Του Λίνου Υφαντή, μέλος του Συντονιστικού για το δρόμο Αγρίνιο-Καρπενήσι.
Αν δεν επρόκειτο για προεκλογικό τέχνασμα, επίσημα μέσω διάυγεια ενημερωνόμαστε ότι το Λαμία-Καρπενήσι προχωρά άμεσα με μελέτη -κατασκευή ( δείτε 9Ε8Π465ΧΘΞ-1ΔΜ) . Είναι η συνέχεια της λογικής των αντίστοιχων μελετών που προκηρύχθηκαν για Λαμία-Καρπενήσι και Καρπενήσι-Άγιο Βλάση, οι οποίες μειώνουν ήδη κατά 13 χμ την απόσταση ( meleteslamiakarpenisiagrinioastakos (3))
Εκείνο που προκαλεί εντύπωση όμως είναι ότι το κομμάτι που προμελετήθηκε από το Αγρίνιο έως τον Σταυρό Αμπελίων (28χμ) ήδη από το 2012 ( https://drive.google.com/file/d/1exdftr5F-bo7Mmkw2Fr2GbSfRvz4eLkc/view) και σύμφωνα με επίσημες απαντήσεις λείπει μόνο ο πίνακας απαλλοτριώσεων και ορισμένες τεχνικές λεπτομέρειες δεν περιλαμβάνεται στα σχέδια και δε δημοπρατήθηκε όπως το Λαμία-Καρπενήσι, το οποίο πήγε πακέτο “μελέτη-κατασκευή”.
Συμπέρασμα: Ο Δρόμος ξεκίνησε ως Αγρίνιο-Καρπενήσι-Λαμία αλλά συνεχίστηκε ως Λαμία-Καρπενήσι-Αγρίνιο. Αυτό αποδεικνύει τη μαγκιά Ευρυτάνων και Λαμιωτών πολιτικών και ταυτόχρονα αδράνεια στο πολιτικό σύστημα της Αιτωλοακαρνανίας. Νομός με 8 βουλευτές παλαιότερα δεν έκανε, ότι νόμος με έναν (Ευρυτανία) και πέντε (Φθιώτιδα) αντίστοιχα.
Ας δείξουν περισσότερο ενδιαφέρον για το συγκεκριμένο θέμα και εν όψει εκλογών και ιδίως μετά τις εκλογές γιατί ο κόσμος ψηφίζει και αποφασίζει.
Υ.Γ.1 Δεν μας καλύπτει το Λαμία-Ιτέα διοτι η απόσταση Αγρίνιο-Λαμία μέσω Ιτέας αν γίνει ο άξονας είναι Αγρίνιο-Αθήνα, ενώ αν γίνει το Αγρίνιο-Καρπενήσι ισοδυναμεί με Αγρίνι0-Γιάννενα σε χρόνο. Επίσης δε νοείται όμοροι Νομοί όπως Ευρυτανία και Αιτωλοακαρνανία να μη συνδέονται. Για αυτό βλέπουμε κύριοι όλο το Αγρίνιο να πηγαίνει για πλάκα βόλτα Γιάννενα και στα χιονοδρομικά του και να τονώνει την οικονομία. Το βλέπουμε να γίνεται το ίδιο με την Αθήνα; Έτσι για πλάκα θα πηγαίνουμε Λαμία (πόσο μάλλον Καρπενήσι) και θα έρχονται και αυτοί εδώ ΜΟΝΟ μέσω Αγρίνιο-Καρπενήσι.
Αγρίνιο-Καρπενήσι-Λαμία 1 ώρα και 40 λεπτά κύριοι. Τότε να δούμε αν θα είναι ασύμφορος .Πως τον κρίνετε μερικοί “πονηροί” πολιτικοί πριν φτιαχτεί; Για πλάκα χαρακτηρίστηκε διεθνές δίκτυο το 2020 και ευρωπαϊκό το 1995; Για πλάκα εκπρόσωποι εμπόρων όλης της Βορειοδυτικής Ελλάδας και των Επιμελητηρίων στηρίζουν το έργο; Αυτά γιατί έρχονται εκλογές.
Υ.Γ2. Δε νοείται πολιτικός αρχηγός που θα κατέβει Αγρίνιο να μη δεσμευτεί για το έργο.
4 Σχόλια
Όταν έλεγα ότι για λάθος μελέτη κάνατε αγώνα με μηχανοκίνητες πορείες κτλ. Από τοτε φαινόταν ποίο είναι το σχέδιο. Αλλά τα 15 λεπτά δημοσιότητας τυφλώνουν…
Αυτα συμβαινουν γιατι κυριως οι 《αρμοδιοι》της Αιτωλοακαρνανιας δεν επιδιωκουν να φτιαξουν περιφερεια με Ευρυτανια,Αιτωλοακαρνανια Φωκιδα δηλαδη περιφερεια Δυτικης και κεντρικης Στερεας.Αυτο που οι 《αρμοδιοι》επιδιωκουν με ζηλο,ειναι η Αιτωλοακαρνανια,να ειναι εξαρτημα της Πατρας και της Πελοποννησου.Γι αυτο μενουμε σε ολα πισω σαν Αιτωλοακαρνανια!
Τη Φωκίδα και την Ευρυτανία την έχετε ρωτήσει αν συμφωνούν με συνένωση με την Αιτ/νία; Θέλουν αυτές οι δύο περιοχές να συνενωθούν με την οπισθοδρόμηση; Δε νομίζω Μάκη! Η Άμφισσα και το Καρπενήσι απέχουν από τη νυν πρωτεύουσά τους τη Λαμία 1 ώρα δρόμο, και νομίζετε μέσα στην απελπισία σας πως θα επιθυμούν συνένωση με το Αγρίνιο που απέχει 2 ώρες και;;
Βλάχοι φάτε μαγειρίτσα και αφήστε το δρόμο για,άλλους. ΣΑΣ φταίνε και οι πολιτικοί κιόλας….