την Ιόνια, αλλά κάτι τέτοιο αργεί ακόμα. Πιο άμεσο άλλωστε είναι ένα καράβι να ξεκινήσει δρομολόγια.

Αν λοιπόν ξεκινήσει αυτό,  θα γίνει πιο εύκολο τόσο για έναν Αιτωλοακαρνάνα να μεταβεί στην Κεφαλλονιά-Ιθάκη και αντίστροφα για έναν κάτοικο των Ιονίων νησιών να μεταβεί Αιτωλοακαρνανία και να ταξιδέψει οπουδήποτε από εκεί μέσω της Ιονίας Οδού. Πέρα από το όφελος που θα έχουν τα παραπάνω νησιά από την Αιτωλοακαρνανία, δεν είναι αμελητέο το γεγονός ότι 38.000-μόνιμοι κάτοικοι των δύο αυτών νησιών αποκτάνε πρόσβαση στο δυτικό άξονα από Αιτωλοακαρνανία. Μακάρι λοιπόν το πράγματι αυτό αναπτυξιακό έργο να ευοδωθεί.

Δείτε τις υπάρχουσες τιμές για Κεφαλλονιά-Ιθάκη μέσω Αστακού και Πάτρας και συγκρίνετε:

http://ionionpelagos.com/el/node/97
https://kefalonianlines.com/el/prices/

Λ.Υ.

Θέματα που ενδιαφέρουν

2 Σχόλια

  1. Σωτήρης

    Οι Ιόνιοι προς Ηπειρωτικοί Ελλάδα πάνε για Αθήνα συνήθως. Εκεί είναι το κυρίως ρεύμα. Οπότε θα συνεχίζουν να παίρνουν το πλοίο προς Πάτρα ή Κυλλήνη.

  2. Χρηστος Στ.Καλομαμας

    Κυριοι πολλσ γραφονται αλλα σας πληροφορω λιγα ειναι πραγματοποιησιμα. Πιο συγκεκριμενα
    1ον) Τι πλοιο θα χρησιμοποιηθει για την συνδεση των Ιονιων νησιων με το Μεσολογγι;
    2ον) Τι βυθισμα θα τραβαει γιατι σημερα που γραφονται αυτες οι γραμμες τοMax.ειναι 6.15 μ. και με συνθηκες ευνοικες για τον διαπλου.3ον) Ποιος ο χρονος παραμονης του πλοιου στο λιμανι ; Υπαρχουν και αλλες παραμετροι σλλα δεν ειναι της παρουσης.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται.