Σάββατο, 24 Οκτωβρίου, 2020

Προσωπικό «φάουλ» του Ρουβά το παρκάρισμα στο Ηρώδειο – Τι απαντά ο ίδιος

Ο τραγουδιστής ζητά συγγνώμη και παραδέχεται πως η Mercedes δεν ήταν ενημερωμένη

Μια φωτογραφία που τραβήχτηκε, πριν από λίγες ημέρες, από συνεργάτη του Σάκη Ρουβά, κατά την άφιξή του στο προαύλιο του Ηρωδείου για την προγραμματισμένη πρόβα της συναυλίας του με την Σόνια Θεοδωρίδου, χωρίς να υπάρχει καμία ενημέρωση στην Mercedes, ήταν τελικά η αιτία για τον σάλο που ξέσπασε τις τελευταίες ώρες. Ο τρόπος που επέλεξε να κοινοποιήσει ο τραγουδιστής την εν λόγω φωτογραφία παρέπεμπε απευθείας σε διαφήμιση γι’ αυτό και ξεσηκώυθηκαν, δικαίως, αντιδράσεις.

Ο τραγουδιστής, στην απάντησή του αναλαμβάνει όλη την ευθύνη της άστοχης κίνησής του και ζητά συγγνώμη: « Η συναυλία μου με την Σόνια Θεοδωρίδου στο Ηρώδειο ήταν μια από τις πιο σημαντικές στιγμές της καριέρας μου και είμαι πραγματικά ευγνόμων για την ευκαιρία που μού δόθηκε α τραγουδήσω στον εμληματικό αυτό χώρο. Λυπάμαι που αυτή η στιγμή μου συνθέθηκε, δυστυχώς, και με μια άστοχη προωθητική ανάρτηση στα social media μου, σχετικήμε τη συνεργασία μου με εταιρεία, η οπο’ια ουδεμία γνωση είχε. Αμέσως μόλις αντιληφθήκαμε το σφάλμα, η ανάρτηση κατέβηκε καθώς ο σεβασμός στα μνημεία και την πολιτιστική μας κληρονομιά είναι δεσομένος και αναμφισβήτητος. Ζητώ συγγνώμη για την όποια αναστάτωση προκλήθηκε» αναφέρει χαρακτηριστικά

Το παρκάρισμα του Σάκη Ρουβά με το νέο μοντέλο γνωστής μάρκας αυτοκινήτου στον προαύλιο χώρο του Ηρωδείου άναψε «φωτιές». Γιατί εκείνος μπορεί να ήταν «έτοιμος για βόλτα», όπως χαρακτηριστικά έγραφε στην λεζάντα της φωτογραφίας που ανέβηκε στα social media, ντυμένος στα λευκά και χαμογελώντας πλατιά, η είσοδος, ωστόσο, σε αρχαιολογικούς χώρους ειδικά δε όταν πρόκειται να χρησιμοποιηθούν για διαφημιστικούς σκοπούς, προϋποθέτει μία διαδικασία η οποία δεν τηρήθηκε.

Συγκεκριμένα για να γίνει οποιαδήποτε φωτογράφηση, γύρισμα ή άλλη χρήση του συγκεκριμένου χώρου, επιβάλλεται, σε πρώτη φάση, να καταθέσει σχετικό αίτημα στο Κεντρικό Αρχαιολογικό Συμβούλιο το οποίο είναι αρμόδιο για την αδειοδότηση όλων των αρχαιολογικών χώρων της Ακρόπολης δεδομένου πως πρόκειται για Μνημείο Παγκόσμιας Κληρονομιάς. Ακόμη κι αν γίνει θετική γνωμοδότηση, όμως, ορίζονται οι ακριβείς όροι της χρήσης αλλά και το προβλεπόμενο από το νόμο τέλος, η αμοιβή δηλαδή που θα πρέπει να καταβάλει ο χρήστης.

Σύμφωνα με όσα δημοσιοποίησε το απόγευμα, μέσω ανακοίνωσής του, το υπουργείο Πολιτισμού και Αθλητισμού η εταιρεία δεν είχε προβεί σε καμία από τις παραπάνω προβλεπόμενες κινήσεις. Αυτός είναι προφανώς και ο λόγος πως λίγες μόλις ώρες μετά την ανάρτησή τους και αφού είχαν ήδη εκδηλωθεί οι πρώτες αντιδράσεις, οι επίμαχες φωτογραφίες εξαφανίστηκαν από τα social media.

Την υπόθεση θα χειριστεί, από δω και στο εξής, η αρμόδια Εφορεία Αρχαιοτήτων Αθηνών η οποία θα διερευνήσει τα στοιχεία της και αν κριθεί απαραίτητο θα αποσταλεί στον εισαγγελέα.

Να σημειώσουμε εδώ πως από την πλαϊνή πλευρά του Ηρωδείου υπάρχει ένας μικρός δρόμος που οδηγεί στην είσοδό του η οποία, όμως, χρησιμοποιείται, αποκλειστικά, για τις ανάγκες των παραστάσεων που χρησιμοποιεί όπως η μεταφορά σκηνικών, μηχανημάτων κ.α. Σε κάθε περίπτωση πάντως θα έπρεπε να υπάρχει φύλαξη στο συγκεκριμένο σημείο έτσι ώστε να απαγορεύεται η πρόσβαση οχημάτων.

protothema.gr

Θέματα που ενδιαφέρουν

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται.