Ο Δήμαρχος Αγρινίου Γιώργος Παπαναστασίου παρέλαβε από τον Διευθύνοντα Σύμβουλο της εταιρείας RACE κ. Χρήστο Ράδο το Α ΄ τεύχος της μελέτης που αφορά στην οδική σύνδεση της πόλης του Αγρινίου με τον αυτοκινητόδρομο της Ιόνιας Οδού. Παρόντες στην παραλαβή και ο αντιδήμαρχος Ν.Γκρίζης και ο γραμματέας του δήμου Δ.Τζιώλης.
Αμέσως μετά ο κ. Παπαναστασίου ανέφερε σχετικά:«Σήμερα είναι μια σπουδαία ημέρα για την πόλη. Έχω δίπλα μου έναν δικό μας άνθρωπο, ένα Αγρινιωτάκι, με αξιοθαύμαστη πορεία σε μια σημαντική εταιρεία που διαπρέπει στην Ελλάδα και το εξωτερικό. Έφυγε αλλά ποτέ δεν ξέχασε την πόλη του. Και έρχεται τώρα να κάνει δωρεά μια σπουδαία μελέτη.
Ο Χρήστος αποτελεί παράδειγμα για όλους μας. Με την προώθηση του έργου αυτού το Αγρίνιο λύνει ένα μεγάλο πρόβλημα. Χρειαζόμαστε την κάθετη σύνδεση για να μπορέσουμε να διεκδικήσουμε ανάπτυξη για την περιοχή μας. Η κάθετη σύνδεση σε συνδυασμό με την νότια περιμετρική και το επιχειρηματικό πάρκο θα δώσει στο Αγρίνιο την προοπτική μια σύγχρονης πόλης και είναι αυτό που οφείλουμε στις επόμενες γενιές. Το Αγρίνιο, όλοι εμείς οφείλουμε ένα μεγάλο ευχαριστώ στον Χρήστο Ράδο και την μελετητική του ομάδα για την μοναδική προσφορά».
Ο κ. Χρήστος Ράδος δήλωσε χαρακτηριστικά: «Ήταν μια ιδέα του πατέρα μου ο οποίος μου ζήτησε να κάνω κάτι για την πόλη. Η εταιρεία μας είχε αναλάβει τον αυτοκινητόδρομο Κορίνθου Πατρών. Οι γονείς μου είπαν ότι πρέπει να κάνω κάτι για το Αγρίνιο. Σκεφθήκαμε να κάνουμε μια μελέτη να ενώσουμε το Αγρίνιο με την Ιόνια οδό. Έτσι προσεγγίσαμε τον Γιώργο Παπαναστασίου. Ήταν πολύ υποστηρικτικός, μας βοήθησε πολύ, θα έλεγα μας ενθάρρυνε. Συναντηθήκαμε με την ηγεσία του Υπουργείου και παρουσιάσαμε κάποια προσχέδια. Μιλήσαμε με πολλούς Αγρινιώτες και έτσι καταλήξαμε στην καλύτερη λύση.Τώρα είναι στα χέρια της πολιτικής ηγεσίας να προχωρήσει στην κατασκευή του έργου».
Η εκπόνηση της μελέτης θα παραδοθεί στον Υπουργό Υποδομών Χρήστο Σπίρτζη και αποτελεί είναι πρώτο μεν αλλά κρίσιμο βήμα για την υλοποιήση ένος έργου που διεκδικεί το Αγρίνιο.
Η μελέτη προβλέπει τη σύνδεση της πόλης του Αγρινίου με την Ιόνια Οδό μέσω κλειστού αυτοκινητόδρομου με διαχωρισμένο κατάστρωμα κυκλοφορίας το οποίο φέρει δύο λωρίδες κυκλοφορίας ανά κατεύθυνση. Η συνδετήριος μήκους 13.4 Km καταλήγει στην νέα προτεινόμενη Περιφερειακή οδό του πολεοδομικού συγκροτήματος Αγρινίου μήκους 6.8 Km.
Η προτεινόμενη λύση μειώνει τον χρόνο ταξιδιού μεταξύ Αγρινίου – Ρίου κατά 12min και βελτιώνει θεμελιωδώς την οδική ασφάλεια των μετακινήσεων. Εκτιμάται ότι τα οφέλη για την τοπική και εθνική οικονομία θα αποσβέσουν την επένδυση κατασκευής του έργου (συμπεριλαμβανομένης της δαπάνης απαλλοτριώσεων) μέσα σε 7 έτη από την λειτουργία του.
Ο προϋπολογισμός κατασκευής του έργου έχει εκτιμηθεί στα 77 εκατ. Ευρώ, ενώ οι απαιτούμενες απαλλοτριώσεις αφορούν σε περίπου 1,400 στρέμματα.
4 Σχόλια
Συγχαρητήρια σε όλους τους Αγρινιώτες που μεγαλουργούν σε όλα τα επίπεδα και δεν ξεχνούν την γενέτειρα πόλη…..Ένα τεράστιο μπραβο !!!!!!
ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ ΣΤΟΝ ΣΥΜΠΑΤΡΙΩΤΗ ΜΑΣκ ΡΑΔΟ.
ΝΑ ΔΟΥΜΕ ΠΟΥ ΘΑ ΒΡΕΘΟΥΝ ΤΑ ΧΡΗΜΑΤΑ ΓΙΑ ΤΙΣ ΑΠΟΖΗΜΙΩΣΕΙΣ ΠΟΥ ΤΑ ΠΟΣΑ ΘΑ ΚΥΜΑΝΘΟΥΝ ΑΠΟ 15-30.000 ΕΥΡΩ Χ 1400 ΣΤΡΕΜΜΑΤΑ ΚΑΙ ΠΟΤΕ ΘΑ ΞΕΜΠΛΕΞΟΥΜΕ ΜΕ ΤΑ ΔΙΚΑΣΤΗΡΙΑ.
Ο ΧΡΟΝΟΣ ΕΙΝΑΙ ΜΕΓΑΛΟΣ ΔΗΛΑΔΗ ΧΡΗΜΑΤΑ . ΔΗΜΟΠΡΑΣΙΑ .ΑΝΑΔΕΙΞΗ ΑΜΝΑΔΟΧΟΥ. ΕΝΣΤΑΣΕΙΣ
ΚΑΙ ΑΦΟΥ ΟΛΑ ΠΑΝΕ ΚΑΛΛΑ ΝΑ ΥΠΟΛΟΓΙΖΟΥΜΕ ΑΠΟ ΣΗΜΕΡΑ ΠΟΥ ΓΡΑΦΩ ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΜΟΥ ΘΑ ΕΛΕΓΑ
10 ΧΡΟΝΙΑ.
ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΛΟΓΟΥΣ ΑΥΤΟΥΣ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΕΠΕΙΓΟΝΤΩΣ ΝΑ ΑΝΑΒΑΘΜΙΣΘΕΙ Ο ΥΠΑΡΧΩΝ ΔΡΟΜΟΣ ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ΜΕΧΡΙ ΣΥΚΙΑ ΜΕ 4 ΛΩΡΙΔΕΣ ΚΑΙ ΤΟ ΥΠΟΛΟΙΠΟ ΜΕ ΤΡΕΙΣ ΓΙΑ ΝΑ ΤΕΛΕΙΩΝΟΥΜΕ
ΤΟ ΤΑΧΥΤΕΡΟΝ ΚΑΙ ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΠΛΗΡΟΦΟΡΗΘΩ ΠΟΙΑ ΘΑ ΕΙΝΑ ΑΥΤΑ ΤΑ ΕΡΓΑ ΠΟΥ ΘΑ ΕΧΕΙ ΜΕΛΟΝΤΙΚΑ ΤΟ ΑΓΡΙΝΙΟ ΓΙΑ ΝΑ ΑΠΟΦΑΣΙΣΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΠΟΥ ΤΑΞΙΔΕΥΕΙ ΔΙΑ ΜΕΣΟΥ ΤΗΣ ΙΟΝΙΑΣ ΟΔΟΥ ΝΑ ΠΕΙ ΑΣ ΚΑΝΩ ΚΑΙ ΜΙΑ ΒΟΛΤΑ ΝΑ ΡΙΞΩ ΜΙΑ ΜΑΤΙΑ ΣΤΟ ΑΓΡΙΝΙΟ
ΝΩΝΤΑΣ ΝΙΚΑΚΗΣ-ΒΟΝΙΤΣΑ
συγχαρητηρια κ ραδο! Μπραβο! μακαρι να βρεθουν κ αλλοι να ενδιαφερονται -στη πραξη – για τον τοπο μας. Το αν θ αποφασισει το αρμοδιο υπουργειο ειναι βεβαια καταλυτικο , ωστε να βγει – η μοναδικη -πολη στη δυτικη ελλαδα , απο την απομονωση κ το περιθωριο………
Εγώ ο καχύποπτος θα ρωτήσω γιατί δεν επιλεχτηκε η συντομώτερη απόσταση;
Υποθέτω βλέποντας την χάραξη επί χάρτου ότι ένα νέος δρόμος για να είναι χρήσιμος θα πρέπει να ακολουθεί την συντομότερη γραμμή από την πόλη προς την ιόνια οδό.
Έχω δει πολλές μελέτες που να αυξάνεται το φυσικό αντικείμενο επί τούτου.
Τώρα θα ρωτήσω και το τελευταίο: Ξέρετε μία μελέτη χρειάζεται μεταξύ των άλλων και εργασία μερικών ανθρώπων (τοπογράφων, μηχανικών, γεωλόγων κλπ) για μεγάλο χρονικό διάστημα και κοστίζει κάποιες εκατοντάδες χιλιάδες ή και μερικά εκατομμύρια ΕΥΡΩ. Στην προκειμένη περίπτωση το μελετητικό γραφείο πόσα άνθρωποέτη ξόδεψε για την π.α. μελέτη; Μήπως ξέρετε