Με την ανακοίνωση των βάσεων εισαγωγής στα ανώτατα ιδρύματα ολοκληρώνεται ένας μακρύς αγώνας για χιλιάδες μαθητές που συμμετείχαν στις Πανελλήνιες Εξετάσεις.
Αμέσως μετά τις γενικές διαπιστώσεις για το ύψος του βαθμού εισαγωγής στις σχολές -φέτος παρατηρήθηκε σημαντική πτώση σε όλες σχεδόν τις σχολές – αποκαλύπτονται οι προσωπικές ιστορίες μαθητών που κατάφεραν να διακριθούν από τις φετινές εξετάσεις.
Εκείνοι που αρίστευσαν ανά την Ελλάδα στις Πανελλήνιες
Ανάμεσά τους, η Μαρία Τσαμαδιά από το 5ο Γενικό Λύκειο Λαμίας που συγκέντρωσε ιδιαίτερα υψηλή βαθμολογία στις Πανελλήνιες και έτσι πέρασε δεύτερη στην Οικονομική Σχολή της Στρατιωτικής Σχολής Αξιωματικών Σωμάτων (ΣΑΣ). «Ο στόχος επετεύχθη! Το Οικονομικό της ΣΣΑΣ ήταν από την αρχή ο στόχος μου και νομίζω ότι και η τελική σειρά δικαίωσε την προσπάθειά μου», δήλωσε η 17χρονη μαθήτρια, που ευχαρίστησε μέσω του lamiareport τους καθηγητές της για την υποστήριξη.
Στο Λύκειο Νέας Ιωνίας Βόλου φοιτούσε από την πλευρά της η Ευανθία Λεφάκη, η οποία με 19.186 μόρια πέρασε δεύτερη στην Ιατρική Σχολή του Πανεπιστημίου Θεσσαλίας. Η μαθήτρια, σύμφωνα με το τοπικό μέσο taxydromos.gr, περνά πρώτη ανάμεσα στους πρώτους στον νομό Μαγνησίας.
Οι μαθητές που ξεχώρισαν από την Κρήτη στις Πανελλήνιες
Ο Μανώλης Αρχοντάκης, μαθητής του 2ου Λυκείου Χανίων, με συστηματικό διάβασμα συγκέντρωσε 19.140 μόρια, στο δεύτερο επιστημονικό πεδίο, πετυχαίνοντας την εισαγωγή του στη Σχολή Ικάρων, στο τμήμα των ιπτάμενων.
Ο ίδιος δήλωσε στο flashnews.gr ότι είναι πολύ χαρούμενος που κατάφερε να εισαχθεί στην πρώτη του επιλογή και μάλιστα μπήκε πρώτος στο τμήμα. Όπως αναφέρει, ήθελε από το νηπιαγωγείο κιόλας να γίνει πιλότος και είναι περήφανος που θα κάνει το όνειρό του πραγματικότητα.
Με 19.189 μόρια, η Σίσσυ Γλακουσάκη από την Κρήτη εισέρχεται με τη σειρά της σε μια από τις πρώτες σχολές προτίμησής της, στο Τμήμα Πολιτικών Μηχανικών του Εθνικού Μετσόβειου Πολυτεχνείου. Η 18χρονη μαθήτρια μίλησε στη neakriti για την επίδοσή της στις Πανελλήνιες Εξετάσεις. «Είμαι πάρα πολύ χαρούμενη που πέρασα σε αυτή τη σχολή. Ήταν η πρώτη μου επιλογή στο μηχανογραφικό και κατάφερα να μπω. Δεν το περίμενα βέβαια ότι θα μπω τρίτη στη σχολή μου», λέει η Σίσσυ.
Οπως αναφέρει η μαθήτρια, επέλεξε αυτή τη σχολή γιατί «και οι δύο μου γονείς είναι πολιτικοί μηχανικοί. Κατά κάποιον τρόπο είχα ζήσει τη δουλειά και μου άρεσε. Μετά είδα και τα μαθήματα στο Μετσόβιο Πολυτεχνείο, με ενδιέφεραν και την επέλεξα».
Το σχολείο στη Θεσσαλονίκη με 100% επιτυχία στις Πανελλήνιες
Το 2ο Πρότυπο Πειραματικό Λύκειο Θεσσαλονίκης δεν είναι υπερήφανο για έναν μόνο μαθητή του. Με ανάρτηση στη σελίδα του στο Facebook, το δημόσιο σχολείο αναφέρει πως οι μαθητές του πέρασαν όλοι σε ανώτατες σχολές, συμπληρώνοντας ότι ήταν όλες «υψηλής ζήτησης και μεγάλης δυσκολίας».
Από πολύ νωρίς έγινε γνωστό πως μητέρα τεσσάρων παιδιών από την Κοζάνη κατάφερε να ξεχωρίσει με την επίδοσή της στις Πανελλήνιες 2019, καθώς με την ανακοίνωση των βάσεων επιβεβαίωσε ότι εισήχθη πρώτη στο Τμήμα Εργοθεραπείας του Πανεπιστημίου Δυτικής Μακεδονίας, με έδρα την Πτολεμαΐδα. H 44χρονη Σωτηρία Τσίτσαρη-Τριανταφύλλου, μητέρα τεσσάρων παιδιών, επέλεξε το νεοσύστατο Τμήμα Εργοθεραπείας στην Πτολεμαΐδα προκειμένου, όπως λέει, να βρίσκεται κοντά στα παιδιά της.
Πέρα από τους αριστούχους, δεκάδες χιλιάδες νέων -και όχι μόνο- θα περάσουν φέτος τα κατώφλια των πανεπιστημιακών σχολών. Σύμφωνα με τα στοιχεία που έδωσε στη δημοσιότητα το υπουργείο Παιδείας περίπου 8 στους 10 υποψηφίους (77%) πέρασαν σε κάποια ανώτατη σχολή εκπαίδευσης.
Οι επιτυχόντες και επιτυχούσες των Πανελλαδικών εξετάσεων θα κληθούν σε λίγες ημέρες να επισκεφθούν την ειδική εφαρμογή του υπουργείου Παιδείας στη διεύθυνση eregister.it.minedu.gov.gr (παραμένει «κλειστή» σήμερα).
Πηγή: iefimerida.gr
1 Σχόλιο
Μπραβο στα αριστουχα παιδια.
Μια φορα ομως, θα ηθελα να συγχαρουν οι αρμοδιοι και ολα τα παιδια που προσπαθησαν αλλα δεν καταφεραν ουτε το αριστα αλλα ουτε να μπουν στη σχολη της προτιμησης τους …….επειδη οι προσωπικες συνθηκες της ζωης τους δεν το επετρεψαν.
Ειτε γιατι οι γονεις τους δεν μπορουσαν να πληρωνουν 2 χρονια φροντηστηρια, ειτε επειδη επρεπε να εργαστουν να βοηθησουν οικονομικα την κατασταση του σπιτιου, ειτε επειδη ανηκουν σε ‘ειδικη’ κατηγορια και παλευουν καθημερινα με δυσλεξια/αυτισμο/ και αλλες μαθησιακες δυσκολιες.
Ζουμε σε μια κοινωνια που δυστηχως επιβραβευει μονο αυτους που σχετικα ευκολα, απλα μπορουν, με λιγο διαβασμα και υποστηριξη να τα καταφερουν. Ολα τα αλλα παιδια ομως;