Η Νέα Οδός Α.Ε., ανακοινώνει ότι σύμφωνα με τις διατάξεις του Ν. 3555/ 2007 (όπως αυτός τροποποιήθηκε με το Ν.4219/2013) που διέπουν τη Σύμβαση Παραχώρησης του έργου «Ιόνια Οδός», τα μεσάνυχτα της Τρίτης 1 προς Τετάρτη 2 Αυγούστου, θα ξεκινήσει η λειτουργία των σταθμών διοδίων του τμήματος “Α/Κ Αντίρριο – Α/Κ Χαλικίου” της Ιόνιας Οδού.
Η ζώνη χρέωσης που τίθεται σε εφαρμογή στο συγκεκριμένο τμήμα έχει μήκος 46,5χλμ. και περιλαμβάνει στην παρούσα φάση το μετωπικό σταθμό διοδίων Κλόκοβας και τους πλευρικούς σταθμούς διοδίων στον Α/Κ Μεσολογγίου.
Οι τιμές διοδίων τελών είναι ανά σταθμό και κατηγορία οχήματος οι ακόλουθες:
Κατηγορία Οχήματος | Τύπος Οχήματος Περιγραφή | Μετωπικά Διόδια Κλόκοβας | Πλευρικά διόδια Μεσολογγίου |
Κατ. 1 | Δίκυκλα, τρίκυκλα | 2,05€ | 0,85€ |
Κατ. 2 | Ελαφρά οχήματα | 2,95€ | 1,25€ |
Κατ. 3 | Φορτηγά, λεωφορεία και άλλα οχήματα με λιγότερους από τέσσερις (4) άξονες | 7,45€ | 3,10€ |
Κατ. 4 | Φορτηγά και άλλα οχήματα με τέσσερις (4) ή περισσότερους άξονες | 10,40€ | 4,40€ |
Υπενθυμίζεται στην ανακοίνωση ότι η τιμή διοδίου τέλους καθορίζεται:
- Σε κάθε μετωπικό σταθμό βάσει του συνολικού μήκους της ζώνης στην οποία ανήκει ο σταθμός.
- Στους πλευρικούς σταθμούς εξόδου, βάσει του μήκους από την αρχή της ζώνης στην οποία ανήκει ο σταθμός μέχρι το σταθμό.
- Στους πλευρικούς σταθμούς εισόδου βάσει του μήκους από το σταθμό έως το τέλος της ζώνης στην οποία αυτός ανήκει.
Σε καμία περίπτωση δεν είναι δυνατόν, χρήστης που πληρώνει διόδιο τέλος σε μετωπικό σταθμό να πληρώσει ξανά σε πλευρικό σταθμό της ίδιας ζώνης, στο ίδιο ταξίδι. Αντιστοίχως, σε καμία περίπτωση δεν είναι δυνατόν χρήστης που πληρώνει διόδιο τέλος σε πλευρικό σταθμό να πληρώσει και σε μετωπικό ή άλλον πλευρικό σταθμό της ίδιας ζώνης στο ίδιο ταξίδι.
Σήμερα σε κυκλοφορία έχουν παραδοθεί τα 182 χιλιόμετρα από τα συνολικά 196 χιλιόμετρα της Ιόνιας Οδού. Το εναπομείναντα 14 χλμ. από Πέρδικα Ιωαννίνων έως και Α/Κ Εγνατίας, θα παραδοθούν σε κυκλοφορία την Πέμπτη 3 Αυγούστου.
Οι μετωπικοί σταθμοί διοδίων που θα συναντούν οι οδηγοί στη διαδρομή από Αντίρριο έως Ιωάννινα θα είναι στην παρούσα φάση δυο: α) Κλόκοβας και β) Αγγελοκάστρου, καθώς επί της ουσίας, έχουν τεθεί σε εφαρμογή οι 2 από τις συνολικά 4 ζώνες χρέωσης του αυτοκινητοδρόμου.
Μέσα στο επόμενο διάστημα, με τη λειτουργία των μετωπικών σταθμών Μενιδίου και Τερόβου και των πλευρικών Γαβρολίμνης, Άρτας και Γοργόμυλου θα ολοκληρωθεί το σύστημα χρέωσης της Ιόνιας Οδού.
Η Νέα Οδός Α.Ε. επισημαίνει ότι εξαρχής η Νέα Οδός προσφέρει σε κάθε οδηγό, σε όλο το μήκος της Ιόνιας Οδού που βρίσκεται σε κυκλοφορία, μια σειρά υπηρεσιών οδικής ασφάλειας και εξυπηρέτησης όπως:
Α) 24ωρα Περίπολα Οδικής Ασφάλειας
Β) 4ψήφιο αριθμό Έκτακτης Ανάγκης 24ωρης λειτουργιάς, 1075
Γ) Τηλεφωνική Εξυπηρέτηση Πελατών στον αριθμό 2641 306 306
Δ) Δωρεάν Οδική Βοήθεια σε περιπτώσεις ακινητοποίησης
4 Σχόλια
Σε λογικά πλαίσια οι τιμές για τα δύο διόδια όπως αναμενόταν ,αλλά επιτέλους και κάτι καλό έγινε στην περιοχή και γενικά στην Δυτική Ελλάδα, αν και οι συγκοινωνιακοί άξονες θα έπρεπε να είναι φτιαγμένοι εδώ και δεκαετίες,και αυτό στέρησε πολλές ευκαιρίες απο την δυτική Ελλάδα στο παρελθόν.
«Είναι πράξη αντίστασης. Είναι πράξη αξιοπρέπειας και όχι ιδιοτέλειας»
https://www.youtube.com/watch?v=sMz8r54od-A
ΑΝ ΠΕΡΙΜΕΝΕΤΕ ΝΑ ΔΕΙΤΕ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΑΠΟ ΤΟΝ ΔΡΟΜΟ ΣΕ ΑΓΡΟΤΙΚΕΣ ΚΥΡΙΩΣ ΠΕΡΙΟΧΕΣ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΠΛΗΡΩΣ ΑΠΟΚΛΕΙΣΜΕΝΕΣ ΣΦΥΡΙΞΤΕ ΜΟΥ ΚΛΕΦΤΙΚΑ ΓΙΑ ΑΛΛΟ ΣΚΟΠΟ ΕΓΙΝΕ………ΞΥΠΝΑΤΕ
Σε αυτό που λές έχεις πολύ δίκιο φίλε pistolero! Η ανάπτυξη θα είναι μόνο για τα άμεσα συνδεδεμένα αστικά κέντρα.. Υπάρχουν πολλοί λίγοι κόμβοι για να μπείς σε αγροτικές περιοχές και χωριά, και μόνος τρόπος είναι να οδηγήσεις για αρκετά χιλιόμετρα.