Κυριακή, 29 Νοεμβρίου, 2020

Οι πεζοδρομήσεις στο κέντρο του Αγρινίου και το άγνωστο μέλλον της αγοράς

Οι πεζοδρομήσεις στο κέντρο του Αγρινίου και το άγνωστο μέλλον της αγοράς

Δεν υπάρχει περίπτωση να γίνουν πεζοδρομήσεις σε μια πόλη και να μην αντιδράσουν κάποιοι που θίγονται, άλλοτε αντικειμενικά- οπότε και δικαιολογείται η αντίδρασή τους- και άλλοτε κατά φαντασίαν, από την γνωστή διάθεση να μην αλλάξει τίποτε.

Από το πρωί σήμερα στο Αγρίνιο άρχισε να εφαρμόζεται η πεζοδρόμηση του κέντρου της πόλης, η απαγόρευση της κυκλοφορίας των αυτοκινήτων σε εμπορικούς δρόμους, επί της ουσίας. Και υπάρχουν ενστάσεις, αντιρρήσεις και, ήδη, διαμαρτυρίες. Αλλά πρέπει να περιμένουμε να δούμε, όπως πάντα πρέπει να περιμένουμε σε ανάλογες περιπτώσεις. Και να αλλάξουμε κατά περίπτωση, να προτείνουμε διορθώσεις όπου οι αδικίες είναι κατάφορες.

Κουβέντα γίνεται για την πεζοδρόμηση της Βότση, αν εξυπηρετεί σε κάτι δηλαδή. Επαγγελματίες της περιοχής λένε ότι πρόκειται για δώρον άδωρον καθώς ο δρόμος δεν ήταν ποτέ εμπορικός και είναι η μόνη πρόσβαση αυτή τη στιγμή προς το κέντρο. Ναι, αλλά αν δεν πεζοδρομηθεί η Βότση πως θα ενοποιηθεί η περιοχή στο Σιντριβάνι με το υπόλοιπο «πεζό» κέντρο;

Ή κάποιοι λένε για την σήμανση σε ορισμένες περιπτώσεις και μερικά «στοπ» που δεν φαίνεται να δικαιολογούνται, όπως εκείνο που μπήκε στην Δημοτσελίου στην διασταύρωση με την Παπαστράτου, όταν η τελευταία σε εκείνο το σημείο θα είναι πεζόδρομος. Ναι, αλλά αν δεν μπει εκεί «στοπ» πως θα κόβουν ταχύτητα οι κάγκουρες να μην «μαζέψουν» κανέναν πεζό την ώρα που θα τρέχουν να στρίψουν προς την υπόλοιπη Παπαστράτου, τσαντισμένοι που τους κόπηκε η βόλτα με τις εξατμίσεις και τα μεγάφωνα στην τσίτα;

Με άλλα λόγια, είναι πολλά που πρέπει να δουν-και ίσως στην πορεία να αλλάξουν-οι υπεύθυνοι στην πεζοδρόμηση του Αγρινίου. Το ερώτημα είναι αν όλο αυτό θα αποδώσει, αν το Αγρίνιο, που συνήθως κατεβάζει ρολά Ιούλιο και Αύγουστο, θα μπορέσει να επωφεληθεί από την πεζοδρόμηση. Αν τα εμπορικά και(ας μην γελιόμαστε)τα καταστήματα καφέ, ποτού και φαγητού, θα μπορέσουν να πάρουν τα πάνω τους με βοηθό την πεζοδρόμηση.

Διότι υπάρχει μεγάλη συζήτηση για το ποσοστό του κόσμου που άλλαξε συνήθειες μέσα στους μήνες της υποτιθέμενης καραντίνας. Κανείς δεν ξέρει πόσος κόσμος θα επανέλθει στον τρόπο που έβγαινε και κινούνταν πριν την πανδημία και πόσο θα επηρεαστεί αληθινά ο κλάδος της εστίασης και της αναψυχής. Αν, δηλαδή, η πεζοδρόμηση θα δώσει ώθηση.

Και δεν πρέπει να ξεχνάμε ότι υπάρχουν κι εκείνοι που δραστηριοποιούνται εκτός κέντρου  και χρειάζονται κι εκείνοι κάποια μέτρα για να στηριχθούν…

Γ.Συμψηρής

Θέματα που ενδιαφέρουν

1 Σχόλιο

  1. RIPT

    Το θέμα είναι να αλλάξει νοοτροπία ο Αγρινιώτης και να αφήσει την “κούρσα” στην πυλωτή. Αν είναι να επιβαρυνθούν κι άλλο οι δρόμοι γύρω από το κέντρο με την κίνηση των αυτοκινήτων τότε το πρόβλημα δεν θα έχει λυθεί, απλώς θα έχει πάει μερικά μέτρα πιο πέρα.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται.