Η ΝΟΔΕ Αιτωλοακαρνανίας της Νέας Δημοκρατίας εξέδωσε την ακόλουθη ανακοίνωση:
Τη Τετάρτη 12 Απριλίου 2017 πραγματοποιήθηκαν από τον Υπουργό Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων κύριο Σπίρτζη τα εγκαίνια της σήραγγας Κλόκοβα. Παραδόθηκε έτσι το μεγαλύτερο τμήμα της Ιόνιας οδού που διαπερνά το νομό μας προς χρήση.
Κατ αρχήν θα πρέπει να τονίσουμε ότι είναι θετικό το γεγονός ότι παραδίδεται ένα σημαντικό έργο (οδεύει προς την ολοκλήρωση του και το μικρό τμήμα από Ρίζα μέχρι τη Γέφυρα Ρίου – Αντιρρίου) το οποίο θα προσφέρει στον Ελληνικό Λαό ασφαλή μετακίνηση αλλά θα συνεισφέρει επίσης στην ανάπτυξη της Δυτικής Πλευράς της χώρας και κυρίως του Νομού Αιτωλοακαρνανίας.
Θετικό γεγονός επίσης είναι η παραδοχή του Υπουργού ότι το έργο δεν ανήκει σε καμία κυβέρνηση. Η επανεκκίνηση των έργων έγινε επί κυβέρνησης Νέας Δημοκρατίας τη περίοδο 2012-2015 κι αυτό αποτελεί γεγονός αναμφισβήτητο. Με την ανάληψη της διακυβέρνησης της χώρας από τους ΣΥΡΙΖΑ-ΑΝΕΛ το 2015 προκαλείται εκ νέου παύση των εργασιών με πρόσχημα την επαναδιαπραγμάτευση με τους παραχωρησιούχους και τους αναδόχους. Στην πραγματικότητα η επαναδιαπραγμάτευση αυτή ήταν ένα πρόσχημα για να καλυφθεί το δήθεν αριστερό πρόσημο του υπουργού, ο οποίος εμφανιζόταν ως προστάτης των μικρών εργοληπτικών επιχειρήσεων κι υπεργολάβων του έργου. Ήθελε όμως να «ανακατέψει τη τράπουλα» για προφανείς λόγους. Με τον τρόπο αυτό ο κύριος Σπίρτζης κατασκεύασε το αριστερό του άλλοθι.
Οι συνέπειες από την «επαναδιαπραγμάτευση» και την παύση εργασιών ήταν η καθυστέρηση της επανεκκίνησης του έργου κι η απώλεια εκατοντάδων εκατομμυρίων ευρώ (ρήτρες συμβάσεων, κλπ) κι ένα τεράστιο κόστος για τον Έλληνα φορολογούμενο. Η επανέναρξη των εργασιών έγινε το 2016, ένα χρόνο μετά! Τα εγκαίνια κύριε Υπουργέ θα έπρεπε να είχαν πραγματοποιηθεί πριν ένα χρόνο! Ζητήσατε κατά την ομιλία σας στα εγκαίνια να κριθεί η κυβέρνηση σας για την αποτελεσματικότητά της σε σχέση με τον σημαντικό αυτό οδικό άξονα. Αποτελεσματικότητα είναι φανερό ότι δεν υπήρχε διότι στερήθηκε η περιοχή αλλά κι όλη η χώρα ένα σημαντικό έργο για μεγάλο χρονικό διάστημα με συνέπειες οικονομικές κι αναπτυξιακές.
Να θυμίσουμε επίσης ότι το 2007 επί κυβέρνησης Νέας Δημοκρατίας το ΣΥΡΙΖΑ καταψήφισε στη βουλή τα έργα αυτά δηλώνοντας την πάγια έως τότε θέση του ότι είναι κατά των αυτοκινητόδρομων για περιβαλλοντικούς λόγους.
Ο Πρόεδρος ΝΟ.Δ.Ε Αιτωλοακαρνανίας
Τσόλκας Φώτιος
4 Σχόλια
αυτο το κομμα που νομιζει ξανα οτι θελουμε να μας “σωσει” , περαν απο μιζερια και το να ζηταει εκλογες, εχει κατι αλλο να προσφερει;
Δεν ξέρουν – μπορούν ούτε μιά ανακοίνωση να γράψουν ! Εγινε παγκόσμιο ρεκόρ στην διάνοιξη της Κλόκοβας πρίν ένα χρόνο και πολύ γρήγορο τελείωμα μέχρι σήμερα . Άρα πρίν ένα χρόνο παράδοση δεν μπορούσε να γίνει . Αν εννοούν πως οι δικοι τους νεοδημοκράτες ηταν ανίκανοι και έπρεπε να έχουν τελειώσει την Κλόκοβα δύο χρόνια πρίν και να παραδίνονταν πριν ένα χρόνο τοτε έχουν δίκιο ! Ότι τα έργα ειναι του Ελληνικού λαού το λέμε απ την άρχη σε κάθε παράδοση δρόμου και συμφωνείτε και σεις . Ομως ότι ο κύριος Ροδίτης δεν μπορεί να το καταλάβει μία τόσο απλή αναφορά φανερώνει … αμπέλι .
Σαράντα χρόνια “σώσιμο ” δεν σε φτάνουν για να τους αξιολογήσεις ; Ούτε το κόμμα τους δεν μπορούν να σώσουν απ τα δάνεια . Θα σώσουν την πατρίδα μας ; Ο μπόμπολας πλήρωσε ΤΕΣΣΕΡΑ ΕΚΑΤ. ΕΥΡΩ για την λίστα λαγκάρτ που εσείς κρύβατε ! . Η διάνοιξη της Κλόκοβας έγινε με υπουργό του ΣΥΡΙΖΑ θέλεις δεν θέλεις γιατί μόνο ο ΣΥΡΙΖΑ ” βάζει ¨σε σειρά¨” ακόμη και τους μπομπολέους . Εννιακόσια χιλιόμετρα αυτοκινητόδρομοι μέσα σε δύο χρόνια με όφελος για την Ελλάδα 765 εκατ. ευρω . Εσύ κύριε Ροδίτη πήγαινε Αθήνα κολυμπώντας . Θα σου στοιχίζει φθηνότερα !
Αλήθεια γιατί δεν απάντησε ακόμη ο γνωστός “μαϊντανός ;