Πέμπτη, Νοέμβριος 14, 2019

Δράσεις ενημέρωσης σε Αγρίνιο και Αμφιλοχία για την Παγκόσμια Ημέρα Εξάλειψης της Φτώχειας

Δράσεις ενημέρωσης σε Αγρίνιο και Αμφιλοχία θα λάβουν χώρα την Πέμπτη 17 Οκτωβρίου με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα Εξάλειψης της Φτώχειας.

Αναλυτικά η ανακοίνωση του αντιδημάρχου Αγρινίου, Κωνσταντίνου Καλαντζή:

Η 17η Οκτωβρίου, Διεθνής Ημέρα για την εξάλειψη της φτώχειας, έχει ως στόχο την ευαισθητοποίηση των πολιτών σχετικά με την ανάγκη δημιουργίας ενός κόσμου χωρίς αποκλεισμούς όπου, όλοι οι άνθρωποι,  θα μπορούν να απολαμβάνουν πλήρη δικαιώματα και να ζουν με αξιοπρέπεια.

Οι Κοινωνικές Δομές ΕΣΠΑ του Δήμου Αγρινίου (Συσσίτιο, Κοινωνικό Φαρμακείο, Κοινωνικό Παντοπωλείο, Δομές Αστέγων Δήμου Αγρινίου, Κέντρο Κοινότητας, Ξενώνας Κακοποιημένων Γυναικών) με αφορμή την ημέρα αυτή θα βρίσκονται στην Πλατεία Δημοκρατίας από  10:00π.μ. – 12:30 μ.μ. για να ενημερώσουν για τη δράση τους και τη σημασία της κοινωνικής προσφοράς.

Την ίδια μέρα για τον ίδιο σκοπό,  το προσωπικό των Δομών Αστέγων Δήμου Αγρινίου,  σε κοινή δράση με το Κέντρο Κοινότητας του Δήμου Αμφιλοχίας θα βρίσκεται στην Αμφιλοχία στις 09:00 στη παραλία επί της οδού Γ. Στράτου.

Θέματα που ενδιαφέρουν

5 Σχόλια

  1. Ανώνυμος

    Η φτώχεια πείνα αφανισμός έρχεται, παλαιότερα ο λαός ήταν πλούσιος, είχε αμπάρια, είχε βαρει τυρί, είχε όλα εκείνα ,είχε καθαρή διαύγεια στό μυαλό του, ήξερε σε όλες τής εποχές του χρόνου τη να κανει, σήμερα δε στέκεται σαι χλορω κλαρί από της μεγάλες απαιτήσεις τού περιγεροτου, καί το χειρότερο δεν ξυπνάει, γιατί ;

  2. Ανώνυμος

    Υπάρχει ένα άσμα, πολύ παλαιό, το άκουσα από κασέτα, το τραγούδι αναφέρεται για κάποια βουνίσια που φαίνεται ήθελε να παντρευτη στους κάμπους, εδώ ο λαός τό ποιητικό κείμενο το αποτιποσε στη πραγματικότητα, ας ακούσουμε τα λόγια….. Δε σαρεσαν βλαχαμ βλαχοπουλα…..παιδιά τσελιγκοπαιδια…..που πήγες και παντρευτηκες…..και πήρες Καραγκούνη…. Εσύ βλαχαμ τα στάρια δε μπορείς… Τα μπελια να σκαλισεις….εσύ θέλεις κρύο νερό…κι λατινη δροσουλα…τώρα μπορεί να είναι καί κάπως διαφορετικό έχω πολλά χρόνια να το ξανακουσο, κάπως έτσι φτάσαμε εδώ, μέχρι καί η ορεινή βλάχα σαρακατσανα, δεν την ενιαξε η ρίζα της, αρκεί να να φύγει μακριά και με όποιο κόστος, αυτό συνέβη και φτάσαμε ος εδώ το γρήγορο καί το εύκολο,αλλά αυτό δεν είναι μελλοντικό, έτσι καί η βλάχα το λάθος της θα το βρεί αργότερα που δεν θα διορθώνεται, …όπου άλλα άσματα θα λένε το πόνο της

  3. Ανώνυμος

    Υπάρχει ενα άσμα πάλι για βλάχα ορεινή Σαρακατσαναίοι,…μάνα με κακοπανρεψες….και μεδοκες στους κάμπους… Που γω στους κάμπους δε βαστω…ζεστό νερό δε Πίνο…. Που δω μάνα φλογιερα δε λαλεί , και εδώ βλέπουμε ανεξέλεγκτη δραστηριότητα του ανθρώπου,

  4. Ανώνυμος

    Στο δεύτερο σχόλιο ,το άσμα μιλάει για καμπίσιους καραγκούνηδες, ποιοί είναι οι καραγκούνηδες ; Τη πολιτισμό σύμβολα ιστορία φέρουν; Κάτι δε μου κολλάει όπως παρουσιάζονται, εδώ θέλει κάποια έρευνα, δε ξέρω μπορεί να είναι όπως παρουσιάζεται, αλλά δεν ξέρω των πολιτισμό τους,αν είναι σωστή η φορεσιά της καραγκουνας τα χρώματα σύμβολα θα προέρχονται απο τό φλάμπουρο τους, και η φορεσιά της πάλι απο το συμβολο της, ποιά είναι τα σύμβολα τους

  5. Ανώνυμος

    Ενα άλλο άσμα Σαρακατσάνικο, μας μιλάει για το πολιτισμό τής Θεσσαλίας και τη περιοχή της, …ανεβικα στων ελημπο…Θανάση μωρέ Θανάση…κια αγναντεψα τριγύρω Θανάση βλαχοθαναση…τριγύρω γύρω θάλασσα Θανάση μωρε Θανάση… Κια πο στεργια αρβανίτες Θανάση βλαχοθαναση….και πίσω ο μαύρος γυρισα….κατά παλιά λημεργια Θανάση μωρέ βλαχοθαναση… Εδώ το άσμα εκείνης τής εποχής δε μιλάει για καραγκούνηδες όπως και άλλα

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται.