Τετάρτη, Δεκέμβριος 12, 2018

Έρευνα του Εμπορικού Συλλόγου Αγρινίου για την κίνηση της αγοράς την Μεγάλη Εβδομάδα


ΒΑΣΙΚΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ

1. Μορφή Έρευνας: α) Τηλεφωνικά 75%

β) Συνάντηση 25%

2. Δείγμα: 112 Εμπορικές Επιχειρήσεις.

3. Πόλη: Αγρίνιο.

4. Περιοχή: α) Ιστορικό Κέντρο: 92% (τμήματα των οδών: Παπαστράτου, Σουλίου, Δημοτσελίου Σπ. Τσικνιά, Δαγκλή, Αναστασιάδη, Κύπρου, Γρίβα, Μπαϊμπά, Ι. Σταϊκου, Καραϊσκάκη, Μπουκογιάννη, Γ. Καραπαπά, Πλ. Στράτου, Στοά Παπαγιάννη, Αρ. Παρθένη, Διαλέτη, Ηλία Ηλού, Καζαντζή, Αντωνοπουλου, Πλ. Δημοκρατίας.)

β) Περιφερειακά: 8%.

5. Ανάλυση δείγματος κατά είδος εμπορίας (αριθμητικά κατά είδος, ο αριθμός των επιχειρήσεων που μετείχαν στην έρευνα).

Δείγμα: 112

Είδος Εμπορίας:

Τρόφιμα 2 – Ένδυση 40 – Αξεσουάρ 5 – Υπόδηση 15 – Δερμάτινα Είδη 4 Εσώρουχα 5 – Λευκά Είδη 4 – Υφάσματα 2 – Καλλυντικά 3 – Είδη κιγκαλερίας 1 – Η/Υ, ηλεκτρονικά είδη, εξοπλισμός 1 – Είδη σπιτιού , έπιπλα 11 – Ηλεκτρικά είδη 4 – Παιχνίδια 1 – Βιβλιοχαρτοπωλεία 4 – Ωρολόγια ,κοσμήματα 7 – Οπτικά 3.

ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟ

1. ΕΙΣΤΕ ΙΚΑΝΟΠΟΙΗΜΕΝΟΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΚΙΝΗΣΗ ΤΗΣ ΑΓΟΡΑΣ ΤΗ ΜΕΓΑΛΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑ;

ΝΑΙ

4%

ΟΧΙ

82%

ΔΕΝ ΓΝΩΡΙΖΩ – ΔΕΝ ΑΠΑΝΤΩ

14%

2. ΥΠΗΡΞΕ ΜΕΤΑΒΟΛΗ ΣΤΟΝ ΤΖΙΡΟ ΣΑΣ;

ΜΕΙΩΣΗ

84%

ΣΤΑ ΙΔΙΑ ΕΠΙΠΕΔΑ

9%

ΑΥΞΗΣΗ

4%

ΔΕΝ ΓΝΩΡΙΖΩ – ΔΕΝ ΑΠΑΝΤΩ

3%

3. ΠΟΥ ΟΦΕΙΛΕΤΑΙ ΚΑΤΑ ΤΗ ΓΝΩΜΗ ΣΑΣ Η ΠΤΩΣΗ ΤΟΥ ΤΖΙΡΟΥ;

ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΚΡΙΣΗ

35%

ΑΡΝΗΤΙΚΗ ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΗ

32%

ΠΟΛΥΚΑΤΑΣΤΗΜΑΤΑ

10%

ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΚΟ – PARKING

11%

ΠΑΡΕΜΠΟΡΙΟ

7%

ΚΙΝΕΖΙΚΑ /ΛΑΪΚΕΣ ΑΓΟΡΕΣ

3%

ΑΛΛΟ……………..

ΔΕΝ ΓΝΩΡΙΖΩ – ΔΕΝ ΑΠΑΝΤΩ

2%

4. Η ΚΙΝΗΣΗ ΤΟ 2010, ΣΕ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΠΕΡΥΣΙ, ΚΑΤΑ ΤΟ ΜΗΝΑ ΜΑΡΤΙΟ (ΕΩΣ ΤΟ ΣΑΒΒΑΤΟ ΤΟΥ ΛΑΖΑΡΟΥ) ΗΤΑΝ:

ΚΑΛΥΤΕΡΑ

17%

ΧΕΙΡΟΤΕΡΑ

65%

ΤΑ ΙΔΙΑ ΜΕ ΠΕΡΥΣΙ

8%

ΔΕΝ ΓΝΩΡΙΖΩ – ΔΕΝ ΑΠΑΝΤΩ

10%

5.ΗΤΑΝ ΘΕΤΙΚΗ Η ΠΡΩΤΟΒΟΥΛΙΑ ΤΟΥ ΕΣΑ ΜΕ ΤΟ ΣΥΝΘΗΜΑ:

«Η ΤΟΠΙΚΗ ΑΓΟΡΑ ΣΤΟ ΕΠΙΚΕΝΤΡΟ

ΖΩ ΕΔΩ,

ΔΟΥΛΕΥΩ ΕΔΩ,

ΨΩΝΙΖΩ ΕΔΩ»

ΚΑΘΟΛΟΥ

2%

ΛΙΓΟ

3%

ΑΡΚΕΤΑ

79%

ΠΟΛΥ

11%

ΔΕΝ ΞΕΡΩ – ΔΕΝ ΑΠΑΝΤΩ

5%

6. ΘΕΛΕΤΕ ΑΝΤΙΣΤΟΙΧΕΣ ΔΡΑΣΕΙΣ;

ΝΑΙ

96%

ΟΧΙ

4%

7. ΠΙΣΤΕΥΕΤΕ ΟΤΙ ΒΟΗΘΑΝΕ;

ΝΑΙ

82%

ΟΧΙ

18%

ΕΠΙΣΗΜΑΝΣΕΙΣ ΤΟΥ Δ.Σ. ΤΟΥ ΕΣΑ:

Ø Η συγκεκριμένη έρευνα αποτελεί τμήμα ευρύτερης που θα καλύπτει την χρονική περίοδο από 1-1-2010 έως και 30-4-2010 και η οποία θα παρουσιαστεί αναλυτικά και με σχολιασμό στο 2ο 10ημέρο του ΜΑΙΟΥ.

Ø Η θεματολογία (ερωτηματολόγιο) της συνολικής έρευνας είναι διευρυμένο.

Ø Για τους κλάδους: ένδυσης και υπόδησης θα υπάρξει ανάλυση και αντίστοιχη γνωστοποίηση των αποτελεσμάτων κατά υπόκλαδο δηλ. (ανδρικό, γυναικείο, νεανικό, παιδικό).

Ø Κατά την παρουσίαση της συνολικής ερευνάς θα δημοσιοποιηθούν και με κλίμακα ανά 5 μονάδων επί τις % τα επίπεδα μείωσης ή αύξησης του τζίρου.

Ø Το Δ.Σ. του ΕΣΑ σχολιασμό και τοποθέτηση επί των αποτελεσμάτων θα κάνει αναλυτικά με την παρουσίαση της έρευνας στο 2ο 10ημερο του Μαΐου.


Το Δ.Σ. του ΕΣΑ

Θέματα που ενδιαφέρουν

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται.